- Pojazdy
- Pojazdy Carefleet
- Komputery, biuro, telekomunikacja
-
Maszyny i urządzenia
Chłodnictwo, klimatyzacja, wentylacjaMaszyny i sprzęt budowlanyMaszyny rolnicze i leśneMebleNaprawa i diagnostyka pojazdówObróbka drewnaObróbka metaluObróbka tworzyw sztucznychPakowaniePoligrafia i maszyny papierniczePrzetwórstwo i produkcja spożywczaSprzęt gastronomiczny i piekarniczyTkaniny, skóra, obuwieTransport wewnętrzny i magazynowanieZdrowie i urodaPozostałe
Zakończona
KRONE SD 2015r.
339154
Opis przedmiotu
Oferty
Zdjęcia
Marka, Model: | KRONE SD | Data pierwszej rejestracji w kraju: | 2023-01-19 | |
Rok produkcji: | 2015 | Data pierwszej rejestracji za granicą: | 2016-01-07 | |
Kolor: | biały | Masa całkowita: | 39000 | |
Liczba osi: | 3 | Masa własna: | 6742 | |
VIN: | WKESD000000678237 | Dopuszczalna masa całkowita: | 36000kg | |
Nr rejestracyjny: | TKI974AP | Data następnego badania technicznego: | 2024-01-18 | |
Ładowność: | 29258kg |
Informacje dodatkowe
Podwozie stwierdzono: Numer identyfikacyjny [VIN] naczepy umieszczony na przedniej poprzecznicy ramy w części prawej.
Tabliczka znamionowa naczepy umieszczona na ścianie przedniej w części prawej.
Rama naczepy – miejscowe obtarcia powłoki lakierowej, miejscowe ogniska korozji na elementach ramy.
Osie i zawieszenie – kompletne, uszkodzeń mechanicznych nie stwierdzono, elementy osi i zawieszeń zabrudzone, miejscowe ogniska korozji.
Koła jezdne (7szt.) – miejscowe ogniska korozji obręczy kół.
Układ hamulcowy – układ kompletny, powiększone zużycie elementów ciernych układu, miejscowe ogniska korozji na elementach układu, funkcjonowania układu nie sprawdzono.
Układ pneumatyczny – funkcjonowania układu nie sprawdzono.
Układ elektryczny – układ kompletny, funkcjonowania układu nie sprawdzono.
Nadwozie stwierdzono:
Skrzynia ładunkowa:
Ściana przednia pełnej wysokości.
Drzwi tylne lewe i prawe pełnej wysokości.
Opończa kurtynowa, dach suwany.
Wymiary wewnętrzne: długość – 13600mm, szer. – 2500mm, wys.– 2750mm.
Ściana przednia – obtarcia powłoki lakierowej od strony wewnętrznej.
Drzwi tylne – ubytki, obtarcia powłoki lakierowej, miejscowe ogniska korozji, naklejki firmowe.
Opończa – zabrudzona, zarysowania, obtarcia, miejscowe przecięcia /sklejone/ opończy, napisy firmowe.
Stelaż opończy – miejscowe obtarcia powłoki lakierowej, miejscowe ogniska korozji na elementach stelaża.
Zastawki ścian bocznych drewniane – 24szt.
Podłoga – zarysowania i obtarcia powierzchni płyty podłogi.
Osprzęt i wyposażenie: Wyposażenie pojazdu: oś SAF x 3, zawieszenie pneumatyczne, oś I podnoszona, zawór zawieszenia, hamulce tarczowe, ABS, EBS, rama pojazdu stalowa, tarcza koła stalowa (6szt.), belka p.najazdowa tylna, pojemnik na palety (2szt.), skrzynka narzędziowa (1szt.), kosz koła zapasowego, podpory przednie naczepy, klin pod koła (1szt.), lakier ramy czarny. Ponadto stwierdzono:
Dokumentacja eksploatacyjna naczepy (książka gwarancyjna i instrukcja obsługi pojazdu) – brak.
Belka p.najazdowa tylna – ubytki powłoki lakierowej, ogniska korozji.
Zasobnik na palety lewy i prawy – wgniecenia, ubytki powłoki lakierowej, miejscowe ogniska korozji pokrywy zasobnika.
Skrzynka narzędziowa – pęknięta pokrywa skrzynki.
Lampa zespolona tylna lewa i prawa – pęknięty klosz lampy.
Wyposażenie narzędziowe – brak.
oś I lewa - prod: Kama NT202 rozm: 385/65 R22.5 zuż: ok. 90%
oś I prawa - prod: Kama NT202 rozm: 385/65 R22.5 zuż: ok. 90%
oś II lewa - prod: Fulda ECOTONN HL rozm: 385/65 R22.5 zuż: ok. 90%
oś II prawa - prod: Fulda ECOTONN HL rozm: 385/65 R22.5 zuż: ok. 90%
oś III lewa - prod: Fulda ECOTONN HL rozm: 385/65 R22.5 zuż: ok. 90%
oś III prawa - prod: Fulda ECOTONN HL rozm: 385/65 R22.5 zuż: ok. 90%
koło zapasowe - prod: Bridgestone rozm: 315/70 R22.5 zuż: ok. 90%
1. Naczepa, wymaga usunięcia uszkodzeń, niesprawności i usterek wykazanych w Ocenie.
2. Wartość przedmiotowego pojazdu w dniu badania określono w oparciu o notowania Info-Ekspert II – 2024”; uwzględniając: rok produkcji pojazdu, datę pierwszej rejestracji, stwierdzony stan techniczny, braki w ukompletowaniu, przewidywany koszt naprawy, poziom utrzymania, brak danych o serwisowaniu pojazdu, pochodzenie pojazdu, regionalną sytuację rynkową, lokalną sytuację rynkową, stan ogumienia.
3. Według CEPiK badania techniczne pojazdu ważne do – 18.01.2024r.