- Pojazdy
- Pojazdy Carefleet
- Komputery, biuro, telekomunikacja
-
Maszyny i urządzenia
Chłodnictwo, klimatyzacja, wentylacjaMaszyny i sprzęt budowlanyMaszyny rolnicze i leśneMebleNaprawa i diagnostyka pojazdówObróbka drewnaObróbka metaluObróbka tworzyw sztucznychPakowaniePoligrafia i maszyny papierniczePrzetwórstwo i produkcja spożywczaSprzęt gastronomiczny i piekarniczyTkaniny, skóra, obuwieTransport wewnętrzny i magazynowanieZdrowie i urodaPozostałe
KRONE SD 2015r.
363617
Opis przedmiotu
Oferty
Zdjęcia
Marka, Model: | KRONE SD | Data pierwszej rejestracji w kraju: | 2015-01-21 | |
Rok produkcji: | 2015 | Data pierwszej rejestracji za granicą: | - | |
Kolor: | srebrny | Masa całkowita: | 39000 | |
Liczba osi: | 3 | Masa własna: | 6800 | |
VIN: | WKESD000000646015 | Dopuszczalna masa całkowita: | 36000kg | |
Nr rejestracyjny: | PNTPK68 | Data następnego badania technicznego: | 2025-10-15 | |
Ładowność: | 29200kg |
Informacje dodatkowe
Numer identyfikacyjny [VIN] naczepy umieszczony na przedniej poprzecznicy ramy w części prawej.
Tabliczka znamionowa naczepy umieszczona na ścianie przedniej w części prawej.
Rama naczepy – miejscowe ogniska korozji na elementach ramy.
Osie i zawieszenie – elementy osi i zawieszeń zabrudzone, miejscowe ogniska korozji.
Koła jezdne stalowe (6szt.) – miejscowe ogniska korozji obręczy kół.
Koło zapasowe – brak.
Układ hamulcowy – układ kompletny, ogniska korozji na elementach układu, powiększone zużycie elementów ciernych układu, funkcjonowania układu nie sprawdzono.
Układ pneumatyczny – miejscowe ogniska korozji, funkcjonowania układu nie sprawdzono.
Układ elektryczny – układ kompletny, funkcjonowania układu nie sprawdzono.
Skrzynia ładunkowa:
Ściana przednia pełnej wysokości.
Drzwi tylne lewe i prawe pełnej wysokości.
Opończa kurtynowa, dach suwany.
Wymiary wewnętrzne: długość – 13600mm, szer. – 2500, wys.– 2700mm.
Ściana przednia – zarysowania, obtarcia od strony wewnętrznej.
Drzwi tylne – ubytki powłoki lakierowej, ogniska korozji od strony wewnętrznej i zewnętrznej, uszkodzone uszczelki drzwi.
Opończa – zabrudzona, zarysowania i obtarcia opończy; miejscowe przecięcia opończy na ścianie lewej i prawej.
Stelaż opończy – miejscowe obtarcia powłoki lakierowej.
Zastawki ścian bocznych aluminiowe – 19szt. /obtarte, miejscowo zgięte/.
Zastawki ścian bocznych drewniane – 4szt.
Podłoga – zarysowania, obtarcia powierzchni płyty podłogi.
Osprzęt i wyposażenie: Wyposażenie pojazdu: oś BPW x 3, zawieszenie pneumatyczne, oś I podnoszona, zawór zawieszenia, hamulce tarczowe, ABS, EBS, rama pojazdu stalowa, podpory przednie naczepy, tarcza koła stalowa (6szt.), skrzynka narzędziowa (1szt.), zasobnik na palety lewy i prawy, belka p.najazdowa tylna, kosz koła zapasowego (2szt.), lakier ramy szary.
Ponadto stwierdzono:
Dokumentacja eksploatacyjna naczepy (książka gwarancyjna i instrukcja obsługi pojazdu) – brak.
Podpory przednie naczepy – ogniska korozji.
Belka p.najazdowa tylna – ubytki powłoki lakierowej, ogniska korozji.
Kosz koła zapasowego – ogniska korozji.
Zasobnik na palety – miejscowe wgniecenia, ubytki powłoki lakierowej, ogniska korozji.
Błotnik kół prawy – pęknięty w części tylnej.
Wyposażenie narzędziowe – brak.
oś I lewa - prod: Continental Conti Hybrid HT3 rozm: 385/65 R22.5 zuż: ok. 90%
oś I prawa - prod: Continental Conti EcoPlus rozm: 385/65 R22.5 zuż: ok. 90%
oś II lewa - prod: Continental Conti Hybrid HT3 rozm: 385/65 R22.5 zuż: ok. 100%
oś II prawa - prod: Bridgestone R249 rozm: 385/65 R22.5 zuż: ok. 90%
oś III lewa - prod: Giti GTR955 rozm: 385/65 R22.5 zuż: ok. 90%
oś III prawa - prod: Bridgestone R168 rozm: 385/65 R22.5 zuż: ok. 90%
koło zapasowe - brak - prod: x rozm: x zuż: x
1. Naczepa, wymaga usunięcia uszkodzeń, niesprawności i usterek wykazanych w Ocenie.
2. Wartość przedmiotowego pojazdu w dniu badania określono w oparciu o notowania Info-Ekspert XI – 2024”; uwzględniając: rok produkcji pojazdu, datę pierwszej rejestracji, stwierdzony stan techniczny, braki w ukompletowaniu, przewidywany koszt naprawy, poziom utrzymania, brak danych o serwisowaniu pojazdu, pochodzenie pojazdu, regionalną sytuację rynkową, lokalną sytuację rynkową, stan ogumienia.
3. Według CEPiK badania techniczne pojazdu ważne do – 15.10.2025r.