- Pojazdy
- Pojazdy Carefleet
- Komputery, biuro, telekomunikacja
-
Maszyny i urządzenia
Chłodnictwo, klimatyzacja, wentylacjaMaszyny i sprzęt budowlanyMaszyny rolnicze i leśneMebleNaprawa i diagnostyka pojazdówObróbka drewnaObróbka metaluObróbka tworzyw sztucznychPakowaniePoligrafia i maszyny papierniczePrzetwórstwo i produkcja spożywczaSprzęt gastronomiczny i piekarniczyTkaniny, skóra, obuwieTransport wewnętrzny i magazynowanieZdrowie i urodaPozostałe
VOLVO FH 460 LNG 4X2 AUTOMAT 2019r.
368147
Opis przedmiotu
Oferty
Zdjęcia
Marka, Model: | VOLVO FH 460 LNG 4X2 AUTOMAT | Data pierwszej rejestracji w kraju: | 2019-12-19 | |
Rok produkcji: | 2019 | Data pierwszej rejestracji za granicą: | - | |
Przebieg odczytany: | 524229km | Liczba kluczy: | 3 | |
Silnik: | 12777ccm (Moc 469KM/345KW) | Czy jest instrukcja obługi: | Tak | |
Skrzynia biegów: | Automatyczna | Czy jest książka przeglądów: | Tak | |
Liczba osi: | 2 | Masa całkowita: | 18000 | |
Liczba miejsc: | 2 | Masa własna: | 8013 | |
Typ nadwozia: | Ciągnik siodłowy | Data następnego badania technicznego: | 2024-09-07 | |
VIN: | YV2RZ80A3LA857583 | Układ i liczba cylindrów: | R-6 | |
Nr rejestracyjny: | DL7298E | Przebieg szacowany: | - | |
Norma EURO: | 6 | Rodzaj zawieszenia: | Z regulacją wysokości (mechaniczne) lub/i pneumatyczne) | |
Ładowność: | - |
Informacje dodatkowe
Silnik pojazdu zasilany jest gazem LNG oraz olejem napędowym. W dokumentacji pojazdu stwierdzono dokumenty TDT zbiornika na gaz. Według tabliczki znamionowej zbiornik na gaz LNG
wyprodukowano w 2019 roku. Zbiornik ma pojemność 565 litrów. Rozruch silnika w warunkach parkingowych w normie. Podczas pracy silnika aktywny jest alert "check engine". Stwierdzono miejscowe wycieki oleju spod uszczelnień silnika. Stwierdzono nieszczelność kolektora wydechowego. Zaleca się sprawdzenie pracy silnika w warunkach warsztatowych i drogowych.
Układ hamulcowy - działanie w warunkach parkingowych w normie. Zawieszenie osi przedniej oparte na resorach. Zawieszenie osi tylnej oparte na poduszkach pneumatycznych. Układ kierowniczy – działanie w warunkach parkingowych w normie, zalecane sprawdzenie geometrii i luzów układu w warunkach stanowiskowych. Połamane tylne nadkola.
Barwa nadwozia – biała. Zderzak przedni – miejscowe zarysowania. Szyba czołowa – odprysk z pęknięciem, drobne odpryski na powierzchni zewnętrznej. Drzwi prawe – miejscowe zarysowania. Ściana tylna - liczne zarysowania, zagięcia. Drzwi lewe – zagięcie na odcinku ok 150mm, miejscowe zarysowania. Obudowa lewych stopni - zarysowania. Dach – miejscowe zarysowania. Lampa lewa tylna - pęknięty klosz. Zmierzona grubość powłoki lakierowej zewnętrznych metalowych elementów nadwozia: do 140um.
Skrzynia biegów – automatyczna. Działanie skrzyni biegów w warunkach parkingowych w normie. Napęd na oś tylną. Obręcze kół - stalowe, 6 sztuk. W wyposażeniu pojazdu nie stwierdzono koła zapasowego.
Deska rozdzielcza i poszycia tapicerskie wnętrza pojazdu – miejscowe zarysowania z ubytkami tworzywa. Nawiercone otwory w desce rozdzielczej. Poszycia tapicerskie foteli - miejscowo zabrudzone. Pojazd wyposażony w dwie leżanki. Układ klimatyzacji - działanie w warunkach parkingowych w normie, zaleca się sprawdzenie szczelności, uzupełnienie czynnika roboczego oraz oczyszczenie parownika i układu dolotowego powietrza do wnętrza. Ogrzewanie postojowe uruchamia się.
Ręcznie sterowany luk dachowy.
Amortyzowany fotel kierowcy i pasażera.
Elektrycznie sterowane szyby drzwi.
CB President.
Radioodtwarzacz fabryczny.
System ostrzegający przed niezamierzoną zmianą pasa ruchu.
ABS, Automatyczna skrzynia biegów, Blokada tylnego mechanizmu różnicowego, Immobilizer, Kierownica wielofunkcyjna, Klimatyzacja (automatyczna), Komputer pokładowy, Lusterka boczne regulowane elektrycznie i ogrzewane, Ogrzewanie postojowe, Radio CD, Światła do jazdy dziennej, Światła przeciwmgielne, Tempomat, Wspomaganie układu kierowniczego, Zamek centralny (zdalnie sterowany), Tachograf, Hamulec silnikowy
Oś I lewa - prod: Dębica DSR2 rozm: 315/70R22,5 zuż: 30%
Oś I prawa - prod: Dębica DSR2 rozm: 315/70R22,5 zuż: 30%
Oś II lewa zew - prod: Michelin X Line rozm: 315/70R22,5 zuż: 80%
Oś II lewa wew - prod: Michelin X Line rozm: 315/70R22,5 zuż: 80%
Oś II prawa zew - prod: Michelin X Line rozm: 315/70R22,5 zuż: 80%
Oś II prawa wew - prod: Michelin X Line rozm: 315/70R22,5 zuż: 80%
1. Termin badania technicznego wg cepik: 07.09.2024.
2. Przebiegu pojazdu nie weryfikowano, przyjęto na podstawie wskazań drogomierza.
3. Książka serwisowa bez wpisów.