Zakończona

KRONE SD 2015r.

Identyfikator aukcji
338551

Aukcje EFL

Magnice 55-040, Europejska 2

0

Zapytaj o produkt

Aktualna cena (bez VAT): 30 800,00 zł
  • Opis przedmiotu

  • Oferty

  • Zdjęcia

NACZEPA KRONE SD
Marka, Model: KRONE SD   Data pierwszej rejestracji w kraju: 2015-04-14
Rok produkcji: 2015   Data pierwszej rejestracji za granicą: -
Kolor: srebrny   Masa całkowita: 36000
Liczba osi: 3   Masa własna: 6502
VIN: WKESD000000654416   Dopuszczalna masa całkowita: 36000kg
Nr rejestracyjny: PNTKX06   Data następnego badania technicznego: 2023-06-06
Ładowność: 29490kg      

Informacje dodatkowe

Podwozie:

Podwozie stwierdzono: Numer identyfikacyjny [VIN] naczepy umieszczony na przedniej poprzecznicy ramy w części prawej.
Tabliczka znamionowa naczepy umieszczona na ścianie przedniej w części prawej.
Rama naczepy – miejscowe ogniska korozji na elementach ramy.
Osie i zawieszenie – kompletne, uszkodzeń mechanicznych nie stwierdzono, elementy osi i zawieszeń zabrudzone, miejscowe ogniska korozji.
Koła jezdne stalowe (6szt.) – liczne ogniska korozji obręczy kół.
Koło zapasowe – brak.
Układ hamulcowy – układ kompletny, powiększone zużycie elementów ciernych układu, miejscowe ogniska korozji na elementach układu, funkcjonowania układu nie sprawdzono.
Układ pneumatyczny – funkcjonowania układu nie sprawdzono.
Układ elektryczny – układ kompletny, funkcjonowania układu nie sprawdzono.


Nadwozie:

Nadwozie stwierdzono:
Skrzynia ładunkowa:
Ściana przednia pełnej wysokości.
Drzwi tylne lewe i prawe pełnej wysokości.
Opończa kurtynowa, dach suwany.
Wymiary wewnętrzne: długość – 13600mm, szer. – 2500mm, wys.– 2900mm.
Ściana przednia – ubytki, obtarcia powłoki lakierowej, ogniska korozji od strony zewnętrznej i wewnętrznej.
Drzwi tylne – wgniecenia miejscowe, ubytki, obtarcia powłoki lakierowej, ogniska korozji od strony zewnętrznej i wewnętrznej; rozerwane uszczelki drzwi; zgięte elementy zamka prawego skrzydła drzwi.
Opończa – zabrudzona, zarysowania, obtarcia, miejscowe przetarcia, miejscowe przecięcia /sklejone/ opończy.
Stelaż opończy – miejscowe obtarcia powłoki lakierowej, miejscowe ogniska korozji na elementach stelaża.
Zastawki ścian bocznych aluminiowe – 24szt. /obtarte, część zgięta/.
Zastawki ścian bocznych drewniane – 5szt.
Podłoga – zarysowania i obtarcia powierzchni płyty podłogi.


Wyposażenie:

Osprzęt i wyposażenie: Wyposażenie pojazdu: oś SAF x 3, zawieszenie pneumatyczne, oś I podnoszona, zawór zawieszenia, hamulce tarczowe, ABS, EBS, rama pojazdu stalowa, tarcza koła stalowa (6szt.), belka p.najazdowa tylna, osłona p.najazdowa boczna lewa i prawa, skrzynka narzędziowa (2szt.), podpory przednie naczepy, klin pod koła (2szt.), uchwyt koła zapasowego, lakier ramy czarny. Ponadto stwierdzono:
Dokumentacja eksploatacyjna naczepy (książka gwarancyjna i instrukcja obsługi pojazdu) – brak.
Belka p.najazdowa tylna – obtarcia, ubytki powłoki lakierowej, miejscowe ogniska korozji.
Osłona p.najazdowa boczna lewa i prawa – zgięte elementy osłony; obtarcia powłoki lakierowej, miejscowe ogniska korozji.
Wyposażenie narzędziowe – brak.


Ogumienie:

oś I lewa - prod: Continental Conti Hybrid HT3 rozm: 385/55 R19.5 zuż: ok. 90%
oś I prawa - prod: Continental Conti Hybrid HT3 rozm: 385/55 R19.5 zuż: ok. 90%
oś II lewa - prod: Continental Conti Hybrid HT3 rozm: 385/55 R19.5 zuż: ok. 90%
oś II prawa - prod: Continental Conti Hybrid HT3 rozm: 385/55 R19.5 zuż: ok. 90%
oś III lewa - prod: Continental Conti Hybrid HT3 rozm: 385/55 R19.5 zuż: ok. 90%
oś III prawa - prod: Continental Conti Hybrid HT3 rozm: 385/55 R19.5 zuż: ok. 90%
koło zapasowe - brak - prod: x rozm: x zuż: x


Uwagi:

1. Naczepa, wymaga usunięcia uszkodzeń, niesprawności i usterek wykazanych w Ocenie.
2. Wartość przedmiotowego pojazdu w dniu badania określono w oparciu o notowania Info-Ekspert II – 2024”; uwzględniając: rok produkcji pojazdu, datę pierwszej rejestracji, stwierdzony stan techniczny, braki w ukompletowaniu, przewidywany koszt naprawy, poziom utrzymania, brak danych o serwisowaniu pojazdu, pochodzenie pojazdu, regionalną sytuację rynkową, lokalną sytuację rynkową, stan ogumienia.
3. Według CEPiK badania techniczne pojazdu ważne do – brak informacji o ważnym badaniu technicznym.