- Pojazdy
- Pojazdy Carefleet
- Komputery, biuro, telekomunikacja
-
Maszyny i urządzenia
Chłodnictwo, klimatyzacja, wentylacjaMaszyny i sprzęt budowlanyMaszyny rolnicze i leśneMebleNaprawa i diagnostyka pojazdówObróbka drewnaObróbka metaluObróbka tworzyw sztucznychPakowaniePoligrafia i maszyny papierniczePrzetwórstwo i produkcja spożywczaSprzęt gastronomiczny i piekarniczyTkaniny, skóra, obuwieTransport wewnętrzny i magazynowanieZdrowie i urodaPozostałe
Zakończona
KRONE SD 2014r.
338542
Opis przedmiotu
Oferty
Zdjęcia
Marka, Model: | KRONE SD | Data pierwszej rejestracji w kraju: | 2014-02-13 | |
Rok produkcji: | 2014 | Data pierwszej rejestracji za granicą: | - | |
Kolor: | czerwony | Masa całkowita: | 39000 | |
Liczba osi: | 3 | Masa własna: | 6310 | |
VIN: | WKESD000000606865 | Dopuszczalna masa całkowita: | 36000kg | |
Nr rejestracyjny: | PK1500P | Data następnego badania technicznego: | 2024-12-18 | |
Ładowność: | 29690kg |
Informacje dodatkowe
Podwozie stwierdzono: Numer identyfikacyjny [VIN] naczepy umieszczony na przedniej poprzecznicy ramy w części prawej.
Tabliczka znamionowa naczepy umieszczona na ścianie przedniej w części prawej.
Rama naczepy – liczne ubytki powłoki lakierowej, liczne ogniska korozji na elementach ramy.
Osie i zawieszenie – kompletne, uszkodzeń mechanicznych nie stwierdzono, elementy osi i zawieszeń zabrudzone, liczne ubytki powłoki lakierowej, liczne ogniska korozji.
Koła jezdne (6szt.) – ogniska korozji obręczy kół.
Koło zapasowe – brak.
Układ hamulcowy – układ kompletny, powiększone zużycie elementów ciernych układu, miejscowe ogniska korozji na elementach układu, funkcjonowania układu nie sprawdzono.
Układ pneumatyczny – miejscowe ogniska korozji na elementach układu, funkcjonowania układu nie sprawdzono.
Układ elektryczny – układ kompletny, funkcjonowania układu nie sprawdzono.
Skrzynia ładunkowa:
Ściana przednia pełnej wysokości.
Drzwi tylne lewe i prawe pełnej wysokości.
Opończa kurtynowa, dach suwany.
Wymiary wewnętrzne: długość – 13600mm, szer. – 2500mm, wys.– 2750mm.
Ściana przednia – ubytki, obtarcia powłoki lakierowej, ogniska korozji od strony zewnętrznej i wewnętrznej; ubytki powłoki lakierowej, ogniska korozji osłony górnej ściany.
Drzwi tylne – miejscowe ubytki, obtarcia powłoki lakierowej, miejscowe ogniska korozji od strony zewnętrznej i wewnętrznej; rozerwane uszczelki drzwi.
Opończa – zabrudzona, zarysowania, obtarcia, miejscowe przetarcia, miejscowe przecięcia ściany lewej i ściany prawej opończy.
Stelaż opończy – obtarcia powłoki lakierowej, miejscowe ogniska korozji na elementach stelaża.
Zastawki ścian bocznych drewniane – 44szt.
Podłoga – zarysowania i obtarcia powierzchni płyty podłogi.
Osprzęt i wyposażenie: Wyposażenie pojazdu: oś SAF x 3, zawieszenie pneumatyczne, zawór zawieszenia, hamulce tarczowe, ABS, EBS, rama pojazdu stalowa, tarcza koła stalowa (6szt.), belka p.najazdowa tylna, osłona p.najazdowa boczna lewa i prawa, skrzynka narzędziowa (2szt.), podpory przednie naczepy, kosz koła zapasowego, lakier ramy czarny. Ponadto stwierdzono:
Dokumentacja eksploatacyjna naczepy (książka gwarancyjna i instrukcja obsługi pojazdu) – brak.
Podpory przednie – ubytki powłoki lakierowej, ogniska korozji.
Osłona p.najazdowa boczna lewa i prawa – obtarcia powłoki lakierowej.
Wyposażenie narzędziowe – brak.
oś I lewa - prod: Barum BT 200 ROAD rozm: 385/65 R22.5 zuż: ok. 80%
oś I prawa - prod: Sava CARGO 5 rozm: 385/65 R22.5 zuż: ok. 80%
oś II lewa - prod: Dunlop SP 246 rozm: 385/65 R22.5 zuż: ok. 90%
oś II prawa - prod: Dunlop SP 246 rozm: 385/65 R22.5 zuż: ok. 80%
oś III lewa - prod: Barum BT 200 ROAD rozm: 385/65 R22.5 zuż: ok. 80%
oś III prawa - prod: Barum BT 200 ROAD rozm: 385/65 R22.5 zuż: ok. 80%
koło zapasowe - brak - prod: x rozm: x zuż: x
1. Naczepa, wymaga usunięcia uszkodzeń, niesprawności i usterek wykazanych w Ocenie.
2. Wartość przedmiotowego pojazdu w dniu badania określono w oparciu o notowania Info-Ekspert IV – 2024”; uwzględniając: rok produkcji pojazdu, datę pierwszej rejestracji, stwierdzony stan techniczny, braki w ukompletowaniu, przewidywany koszt naprawy, poziom utrzymania, brak danych o serwisowaniu pojazdu, pochodzenie pojazdu, regionalną sytuację rynkową, lokalną sytuację rynkową, stan ogumienia.
3. Według CEPiK badania techniczne pojazdu ważne do – 18.12.2024r.