- Pojazdy
- Pojazdy Carefleet
- Komputery, biuro, telekomunikacja
-
Maszyny i urządzenia
Chłodnictwo, klimatyzacja, wentylacjaMaszyny i sprzęt budowlanyMaszyny rolnicze i leśneMebleNaprawa i diagnostyka pojazdówObróbka drewnaObróbka metaluObróbka tworzyw sztucznychPakowaniePoligrafia i maszyny papierniczePrzetwórstwo i produkcja spożywczaSprzęt gastronomiczny i piekarniczyTkaniny, skóra, obuwieTransport wewnętrzny i magazynowanieZdrowie i urodaPozostałe
RENAULT D 16 2014r.
368584
Opis przedmiotu
Oferty
Zdjęcia
Marka, Model: | RENAULT D 16 | Data pierwszej rejestracji w kraju: | 2021-08-04 | |
Rok produkcji: | 2014 | Data pierwszej rejestracji za granicą: | 2014-10-03 | |
Przebieg odczytany: | 352443km | Liczba kluczy: | 1 | |
Silnik: | 7698ccm (Moc 256KM/188KW) | Czy jest instrukcja obługi: | Nie | |
Skrzynia biegów: | Automatyczna | Czy jest książka przeglądów: | Nie | |
Liczba osi: | 2 | Masa całkowita: | 16300 | |
Liczba miejsc: | 2 | Masa własna: | 8415 | |
Typ nadwozia: | Skrzyniowy | Data następnego badania technicznego: | 2025-07-29 | |
VIN: | VF640J866EB000380 | Układ i liczba cylindrów: | R/6 | |
Nr rejestracyjny: | PNT87640 | Przebieg szacowany: | - | |
Norma EURO: | 6 | Rodzaj zawieszenia: | Z regulacją wysokości (mechaniczne i pneumatyczne) | |
Ładowność: | 7660kg |
Informacje dodatkowe
Rozruch silnika łatwy. Parametry pracy silnika w normie. Silnik i komora silnika zabrudzone. Układ wydechowy – miejscowo skorodowane elementy układu. Wyświetlacz deski rozdzielczej – uaktywniony alert układu sterowania silnika, alert skrzyni biegów, zużyte klocki hamulcowe.
Zawieszenie przednie i zawieszenie tylne – działanie układu w warunkach parkingowych bez uwag.
Układ kierowniczy – działanie układu w warunkach parkingowych bez uwag. Układ hamulcowy –zużyte elementy cierne układu, działanie układu w warunkach parkingowych w normie. Rama pojazdu – miejscowe ogniska korozji na elementach ramy.
Kabina kierowcy:
Miejscowe odpryski, zarysowania i obtarcia powłok lakierowych poszyć zewnętrznych kabiny. Grubość powłoki lakierowej elementów poszyć kabiny od 0,071 do 0,090mm. Miejscowe ogniska korozji elementów szkieletu i poszycia kabiny. Lusterko prawe – połamane. Kierunkowskaz przedni lewy – pęknięty. Szyba przednia – odprysk z promieniowymi pęknięciami szyby.
Zabudowa izotermiczna:
Wymiary wewnętrzne kontenera: dł. – 6850mm, szer. – 2450mm, wys. – 2300mm, gr. ścian – 60mm.
Drzwi tylne trzysegmentowe pełnej wysokości. Oświetlenie sufitowe. Skrzynka narzędziowa. Poszycia wewnętrzne kontenera – zarysowania, obtarcia powłoki lakierowej. Poszycia zewnętrzne kontenera – zabrudzone, zarysowania i obtarcia powłoki lakierowej; rozerwane poszycie ściany prawej w części środkowej dolnej; pęknięcia poszycia w części tylnej górnej. Drzwi tylne – zabrudzone, zarysowania, obtarcia powłoki lakierowej poszycia wewnętrznego i zewnętrznego; miejscowe przebicie poszycia zewnętrznego lewego i prawego skrzydła drzwi.Podłoga – zarysowania i obtarcia powierzchni płyty podłogi. Agregat CARIER Supra 850 zasilany silnikiem spalinowym. Agregat uruchomiono, nie sprawdzono parametrów chłodzenia. Graficzny rejestrator parametrów chłodzenia – agregat wyposażony. Dokumentacja eksploatacyjna agregatu – brak. Agregat wymaga przeglądu w serwisie specjalistycznym.
Podest ruchomy (DHOLLANDIA):
Typ – DHLMQ.10.
Nr fabryczny – 1812 077.
Udźwig – 1000kg.
Dokumentacja Urzędu Dozoru Technicznego – brak.
Funkcjonowanie podestu prawidłowe /sprawdzano bez obciążenia/.
Miejscowe wgniecenia i obtarcia podestu; częściowo wycięta platforma podestu; brak lewego i prawego światła ostrzegawczego. Ogniska korozji na stalowych elementach podestu. Pęknięta obudowa zespołu sterującego. Ślady niewielkich wycieków oleju przez uszczelnienia siłowników hydraulicznych.
Skrzynia biegów automatyczna, napęd na oś II. Skrzynia biegów – niewłaściwe działanie skrzyni w trybie automatycznym. Skrzynia biegów z układem sterowania elektrycznego wymaga sprawdzenia w warunkach stanowiskowych. Pozostałe elementy układu przeniesienia napędu w warunkach parkingowych funkcjonują prawidłowo. Tarcza koła stalowa (6szt.) – ubytki, obtarcia powłoki lakierowej. Koło zapasowe – brak.
Poszycia tapicerskie kabiny kierowcy – zabrudzone, rozerwana tapicerka fotela kierowcy. Poszycia plastikowe kabiny kierowcy – zabrudzone, miejscowo zarysowane i obtarte. Brak kloszy lamp sufitowych. Nie funkcjonuje zamek centralny. Nie funkcjonuje kamera wsteczna.
Wyposażenie pojazdu: immobiliser, skrzynia biegów automatyczna, zawieszenie przednie resory, zawieszenie tylne pneumatyczne, hamulce tarczowe, ABS, ASR, wspomaganie układu kierowniczego, układ regulacji obrotów silnika, tempomat, zbiornik paliwa x 1, osłona p.słoneczna zewnętrzna, światła p.mgielne, światła do jazdy dziennej, tachograf elektroniczny, wyświetlacz wielofunkcyjny, szyby drzwi sterowane elektrycznie, lusterka zewnętrzne podgrzewane i sterowane elektrycznie, RO CD „fabryczny”, fotel kierowcy regulowany, osłona p.najazdowa boczna lewa, belka p.najazdowa tylna, kamera wsteczna, kierownica pokryta skórą, lakier kabiny kierowcy biały uni.
Dokumentacja eksploatacyjna pojazdu: książka przeglądów serwisowych – brak; instrukcja obsługi pojazdu – brak.
Kluczyk stacyjki i zamków drzwi – jedna sztuka.
Zderzak przedni – zarysowania, obtarcia powierzchni pokrycia zderzaka.
Wyposażenie narzędziowe – brak.
oś I lewa - prod: JINYU JF 518 rozm: 285/70 R19.5 zuż: ok. 20%
oś I prawa - prod: JINYU JF 518 rozm: 285/70 R19.5 zuż: ok. 20%
oś II lewa zew. - prod: Sava ORJAK 03 rozm: 285/70 R19.5 zuż: ok. 50%
oś II lewa wew. - prod: Sava ORJAK 03 rozm: 285/70 R19.5 zuż: ok. 50%
oś II prawa zew. - prod: Sava ORJAK 03 rozm: 285/70 R19.5 zuż: ok. 50%
oś II prawa wew. - prod: Sava ORJAK 03 rozm: 285/70 R19.5 zuż: ok. 50%
koło zapasowe - brak - prod: x rozm: x zuż: x
1. Pojazd wymaga usunięcia uszkodzeń, niesprawności i usterek wykazanych w Ocenie.
2. Nie weryfikowano przebiegu pojazdu. Przebieg przyjęto na podstawie wskazań drogomierza.
3. Wartość przedmiotowego pojazdu w dniu badania określono w oparciu o notowania Eurotaxglass’s X – 2024”, uwzględniając: rok produkcji pojazdu, datę pierwszej rejestracji, stwierdzony stan techniczny, braki w ukompletowaniu, przewidywany koszt naprawy, poziom utrzymania, pochodzenie pojazdu, regionalną sytuację rynkową, lokalną sytuację rynkową, stan ogumienia.
4. Według CEPiK badania techniczne pojazdu ważne do – 29.07.2025r.