Zakończona

SCHMITZ CARGOBULL SCB*S3T 2020r.

Identyfikator aukcji
339101

Aukcje EFL

Magnice 55-040, Europejska 2

0

Zapytaj o produkt

Aktualna cena (bez VAT): 68 600,00 zł
  • Opis przedmiotu

  • Oferty

  • Zdjęcia

SCHMITZ CARGOBULL
Marka, Model: SCHMITZ CARGOBULL SCB*S3T   Data pierwszej rejestracji w kraju: 2020-12-29
Rok produkcji: 2020   Data pierwszej rejestracji za granicą: -
Kolor: srebrny   Masa całkowita: 39000
Liczba osi: 3   Masa własna: 6600
VIN: WSM00000003361806   Dopuszczalna masa całkowita: 36000kg
Nr rejestracyjny: WZ375FJ   Data następnego badania technicznego: 2025-03-15
Ładowność: 29400kg      

Informacje dodatkowe

Podwozie:

Podwozie stwierdzono: Numer identyfikacyjny [VIN] naczepy umieszczony na przedniej poprzecznicy ramy w części prawej.
Tabliczka znamionowa naczepy umieszczona na ścianie przedniej w części prawej.
Rama naczepy – zabrudzona, miejscowe ogniska korozji na elementach ramy.
Osie i zawieszenie – kompletne, uszkodzeń mechanicznych nie stwierdzono, elementy osi i zawieszeń zabrudzone.
Koła jezdne stalowe (6szt.) – pojedyncze ogniska korozji obręczy kół.
Układ hamulcowy – układ kompletny, powiększone zużycie elementów ciernych układu, funkcjonowania układu nie sprawdzono.
Układ pneumatyczny – układ kompletny, funkcjonowania układu nie sprawdzono.
Układ elektryczny – układ kompletny, funkcjonowania układu nie sprawdzono.


Nadwozie:

Nadwozie stwierdzono:
Skrzynia ładunkowa:
Ściana przednia pełnej wysokości.
Drzwi tylne lewe i prawe pełnej wysokości.
Opończa kurtynowa, dach suwany.
Wymiary wewnętrzne: długość – 13600mm, szer. – 2500, wys.– 2950mm.
Ściana przednia – wgniecenia, zarysowania, obtarcia od strony wewnętrznej.
Drzwi tylne – miejscowe zarysowania i obtarcia poszycia zewnętrznego i poszycia wewnętrznego drzwi; miejscowe wgniecenie poszycia zewnętrznego drzwi.
Opończa – zabrudzona, miejscowe zarysowania i obtarcia opończy; miejscowe przecięcie opończy na ścianie prawej.
Stelaż opończy – miejscowe obtarcia powłoki lakierowej na elementach stelaża.
Zastawki ścian bocznych aluminiowe – 19szt. /obtarcia, część zastawek zgięta/.
Zastawki ścian bocznych drewniane – 49szt.
Podłoga – zarysowania, obtarcia powierzchni płyty podłogi.


Wyposażenie:

Osprzęt i wyposażenie: Wyposażenie pojazdu: oś SCHMITZ x 3, zawieszenie pneumatyczne, oś I podnoszona, zawór zawieszenia, hamulce tarczowe, ABS, EBS, rama pojazdu stalowa, obręcz koła stalowa (6szt.), podpory przednie naczepy, belka p.najazdowa tylna, osłona p.najazdowa boczna lewa i prawa, skrzynka narzędziowa (2szt.), klin pod koła (2szt.), uchwyt koła zapasowego, lakier ramy czarny. Ponadto stwierdzono:
Dokumentacja eksploatacyjna naczepy (książka gwarancyjna i instrukcja obsługi pojazdu) – brak.
Podpory przednie naczepy – nie funkcjonuje mechanizm regulacji podpór.
Błotnik koła prawego osi I – pęknięty.
Wyposażenie narzędziowe – brak.


Ogumienie:

oś I lewa - prod: Dunlop SP 252 rozm: 435/50 R19.5 zuż: ok. 90%
oś I prawa - prod: Dunlop SP 252 rozm: 435/50 R19.5 zuż: ok. 90%
oś II lewa - prod: Hankook SMART TH31 rozm: 435/50 R19.5 zuż: ok. 70%
oś II prawa - prod: Hankook SMART TH31 rozm: 435/50 R19.5 zuż: ok. 70%
oś III lewa - prod: Goodyear KMAX T rozm: 435/50 R19.5 zuż: ok. 90%
oś III prawa - prod: Yartu AT555 rozm: 435/50 R19.5 zuż: ok. 80%
koło zapasowe - brak - prod: x rozm: x zuż: x


Uwagi:

1. Naczepa, wymaga usunięcia uszkodzeń, niesprawności i usterek wykazanych w Ocenie.
2. Wartość przedmiotowego pojazdu w dniu badania określono w oparciu o notowania Info-Ekspert IV – 2024”; uwzględniając: rok produkcji pojazdu, datę pierwszej rejestracji, stwierdzony stan techniczny, braki w ukompletowaniu, przewidywany koszt naprawy, poziom utrzymania, brak danych o serwisowaniu pojazdu, pochodzenie pojazdu, regionalną sytuację rynkową, lokalną sytuację rynkową, stan ogumienia.
3. Według CEPiK badania techniczne pojazdu ważne do – 15.03.2025r.