- Pojazdy
- Pojazdy Carefleet
- Komputery, biuro, telekomunikacja
-
Maszyny i urządzenia
Chłodnictwo, klimatyzacja, wentylacjaMaszyny i sprzęt budowlanyMaszyny rolnicze i leśneMebleNaprawa i diagnostyka pojazdówObróbka drewnaObróbka metaluObróbka tworzyw sztucznychPakowaniePoligrafia i maszyny papierniczePrzetwórstwo i produkcja spożywczaSprzęt gastronomiczny i piekarniczyTkaniny, skóra, obuwieTransport wewnętrzny i magazynowanieZdrowie i urodaPozostałe
Zakończona
MAN TGX 26.440 6X2-2LL 2015r.
338547
Opis przedmiotu
Oferty
Zdjęcia
Marka, Model: | MAN TGX 26.440 6X2-2LL | Data pierwszej rejestracji w kraju: | 2022-12-07 | |
Rok produkcji: | 2015 | Data pierwszej rejestracji za granicą: | 2015-02-19 | |
Przebieg odczytany: | 731497km | Liczba kluczy: | 1 | |
Silnik: | 12419ccm (Moc 440KM/324KW) | Czy jest instrukcja obługi: | Nie | |
Skrzynia biegów: | Automatyczna | Czy jest książka przeglądów: | Tak | |
Liczba osi: | 3 | Masa całkowita: | 26000 | |
Liczba miejsc: | 2 | Masa własna: | 9470 | |
Typ nadwozia: | Podwozie | Data następnego badania technicznego: | 2023-12-01 | |
VIN: | WMA21XZZ1FM671309 | Układ i liczba cylindrów: | R/6 | |
Nr rejestracyjny: | DW9TU33 | Przebieg szacowany: | - | |
Norma EURO: | 6 | Rodzaj zawieszenia: | Z regulacją wysokości (pneumatyczne) | |
Ładowność: | 16530kg |
Informacje dodatkowe
Silnik uruchomiono na akumulatorach zastępczych, rozruch silnika łatwy. Parametry pracy silnika w normie. Tłumik spalin – zgięta osłona tłumika. Silnik, osprzęt silnika – zabrudzone. Uaktywniony alert układu sterowania silnika na wyświetlaczu deski rozdzielczej.
Układ kierowniczy – funkcjonowanie układu w warunkach parkingowych prawidłowe. Układ hamulcowy – powiększone zużycie elementów ciernych układu, funkcjonowanie układu w warunkach parkingowych prawidłowe. Rama pojazdu – uszkodzeń na elementach ramy nie stwierdzono. Akumulatory – wyładowane.
A. Kabina kierowcy: Zarysowania, miejscowe obtarcia powłoki lakierowej poszyć zewnętrznych kabiny. Grubość powłoki lakierowej elementów zewnętrznego poszycia kabiny od 0,097 do 0,112mm. Ściana tylna kabiny – wgniecenia miejscowe, obtarcia powłoki lakierowej.
B. Rama BDF:
Przewóz kontenerów 20-sto stopowych.
Miejscowe obtarcia powłoki lakierowej, miejscowe ogniska korozji na elementach ramy.
Skrzynia biegów automatyczna, napęd na oś II. Elementy układu przeniesienia napędu w warunkach parkingowych funkcjonują prawidłowo, układ sterowania elektrycznego skrzyni biegów wymaga sprawdzenia w warunkach stanowiskowych. Obręcz koła stalowa (9szt.) – pojedyncze obtarcia powłoki lakierowej.
Poszycia tapicerskie kabiny kierowcy – zabrudzone. Poszycia plastikowe kabiny kierowcy – zabrudzone, miejscowe zarysowania i obtarcia powierzchni poszyć. Deska rozdzielcza – nie funkcjonuje zespół radia i nawigacji. Układ klimatyzacji – układ wymaga przeglądu w serwisie.
Wyposażenie pojazdu: immobiliser, zamek centralny, skrzynia biegów automatyczna, zawieszenie przednie pneumatyczne, zawieszenie tylne pneumatyczne, oś III podnoszona, hamulce przód tarczowe, hamulce tył tarczowe, ABS, ASR, ESP, tempomat, wspomaganie układu kierowniczego, układ regulacji obrotów silnika, blokada mechanizmu różnicowego, zbiornik paliwa x 1, retarder, światła do jazdy dziennej, światła p.mgielne, tachograf elektroniczny, wyświetlacz wielofunkcyjny, szyby drzwi sterowane elektrycznie, lusterka zewnętrzne podgrzewane i sterowane elektrycznie, luk dachu regulowany mechanicznie, roleta szyby przedniej lewa i prawa regulowana mechanicznie, RO CD „Firmowy”, radio CB „stabo”, system nawigacji, klimatyzacja aut., ogrzewanie postojowe, fotel kierowcy regulowany, fotel kierowcy podgrzewany, leżanka kierowcy x 1, osłona p.najazdowa boczna lewa i prawa, belka p.najazdowa tylna, zaczep holowniczy „ROCKINGER”, zaczep holowniczy „VORLADI”, lakier kabiny kierowcy biały uni.
Dokumentacja eksploatacyjna pojazdu: książka przeglądów serwisowych – pojazd wyposażony, potwierdzenie wykonania przeglądu po przebiegu: 89.268, 141.212, 188.633, 248.106, 342.746, 426.184, 480.680, 550.834, 607.714km /ostatni wpis we wrześniu 2017r./; instrukcja obsługi pojazdu – brak.
Kluczyk stacyjki i zamków drzwi kabiny – jedna sztuka
Zderzak przedni – drobne obtarcia powłoki lakierowej.
Błotnik koła osi II lewy i prawy – pęknięty.
Wyposażenie narzędziowe – niekompletne.
oś I lewa - prod: Michelin X MULTI rozm: 315/70 R22.5 zuż: ok. 80%
oś I prawa - prod: Michelin X MULTI rozm: 315/70 R22.5 zuż: ok. 80%
oś II lewa zew. - prod: Fulda ECOFORCE 2 rozm: 315/70 R22.5 zuż: ok. 25%
oś II lewa wew. - prod: Fulda ECOFORCE 2 rozm: 315/70 R22.5 zuż: ok. 25%
oś II prawa zew. - prod: Matador HECTOR rozm: 315/70 R22.5 zuż: ok. 25%
oś II prawa wew. - prod: Matador HECTOR rozm: 315/70 R22.5 zuż: ok. 25%
oś III lewa - prod: Continental Conti Hybrid HS3 rozm: 315/70 R22.5 zuż: ok. 25%
oś III prawa - prod: Continental Conti Hybrid HS3 rozm: 315/70 R22.5 zuż: ok. 25%
koło zapasowe - prod: Continental HSL rozm: 315/70 R22.5 zuż: ok. 80%
1. Pojazd wymaga usunięcia uszkodzeń, niesprawności i usterek wykazanych w Ocenie.
2. Nie weryfikowano przebiegu pojazdu. Przebieg przyjęto na podstawie wskazań drogomierza.
3. Wartość przedmiotowego pojazdu w dniu badania określono w oparciu o notowania Eurotaxglass’s II – 2024”, uwzględniając: rok produkcji pojazdu, datę pierwszej rejestracji, szacowany przebieg, stwierdzony stan techniczny, braki w ukompletowaniu, przewidywany koszt naprawy, poziom utrzymania, pochodzenie pojazdu, regionalną sytuację rynkową, lokalną sytuację rynkową, stan ogumienia.
4. Według CEPiK badania techniczne pojazdu ważne do – 01.12.2023r.