SCANIA G400 CB8X4HSZ 2011r.

Identyfikator aukcji
368559

7 dni 30.12.2024 godzina 08:27:00

Aukcje EFL

Magnice 55-040, Europejska 2

0

Zapytaj o produkt

Aktualna cena (bez VAT): 95 900,00 zł
  • Opis przedmiotu

  • Oferty

  • Zdjęcia

SCANIA G400
Marka, Model: SCANIA G400 CB8X4HSZ   Data pierwszej rejestracji w kraju: 2021-07-27
Rok produkcji: 2011   Data pierwszej rejestracji za granicą: 2011-06-01
Przebieg odczytany: 313807km   Liczba kluczy: 1
Silnik: 12740ccm (Moc 400KM/294KW)   Czy jest instrukcja obługi: Tak
Skrzynia biegów: Automatyczna   Czy jest książka przeglądów: Nie
Liczba osi: 4   Masa całkowita: 32000
Liczba miejsc: 2   Masa własna: 17775
Typ nadwozia: Podwozie z zabudową specjalną   Data następnego badania technicznego: 2025-10-08
VIN: XLEG8X40005260239   Układ i liczba cylindrów: R/6
Nr rejestracyjny: SK217UW   Przebieg szacowany: -
Norma EURO: 5   Rodzaj zawieszenia: -
Ładowność: 14225kg      

Informacje dodatkowe

Silnik:

Rozruch silnika łatwy. Parametry pracy silnika w normie. Układ smarowania – miejscowe wycieki oleju przez uszczelnienia silnika. Silnik, osprzęt silnika – zabrudzone. Układ wydechowy – miejscowo skorodowane elementy układu.


Podwozie:

Układ kierowniczy – funkcjonowanie układu w warunkach parkingowych prawidłowe. Układ hamulcowy – funkcjonowanie układu w warunkach parkingowych prawidłowe. Rama pojazdu – pokryta zaschniętym błotem i resztkami zastygłego betonu; ogniska korozji na elementach ramy i elementach układów podwozia.


Nadwozie:

Betonomieszarka: [INTERMIX GMBH].
Typ – IMI 8 C.
Pojemność – 8 m3.
Nr fabryczny – 85 0849.
Rok budowy – 2011.

Podajnik taśmowy: [THEAM].
Typ – TD 16.15.
Nr fabryczny – 85 0849.
Rok budowy – 2011.
Podajnik taśmowy wyposażony w pilot zdalnego sterowania.

Obtarcia i ubytki powłoki lakierowej, ogniska korozji elementów ramy zbiornika. Obtarcia i odpryski powłoki lakierowej, ogniska korozji zbiornika obrotowego. Powiększone luzy na łożyskach rolek mechanizmu obrotu zbiornika; powiększone zużycie powierzchni roboczych pierścieni oporowych zbiornika. Zanieczyszczenia miejscowe zbiornika i elementów układu spustowego stężałym betonem.
Zanieczyszczenia stężałym betonem; obtarcia i ubytki powłoki lakierowej, ogniska korozji elementów podajnika tamowego. Obtarcia i odpryski powłoki lakierowej, ogniska korozji zbiornika obrotowego.
Nie sprawdzono betoniarki i podajnika taśmowego podczas pracy.
Dokumentacja eksploatacyjna zabudowy podwozia – brak.


Układ przeniesienia napędu:

Skrzynia biegów automatyczna ze sprzęgłem, napęd na oś III i na oś IV. Elementy układu przeniesienia napędu w warunkach parkingowych funkcjonują prawidłowo, układ sterowania elektrycznego skrzyni biegów wymaga sprawdzenia w warunkach stanowiskowych. Koła jezdne stalowe (12szt.) – ogniska korozji obręczy kół. Koło zapasowe – pojazd niewyposażony.


Wnętrze:

Wnętrze kabiny zaśmiecone. Poszycia tapicerskie kabiny kierowcy – zabrudzone, rozerwana tapicerka fotela kierowcy. Poszycia plastikowe kabiny kierowcy – zabrudzone, zarysowania i obtarcia powierzchni poszyć. Układ klimatyzacji – układ wymaga przeglądu w serwisie.


Wyposażenie:

Wyposażenie pojazdu: immobiliser, skrzynia biegów automatyczna ze sprzęgłem, napęd na oś III i na oś IV, oś II kierowana, zawieszenie resory paraboliczne, hamulce bębnowe, ABS, TC, wspomaganie układu kierowniczego, układ regulacji obrotów silnika, blokada mechanizmu różnicowego, zbiornik paliwa x 1, osłona p.słoneczna zewnętrzna, światła do jazdy dziennej, światła p.mgłowe, tachograf elektroniczny, wyświetlacz wielofunkcyjny, szyby drzwi sterowane elektrycznie, lusterka zewnętrzne podgrzewane i sterowane elektrycznie, RO CD „fabryczny”, klimatyzacja aut., fotel kierowcy regulowany, zespół lamp błyskowych, lakier kabiny kierowcy biały uni.
Dokumentacja eksploatacyjna pojazdu: książka przeglądów serwisowych – brak, instrukcja obsługi pojazdu /j.obcy/ – pojazd wyposażony.
Kluczyk stacyjki i zamków drzwi kabiny – jedna sztuka.
Zderzak przedni – pęknięte pokrycie zderzaka.
Wyposażenie narzędziowe – niekompletne.


Ogumienie:

oś I lewa - prod: Nokian Hakkapelita Truck F2 rozm: 385/65 R22.5 zuż: ok. 70%
oś I prawa - prod: Nokian Hakkapelita Truck F2 rozm: 385/65 R22.5 zuż: ok. 70%
oś II lewa - prod: Fullrun TB888 rozm: 385/65 R22.5 zuż: ok. 30%
oś II prawa - prod: Power Trac rozm: 385/65 R22.5 zuż: ok. 90%
oś III lewa zew. - prod: Bridgestone Ecopia rozm: 315/80 R22.5 zuż: ok. 90%
oś III lewa wew. - prod: Bridgestone Ecopia rozm: 315/80 R22.5 zuż: ok. 90%
oś III prawa zew. - prod: Continental Conti Hybrid HS3 rozm: 315/80 R22.5 zuż: ok. 90%
oś III prawa wew. - prod: Continental Conti Hybrid HS3 rozm: 315/80 R22.5 zuż: ok. 90%
oś IV lewa zew. - prod: Continental Conti Hybrid HS3 rozm: 315/80 R22.5 zuż: ok. 90%
oś IV lewa wew. - prod: Continental Conti Hybrid HS3 rozm: 315/80 R22.5 zuż: ok. 90%
oś IV prawa zew. - prod: Hankook DH31 rozm: 315/80 R22.5 zuż: ok. 90%
oś IV prawa wew. - prod: Continental Conti Hybrid HS3 rozm: 315/80 R22.5 zuż: ok. 90%
koło zapasowe - brak - prod: x rozm: x zuż: x


Uwagi:

1. Pojazd wymaga usunięcia uszkodzeń, niesprawności i usterek wykazanych w Ocenie.
2. Pojazd sprawdzano w warunkach parkingowych, nie sprawdzono funkcjonowania mieszalnika i podajnika taśmowego.
3. Nie weryfikowano przebiegu pojazdu. Przebieg przyjęto na podstawie wskazań drogomierza.
4. Wartość przedmiotowego pojazdu w dniu badania określono w oparciu o notowania Eurotaxglass’s X – 2024”, notowania cen na portalach internetowych, uwzględniając: rok produkcji pojazdu, datę pierwszej rejestracji, przebieg, stwierdzony stan techniczny, braki w ukompletowaniu, przewidywany koszt naprawy, poziom utrzymania, pochodzenie pojazdu, regionalną sytuację rynkową, lokalną sytuację rynkową, stan ogumienia.