- Pojazdy
- Pojazdy Carefleet
- Komputery, biuro, telekomunikacja
-
Maszyny i urządzenia
Chłodnictwo, klimatyzacja, wentylacjaMaszyny i sprzęt budowlanyMaszyny rolnicze i leśneMebleNaprawa i diagnostyka pojazdówObróbka drewnaObróbka metaluObróbka tworzyw sztucznychPakowaniePoligrafia i maszyny papierniczePrzetwórstwo i produkcja spożywczaSprzęt gastronomiczny i piekarniczyTkaniny, skóra, obuwieTransport wewnętrzny i magazynowanieZdrowie i urodaPozostałe
KRONE SDF 27 2015r.
368563
Opis przedmiotu
Oferty
Zdjęcia
Marka, Model: | KRONE SDF 27 | Data pierwszej rejestracji w kraju: | 2021-10-20 | |
Rok produkcji: | 2015 | Data pierwszej rejestracji za granicą: | 2015-06-18 | |
Kolor: | biały | Masa całkowita: | 39000 | |
Liczba osi: | 3 | Masa własna: | 6600 | |
VIN: | WKESD000000667380 | Dopuszczalna masa całkowita: | 39000kg | |
Nr rejestracyjny: | LU285PH | Data następnego badania technicznego: | 2025-10-21 | |
Ładowność: | 32400kg |
Informacje dodatkowe
Numer identyfikacyjny [VIN] naczepy umieszczony na przedniej poprzecznicy ramy w części prawej.
Tabliczka znamionowa naczepy umieszczona na ścianie przedniej w części prawej.
Rama naczepy – ogniska korozji na elementach ramy.
Osie i zawieszenie – kompletne, uszkodzeń mechanicznych nie stwierdzono, elementy osi i zawieszeń zabrudzone, miejscowe ogniska korozji.
Koła jezdne stalowe (6szt.) – obtarcia powłoki lakierowej, miejscowe ogniska korozji obręczy kół.
Koło zapasowe – brak.
Układ hamulcowy – układ kompletny, powiększone zużycie elementów ciernych układu, ogniska korozji na elementach układu, funkcjonowania układu nie sprawdzono.
Układ pneumatyczny – ogniska korozji na elementach układu, funkcjonowania układu nie sprawdzono.
Układ elektryczny – układ kompletny, funkcjonowania układu nie sprawdzono.
Skrzynia ładunkowa:
Ściana przednia pełnej wysokości.
Drzwi tylne lewe i prawe pełnej wysokości.
Opończa kurtynowa, dach suwany, zestaw taśm do mocowania ładunku.
Wymiary wewnętrzne: długość – 13600mm, szer. – 2500mm, wys.– 2900mm.
Ściana przednia – zarysowania, obtarcia powłoki lakierowej, ogniska korozji od strony zewnętrznej i wewnętrznej.
Drzwi tylne – zarysowania, obtarcia powłoki lakierowej, miejscowe ogniska korozji od strony zewnętrznej i wewnętrznej; rozerwane uszczelki drzwi, napisy firmowe.
Opończa – zabrudzona, zarysowania, miejscowe obtarcia, miejscowe rozerwania i przecięcia ściany prawej i ściany lewej opończy.
Stelaż opończy – obtarcia powłoki lakierowej, ogniska korozji na elementach stelaża.
Zastawki ścian bocznych aluminiowe – 2szt. /obtarte/.
Zastawki ścian bocznych drewniane – 22szt.
Belka rozporowa stelaża – 2szt.
Podłoga – zarysowania i obtarcia powierzchni płyty podłogi.
Osprzęt i wyposażenie: Wyposażenie pojazdu: oś BPW x 3, zawieszenie pneumatyczne, zawór zawieszenia, hamulce tarczowe, ABS, EBS, rama pojazdu stalowa, tarcza koła stalowa (6szt.), belka p.najazdowa tylna, osłona p.najazdowa boczna lewa i prawa, skrzynka narzędziowa (1szt.), podpory przednie naczepy, klin pod koła (2szt.), lakier ramy czarny. Ponadto stwierdzono:
Dokumentacja eksploatacyjna naczepy (książka gwarancyjna i instrukcja obsługi pojazdu) – brak.
Podpory przednie – miejscowe ogniska korozji.
Belka p.najazdowa tylna – ubytki powłoki lakierowej.
Osłona p.najazdowa boczna lewa i prawa miejscowe ubytki powłoki lakierowej, niekompletne nakładki plastikowe.
Błotnik kół prawy – pęknięty.
Wyposażenie narzędziowe – brak.
oś I lewa - prod: LongMarch LM168 rozm: 435/50 R19.5 zuż: ok. 90%
oś I prawa - prod: Dunlop SP 247 rozm: 435/50 R19.5 zuż: ok. 100%
oś II lewa - prod: Starmaxx LZ 300 rozm: 435/50 R19.5 zuż: ok. 70%
oś II prawa - prod: Starmaxx LZ 300 rozm: 435/50 R19.5 zuż: ok. 70%
oś III lewa - prod: Starmaxx LZ 300 rozm: 435/50 R19.5 zuż: ok. 90%
oś III prawa - prod: Fulda ECOTONN rozm: 435/50 R19.5 zuż: ok. 100%
koło zapasowe - brak - prod: x rozm: x zuż: x
1. Naczepa, wymaga usunięcia uszkodzeń, niesprawności i usterek wykazanych w Ocenie.
2. Wartość przedmiotowego pojazdu w dniu badania określono w oparciu o notowania Info-Ekspert X – 2024”; uwzględniając: rok produkcji pojazdu, datę pierwszej rejestracji, stwierdzony stan techniczny, braki w ukompletowaniu, przewidywany koszt naprawy, poziom utrzymania, brak danych o serwisowaniu pojazdu, pochodzenie pojazdu, regionalną sytuację rynkową, lokalną sytuację rynkową, stan ogumienia.
3. Według CEPiK badania techniczne pojazdu ważne do – 14.10.2024r.