- Pojazdy
- Pojazdy Carefleet
- Komputery, biuro, telekomunikacja
-
Maszyny i urządzenia
Chłodnictwo, klimatyzacja, wentylacjaMaszyny i sprzęt budowlanyMaszyny rolnicze i leśneMebleNaprawa i diagnostyka pojazdówObróbka drewnaObróbka metaluObróbka tworzyw sztucznychPakowaniePoligrafia i maszyny papierniczePrzetwórstwo i produkcja spożywczaSprzęt gastronomiczny i piekarniczyTkaniny, skóra, obuwieTransport wewnętrzny i magazynowanieZdrowie i urodaPozostałe
Zakończona
SCHMITZ CARGOBULL SCB*S3T 2015r.
338781
Opis przedmiotu
Oferty
Zdjęcia
Marka, Model: | SCHMITZ CARGOBULL SCB*S3T | Data pierwszej rejestracji w kraju: | 2015-11-03 | |
Rok produkcji: | 2015 | Data pierwszej rejestracji za granicą: | - | |
Kolor: | szary | Masa całkowita: | 39000 | |
Liczba osi: | 3 | Masa własna: | 6639 | |
VIN: | WSM00000003226371 | Dopuszczalna masa całkowita: | 33000kg | |
Nr rejestracyjny: | PK2971P | Data następnego badania technicznego: | 2025-02-15 | |
Ładowność: | 22900kg |
Informacje dodatkowe
Podwozie stwierdzono: Numer identyfikacyjny [VIN] naczepy umieszczony na przedniej poprzecznicy ramy w części prawej.
Tabliczka znamionowa naczepy umieszczona na ścianie przedniej w części prawej.
Rama naczepy – miejscowe ogniska korozji na elementach ramy.
Osie i zawieszenie – kompletne, uszkodzeń mechanicznych nie stwierdzono, elementy osi i zawieszeń zabrudzone, miejscowo skorodowane.
Koła jezdne (7szt.) – stalowe, ogniska korozji obręczy kół.
Układ hamulcowy – układ kompletny, powiększone zużycie elementów ciernych układu, funkcjonowania układu nie sprawdzono.
Układ pneumatyczny – układ kompletny, miejscowe ogniska korozji na elementach układu, funkcjonowania układu nie sprawdzono.
Układ elektryczny – układ kompletny, funkcjonowania układu nie sprawdzono.
Nadwozie stwierdzono:
Skrzynia ładunkowa:
Ściana przednia pełnej wysokości.
Drzwi tylne lewe i prawe pełnej wysokości.
Opończa kurtynowa, dach suwany.
Wymiary wewnętrzne: długość – 13600mm, szer. – 2500, wys.– 2800mm.
Ściana przednia – wgniecenia miejscowe, zarysowania, obtarcia poszycia od strony wewnętrznej.
Drzwi tylne – brak.
Opończa – zabrudzona, zarysowania, obtarcia opończy.
Stelaż opończy – obtarcia powłoki lakierowej, miejscowe ogniska korozji.
Zastawki drewniane – 7szt.
Podłoga – zarysowania, obtarcia powierzchni płyty podłogi.
Belka p.najazdowa tylna – obtarcia powłoki lakierowej.
Osprzęt i wyposażenie: Wyposażenie pojazdu: oś SCHMITZ x 3, zawieszenie pneumatyczne, oś I podnoszona, hamulce tarczowe, ABS, EBS, zawór zawieszenia, rama pojazdu stalowa, tarcza koła stalowa (6szt.), podpory przednie naczepy, belka p.najazdowa tylna, kosz koła zapasowego, zasobnik na wyposażenie (1szt.), lakier ramy czarny. Ponadto stwierdzono:
Dokumentacja eksploatacyjna naczepy (książka gwarancyjna i instrukcja obsługi pojazdu) – brak.
Wyposażenie narzędziowe – brak.
oś I lewa - prod: Continental rozm: 385/65 R22.5 zuż: 100%
oś I prawa - prod: Bridgestone rozm: 385/65 R22.5 zuż: 100%
oś II lewa - prod: Continental rozm: 385/65 R22.5 zuż: ok. 90%
oś II prawa - prod: Continental rozm: 385/65 R22.5 zuż: ok. 90%
oś III lewa - prod: Sava rozm: 385/65 R22.5 zuż: 100%
os III prawa - prod: DoubleStar rozm: 385/65 R22.5 zuż: 100%
koło zapasowe - prod: Sava rozm: 315/80 R22.5 zuż: ok. 90%
Niniejsza opinia nie jest ekspertyzą stanu technicznego pojazdu ani gwarancją niezawodności zespołów i podzespołów pojazdu, została sporządzona wyłącznie na podstawie oględzin w warunkach istniejących w miejscu badania. Opinia określa wyłącznie szacunkową wartość rynkową pojazdu i może być wykorzystana tylko przez zlecającego. Sporządzający opinię zastrzega się, ze nie ponosi odpowiedzialności za wady ukryte pojazdu, wady prawne, błędy w dokumentacji pojazdu i błędy montażu. Opinia została sporządzona bezstronnie.
1. Naczepa, wymaga usunięcia uszkodzeń, niesprawności i usterek wykazanych w Ocenie.
2. Wartość przedmiotowego pojazdu w dniu badania określono w oparciu o notowania Info-Ekspert III – 2024”; uwzględniając: rok produkcji pojazdu, datę pierwszej rejestracji, stwierdzony stan techniczny, braki w ukompletowaniu, przewidywany koszt naprawy, poziom utrzymania, brak danych o serwisowaniu pojazdu, pochodzenie pojazdu, regionalną sytuację rynkową, lokalną sytuację rynkową, stan ogumienia.
3. Według CEPiK badania techniczne pojazdu ważne do – 15.02.2025r.