- Pojazdy
- Pojazdy Carefleet
- Komputery, biuro, telekomunikacja
-
Maszyny i urządzenia
Chłodnictwo, klimatyzacja, wentylacjaMaszyny i sprzęt budowlanyMaszyny rolnicze i leśneMebleNaprawa i diagnostyka pojazdówObróbka drewnaObróbka metaluObróbka tworzyw sztucznychPakowaniePoligrafia i maszyny papierniczePrzetwórstwo i produkcja spożywczaSprzęt gastronomiczny i piekarniczyTkaniny, skóra, obuwieTransport wewnętrzny i magazynowanieZdrowie i urodaPozostałe
Ładowarka kołowa LIEBHERR L576 2014r.
386601
Opis przedmiotu
Oferty
Zdjęcia
Producent: | LIEBHERR | Numer fabryczny: | VATZ1169VZB036037 | |
Rok produkcji: | 2014 |
Informacje dodatkowe
DANE TECHNICZNE ŚRODKA TECHNICZNEGO:
Rodzaj maszyny: ładowarka kołowa
Marka maszyny: LIEBHERR
Oznaczenie: L576
Numer fabryczny: VATZ1169VZB036037
Rok prod.: 2014
Wskazania licznika mtg: 13307
DMC (kg): 28500
Rodzaj silnika: zapłon samoczynny
Moc silnika (kW): 205
SKRÓCONY OPIS TECHNICZNY MASZYNY:
Ładowarka czołowa dwuczłonowa.
Człon pierwszy roboczy.
Człon drugi napędowy.
Człony połączone przegubowo o pionowej osi obrotu
Wysięgnik ładowarki sterowany hydraulicznie.
Silnik z zapłonem samoczynnym.
Napęd 4 x 4
OPIS STANU TECHNICZNEGO:
DANE IDENTYFIKACYJNE KOPARKI:
Tabliczka znamionowa maszyny – umieszczona na ramie po stronie prawej.
Numer identyfikacyjny maszyny – umieszczony na ramie po stronie prawej.
WYPOSAŻENIE: stwierdzono:
Wysięgnik.
Łyżka.
Zaczep tylny – brak sworznia.
Kabina typu zamkniętego.
Reflektory.
Lusterka.
Lampy zespolone tylne.
Klimatyzacja.
SILNIK: stwierdzono:
Rozruch oraz praca silnika w warunkach parkingowych w normie. Stwierdzono wycieki oleju spod uszczelnień silnika. Zaleca się sprawdzenie stanu silnika w warunkach serwisowych.
RAMA MASZYNY: stwierdzono:
Rama – miejscowe zarysowania i ogniska korozji, miejscowe zagięcia.
UKŁAD PRZENIESIENIA NAPĘDU; stwierdzono:
Zespół skrzyni rozdziału napędu, przedni i tylny most napędowy – wycieki oleju spod uszczelnień. Ładowarka porusza się do przodu i do tyłu.
UKŁAD KIEROWNICZY I HAMULCOWY, stwierdzono:
Układ kierowniczy i hamulcowy – funkcjonowanie układu kierowniczego sprawdzono w ograniczonym zakresie. Układ sprawny. Stwierdzono miejscowe wycieki oleju spod uszczelnień siłowników układu skrętu.
NADWOZIE, stwierdzono:
Kabina operatora – miejscowe zarysowania powłoki lakierowej, miejscowe zagięcia.
Pęknięta szyba czołowa.
Brak kamery tylnej.
Popękane tylne lampy.
Popękane nadkola.
Pokrywa tylna – popękana, porysowana.
Pogięte stopnie wejściowe.
Tapicerka siedziska fotela operatora – zabrudzenia.
Poprzecierane drążki sterownicze.
Wyłamany lewy podłokietnik / panel sterowania.
Pokrywy komory zespołu napędowego – miejscowe zarysowania, zagięcia.
Układ klimatyzacji wymaga sprawdzenia szczelności, uzupełnienia czynnika roboczego oraz oczyszczenia parownika i układu dolotowego powietrza do wnętrza.
UKŁAD ROBOCZY MASZYNY, stwierdzono:
Wysięgnik ładowarki – zarysowania powłok lakierowych, ogniska korozji.
Działanie wysięgnika sprawdzono w ograniczonym zakresie, wysięgnik podnosi się. Wysięgnik w wolnym tempie opada pod własnym ciężarem. Układ hydrauliki siłowej wymaga sprawdzenia w warunkach serwisowych.
Łyżka – szerokość ok 2770mm, porysowana, pogięta, pęknięta, skorodowana, ślady spawania. Wycieki spod uszczelnień siłownika łyżki.
UKŁAD HYDRAULIKI SIŁOWEJ, stwierdzono:
Układ hydrauliki siłowej – wycieki płynu roboczego na zespole pompy układu, na zespole rozdzielaczy hydraulicznych, przy uszczelnieniach cylindrów hydraulicznych, skorodowane miejscowo powierzchniowo przewody stalowe układu, spękane miejscowo przewody elastyczne układu. Wysięgnik ładowarki w wolnym tempie opada pod własnym ciężarem. Układ hydrauliki siłowej wymaga sprawdzenia w warunkach serwisowych.
OSPRZĘT I WYPOSAŻENIE, stwierdzono:
Dokumentacja maszyny: dokumentacja serwisowa i obsługowa maszyny – brak
Instrukcja obsługi maszyny – brak.
Dokumentacja dozorowa – brak.
Kluczyk stacyjki i zamków – jeden komplet.
Wyposażenie narzędziowe – maszyna nie wyposażona.
OGUMIENIE:
Koło lewe osi I Michelin 26,5R25 o stopniu zużycia ok. 100%
Koło prawe osi I Michelin 26,5R25 o stopniu zużycia ok. 100%
Koło lewe oś II Michelin 26,5R25 o stopniu zużycia ok. 100%
Koło prawe oś II Michelin 26,5R25 o stopniu zużycia ok. 100%
UWAGI:
1. Maszyna wymaga usunięcia usterek wykazanych w Ocenie.
2. Numer identyfikacyjny maszyny podano na podstawie tabliczki znamionowej maszyny i numeru naniesionego na ramie.
3. Roku produkcji maszyny nie weryfikowano i podano na podstawie przedstawionych dokumentów.
4. Dalsza weryfikacja stanu technicznego maszyny możliwa w warunkach serwisu.
5. Całkowitego czasu pracy maszyny nie weryfikowano, podano wskazania licznika maszyny.
Zastrzeżenia ograniczające:
1. Powyższe oszacowanie określa wartość rynkową przedmiotu wyceny dla potrzeb sprzedaży
maszyny. Oszacowana wartość jest wartością netto.
2. Wartość przedmiotu wyceny została oszacowana na dzień sporządzania wyceny.
3. Niniejsze opracowanie nie może być wykorzystane do żadnego innego celu niż określony w treści
wyceny i nie może być publikowane w całości w jakimkolwiek dokumencie bez zgody wykonawcy
i bez uzgodnienia z nim formy treści takiej publikacji.
4. Rzeczoznawca nie bierze na siebie odpowiedzialności za wady ukryte, fizyczne lub prawne i
ewentualne skutki wynikające z dalszego użytkowania przedmiotu wyceny, a także za skutki
wykorzystania samej wyceny.
5. Wykonawca nie ponosi także odpowiedzialności za ewentualne wady wyceny powstałe w wyniku
oparcia się na stanie przedmiotu wyceny wynikającym z przedstawionych mu przez użytkownika
informacji, jeśli brak było podstaw do kwestionowania ich zgodności ze stanem rzeczywistym lub
też ustalenie stanu rzeczywistego przez wykonawcę było niemożliwe lub znacznie utrudnione.
6. Niniejsze oszacowanie wartości nie jest ekspertyzą stanu technicznego i za taką nie może być
uznawane.
7.Powyższa wycena wartości w szczególności nie może być traktowana jako gwarancja sprzedaży
przedmiotu wyceny za oszacowaną wartość.
8. Nie badano tytułu użytkowania ani tytułu własności wycenianych obiektów, w tym ewentualnego
istnienia ograniczonych praw rzeczowych.



















