- Pojazdy
- Pojazdy Carefleet
- Komputery, biuro, telekomunikacja
-
Maszyny i urządzenia
Chłodnictwo, klimatyzacja, wentylacjaMaszyny i sprzęt budowlanyMaszyny rolnicze i leśneMebleNaprawa i diagnostyka pojazdówObróbka drewnaObróbka metaluObróbka tworzyw sztucznychPakowaniePoligrafia i maszyny papierniczePrzetwórstwo i produkcja spożywczaSprzęt gastronomiczny i piekarniczyTkaniny, skóra, obuwieTransport wewnętrzny i magazynowanieZdrowie i urodaPozostałe
WIELTON NS-3 2013r.
363618
Opis przedmiotu
Oferty
Zdjęcia
Marka, Model: | WIELTON NS-3 | Data pierwszej rejestracji w kraju: | 2013-06-24 | |
Rok produkcji: | 2013 | Data pierwszej rejestracji za granicą: | - | |
Kolor: | - | Masa całkowita: | 39000 | |
Liczba osi: | 3 | Masa własna: | 6160 | |
VIN: | SUDNS300000038041 | Dopuszczalna masa całkowita: | 36000kg | |
Nr rejestracyjny: | NO5039J | Data następnego badania technicznego: | 2025-10-14 | |
Ładowność: | 29840kg |
Informacje dodatkowe
Numer identyfikacyjny [VIN] naczepy umieszczony na prawej podłużnicy ramy przed osią I.
Tabliczka znamionowa naczepy umieszczona na prawej podłużnicy ramy w części środkowej.
Rama naczepy – ogniska korozji na elementach ramy; wgnieciona tylna poprzecznica ramy w części prawej; uszkodzony odbojnik prawy.
Osie i zawieszenie – elementy osi i zawieszeń zabrudzone, miejscowe ogniska korozji.
Koła jezdne stalowe (6szt.) – liczne ogniska korozji obręczy kół.
Koło zapasowe – brak.
Układ hamulcowy – układ kompletny, miejscowe ogniska korozji na elementach układu, powiększone zużycie elementów ciernych układu, funkcjonowania układu nie sprawdzono.
Układ pneumatyczny – miejscowe ogniska korozji na elementach układu, funkcjonowania układu nie sprawdzono.
Układ elektryczny – układ kompletny, funkcjonowania układu nie sprawdzono.
Skrzynia ładunkowa:
Ściana przednia pełnej wysokości.
Drzwi tylne lewe i prawe pełnej wysokości.
Opończa kurtynowa, dach suwany.
Wymiary wewnętrzne: długość – 13600mm, szer. – 2500, wys.– 2750mm.
Ściana przednia – wgniecenia miejscowe, zarysowania, obtarcia powłoki lakierowej od strony wewnętrznej; wgniecenia miejscowe, obtarcia powłoki przedniego lewego i prawego narożnika.
Drzwi tylne – zarysowania, obtarcia poszycia wewnętrznego i zewnętrznego drzwi; miejscowe pęknięcie poszycia zewnętrznego lewego skrzydła drzwi; uszkodzone uszczelki drzwi; napisy firmowe.
Opończa – zabrudzona, zarysowania i obtarcia opończy; przecięcia opończy na ścianie lewej i prawej; napisy firmowe.
Stelaż opończy – obtarcia powłoki lakierowej, ogniska korozji.
Zastawki ścian bocznych aluminiowe – 53szt. /obtarte, miejscowo zgięte, miejscowo rozerwane/.
Podłoga – zarysowania, obtarcia powierzchni płyty podłogi.
Osprzęt i wyposażenie: Wyposażenie pojazdu: oś BPW x 3, zawieszenie pneumatyczne, oś I podnoszona, zawór zawieszenia, hamulce tarczowe, ABS, EBS, rama pojazdu stalowa, podpory przednie naczepy, tarcza koła stalowa (6szt.), skrzynka narzędziowa (2szt.), zbiornik wody, osłona p.najazdowa boczna lewa i prawa, belka p.najazdowa tylna, kosz koła zapasowego (2szt.), klin pod koła (2szt.), lakier ramy niebieski.
Ponadto stwierdzono:
Dokumentacja eksploatacyjna naczepy (książka gwarancyjna i instrukcja obsługi pojazdu) – brak.
Podpory przednie naczepy – miejscowe ogniska korozji.
Belka p.najazdowa tylna – odpryski, obtarcia powłoki lakierowej; ogniska korozji.
Kosz koła zapasowego – ogniska korozji.
Osłona p.najazdowa boczna lewa i prawa – miejscowe ogniska korozji na elementach osłony.
Wyposażenie narzędziowe – brak.
oś I lewa - prod: Sava CARGO 4 rozm: 385/65 R22.5 zuż: ok. 90%
oś I prawa - prod: Sava CARGO 4 rozm: 385/65 R22.5 zuż: ok. 90%
oś II lewa - prod: Sava CARGO 4 rozm: 385/65 R22.5 zuż: ok. 90%
oś II prawa - prod: Sava CARGO 4 rozm: 385/65 R22.5 zuż: ok. 90%
oś III lewa - prod: Sava CARGO 4 rozm: 385/65 R22.5 zuż: ok. 90%
oś III prawa - prod: Sava CARGO 4 rozm: 385/65 R22.5 zuż: ok. 90%
koło zapasowe - brak - prod: x rozm: x zuż: x
1. Naczepa, wymaga usunięcia uszkodzeń, niesprawności i usterek wykazanych w Ocenie.
2. Wartość przedmiotowego pojazdu w dniu badania określono w oparciu o notowania Info-Ekspert X – 2024”; uwzględniając: rok produkcji pojazdu, datę pierwszej rejestracji, stwierdzony stan techniczny, braki w ukompletowaniu, przewidywany koszt naprawy, poziom utrzymania, brak danych o serwisowaniu pojazdu, pochodzenie pojazdu, regionalną sytuację rynkową, lokalną sytuację rynkową, stan ogumienia.
3. Według CEPiK badania techniczne pojazdu ważne do – 14.10.2025r.