- Pojazdy
- Pojazdy Carefleet
- Komputery, biuro, telekomunikacja
-
Maszyny i urządzenia
Chłodnictwo, klimatyzacja, wentylacjaMaszyny i sprzęt budowlanyMaszyny rolnicze i leśneMebleNaprawa i diagnostyka pojazdówObróbka drewnaObróbka metaluObróbka tworzyw sztucznychPakowaniePoligrafia i maszyny papierniczePrzetwórstwo i produkcja spożywczaSprzęt gastronomiczny i piekarniczyTkaniny, skóra, obuwieTransport wewnętrzny i magazynowanieZdrowie i urodaPozostałe
RENAULT / VP D280 DTI8 16T 4X2 AUTOMAT 2023r.
402371
Opis przedmiotu
Oferty
Zdjęcia
Marka, Model: | RENAULT / VP D280 DTI8 16T 4X2 AUTOMAT | Data pierwszej rejestracji w kraju: | 2023-01-24 | |
Rok produkcji: | 2023 | Data pierwszej rejestracji za granicą: | - | |
Przebieg odczytany: | 143558km | Liczba kluczy: | 2 | |
Silnik: | 7698ccm (Moc 286KM/210KW) | Czy jest instrukcja obługi: | Tak | |
Skrzynia biegów: | Automatyczna | Czy jest książka przeglądów: | Tak | |
Liczba osi: | 2 | Masa całkowita: | 16000 | |
Liczba miejsc: | - | Masa własna: | 6905 | |
Typ nadwozia: | Skrzyniowy | Data następnego badania technicznego: | 2026-01-24 | |
VIN: | VF640J860PB018554 | Układ i liczba cylindrów: | R-6 | |
Nr rejestracyjny: | RDE74814 | Przebieg szacowany: | - | |
Norma EURO: | 6 | Rodzaj zawieszenia: | Z regulacją wysokości (mechaniczne) lub/i pneumatyczne) | |
Ładowność: | 9095kg |
Informacje dodatkowe
Kontakt do opiekuna aukcji tel: 603-630-140
Rozruch oraz praca silnika w warunkach parkingowych w normie. Komora silnika zabrudzona eksploatacyjnie. Zaleca się sprawdzenie pracy silnika w warunkach warsztatowych i drogowych.
Działanie układu hamulcowego w warunkach parkingowych w normie. Zawieszenie osi tylnej oparte na poduszkach pneumatycznych. Zawieszenie osi przedniej oparte na resorach. Układ kierowniczy – działanie w warunkach parkingowych w normie, zalecane sprawdzenie geometrii i luzów układu w warunkach stanowiskowych. Rozstaw osi - ok 5600mm. Pogięta obudowa tłumika. Pojazd wyposażony w dwa zbiorniki paliwa.
Barwa kabiny - biała. Zderzak przedni – zarysowania po stronie prawej i lewej. Szyba czołowa - odprysk z pęknięciem, drobne odpryski. Narożnik prawy przedni - porysowany. Lusterko prawe - porysowana obudowa. Prawe stopnie wejściowe - porysowane. Drzwi prawe - drobne zarysowania. Ściana tylna - drobne zarysowania. Lampa obrysowa prawa tylna - uszkodzona. Drzwi lewe - drobne zarysowania. Pęknięta obudowa lewych stopni wejściowych. Lusterko lewe - zarysowania obudowy. Dach - drobne zarysowania. Zmierzona grubość powłoki lakierowej zewnętrznych metalowych elementów kabiny: do 101um.
Zabudowa ładunkowa, stwierdzono: Zabudowa kontenerowa. Poszycia kontenera z zarysowaniami i zagięciami. Drzwi tylne - zagięcia, przebicia, ubytki na narożnikach. Pogięty odbojnik prawy tylny. Wymiary przestrzeni ładunkowej: długość ok 7380mm, szerokość ok 2480mm, wysokość ok 2400mm.
Zabudowa wyposażona w podest ruchomy Dhollandia DHLM.15 o udźwigu 1500kg. Podest podnosi i opuszcza się. Brak kluczyka do załączania zasilania podestu.
Skrzynia biegów – automatyczna. Działanie skrzyni biegów w warunkach parkingowych w normie. Napęd na oś tylną. Obręcze kół - stalowe, 7 sztuk.
Deska rozdzielcza i poszycia tapicerskie wnętrza pojazdu – miejscowe zarysowania z ubytkami tworzywa. Poszycia tapicerskie foteli - miejscowo zabrudzone. Układ klimatyzacji wymaga sprawdzenia szczelności, uzupełnienia czynnika roboczego oraz oczyszczenia parownika i układu dolotowego powietrza do wnętrza.
Ręcznie sterowany luk dachowy.
Amortyzowany fotel kierowcy.
Szyby drzwi sterowane elektrycznie.
Radioodtwarzacz fabryczny.
Hamulec silnikowy.
CB President.
Tempomat aktywny.
Asystent pasa ruchu.
ABS, Automatyczna skrzynia biegów, Blokada tylnego mechanizmu różnicowego, ESP (układ stabilizacji toru jazdy), Immobilizer, Kierownica wielofunkcyjna, Klimatyzacja, Komputer pokładowy, Światła do jazdy dziennej, Tempomat, Wspomaganie układu kierowniczego, Tachograf
Oś I lewa - prod: Matador FHR4 rozm: 285/70R19,5 zuż: 30%
Oś I prawa - prod: Matador FHR4 rozm: 285/70R19,5 zuż: 30%
Oś II lewa zew - prod: GoodYear Kmax D rozm: 285/70R19,5 zuż: 40%
Oś II lewa wew - prod: GoodYear Kmax D rozm: 285/70R19,5 zuż: 40%
Oś II prawa zew - prod: GoodYear rozm: 285/70R19,5 zuż: 70%
Oś II prawa wew - prod: GoodYear Kmax D rozm: 285/70R19,5 zuż: 40%
Zapas - prod: GoodYear Kmax D rozm: 285/70R19,5 zuż: 10%
1. Termin badania technicznego według Cepik: 24.01.2026.
2. Książka serwisowa bez wpisów.
3. Pojazd wyposażony w księgę UDT podestu ruchomego.















