Zakończona

KOEGEL S24-1 2019r.

Identyfikator aukcji
338782

Aukcje EFL

Magnice 55-040, Europejska 2

0

Zapytaj o produkt

Aktualna cena (bez VAT): 56 100,00 zł
  • Opis przedmiotu

  • Oferty

  • Zdjęcia

KOEGEL S24-1
Marka, Model: KOEGEL S24-1   Data pierwszej rejestracji w kraju: 2023-01-26
Rok produkcji: 2019   Data pierwszej rejestracji za granicą: 2019-08-22
Kolor: srebrny   Masa całkowita: 39000
Liczba osi: 3   Masa własna: 6520
VIN: WK0S0002400247556   Dopuszczalna masa całkowita: 36000kg
Nr rejestracyjny: WZ371FJ   Data następnego badania technicznego: 2025-02-22
Ładowność: 29480kg      

Informacje dodatkowe

Podwozie:

Podwozie stwierdzono: Numer identyfikacyjny [VIN] naczepy umieszczony na przedniej poprzecznicy ramy w części prawej.
Tabliczka znamionowa naczepy umieszczona na ścianie przedniej w części prawej.
Rama naczepy – zabrudzona, miejscowe ogniska korozji na elementach ramy.
Osie i zawieszenie – kompletne, uszkodzeń mechanicznych nie stwierdzono, elementy osi i zawieszeń zabrudzone; miejscowe ogniska korozji.
Koła jezdne stalowe (7szt.) – miejscowe ogniska korozji obręczy kół.
Układ hamulcowy – układ kompletny, powiększone zużycie elementów ciernych układu, funkcjonowania układu nie sprawdzono.
Układ pneumatyczny – układ kompletny, funkcjonowania układu nie sprawdzono.
Układ elektryczny – układ kompletny, funkcjonowania układu nie sprawdzono.


Nadwozie:

Skrzynia ładunkowa:
Ściana przednia pełnej wysokości.
Drzwi tylne lewe i prawe pełnej wysokości.
Opończa kurtynowa, dach suwany.
Wymiary wewnętrzne: długość – 13600mm, szer. – 2500, wys.– 2900mm.
Ściana przednia – miejscowo rozerwana, zarysowania, obtarcia od strony wewnętrznej.
Drzwi tylne – wgniecenia miejscowe, zarysowania i obtarcia poszycia zewnętrznego i poszycia wewnętrznego drzwi; wgniecenia miejscowe poszycia zewnętrznego drzwi.
Opończa – zabrudzona, miejscowe zarysowania i obtarcia opończy; miejscowe przecięcie opończy na ścianie lewej i ścianie prawej.
Stelaż opończy – miejscowe obtarcia powłoki lakierowej, miejscowe ogniska korozji na elementach stelaża.
Zastawki ścian bocznych aluminiowe – 7szt. /obtarcia, miejscowe wgniecenia/.
Zastawki ścian bocznych drewniane – 49szt.
Podłoga – zarysowania, obtarcia powierzchni płyty podłogi.


Wyposażenie:

Osprzęt i wyposażenie: Wyposażenie pojazdu: oś SAF x 3, zawieszenie pneumatyczne, zawór zawieszenia, hamulce tarczowe, ABS, EBS, rama pojazdu stalowa, obręcz koła stalowa (7szt.), podpory przednie naczepy, belka p.najazdowa tylna, osłona p.najazdowa boczna lewa i prawa, uchwyt koła zapasowego, lakier ramy czarny. Ponadto stwierdzono:
Dokumentacja eksploatacyjna naczepy (książka gwarancyjna i instrukcja obsługi pojazdu) – brak.
Belka p.najazdowa tylna – miejscowo zgięta w części prawej, obtarcia powłoki lakierowej, ogniska korozji.
Wyposażenie narzędziowe – brak.


Ogumienie:

oś I lewa - prod: Continental Conti Hybrid HT3 rozm: 435/50 R19.5 zuż: ok. 90%
oś I prawa - prod: Hankook TH31 rozm: 435/50 R19.5 zuż: ok. 90%
oś II lewa - prod: Giti GTL 925 rozm: 435/50 R19.5 zuż: ok. 80%
oś II prawa - prod: Giti GTL 925 rozm: 435/50 R19.5 zuż: ok. 80%
oś III lewa - prod: Continental Conti Hybrid HT3 rozm: 435/50 R19.5 zuż: ok. 100%
oś III prawa - prod: Continental Conti Hybrid HT3 rozm: 435/50 R19.5 zuż: ok. 100%
koło zapasowe - prod: Continental Conti Hybrid HT3 rozm: 435/50 R19.5 zuż: ok. 100%


Uwagi:

1. Naczepa, wymaga usunięcia uszkodzeń, niesprawności i usterek wykazanych w Ocenie.
2. Wartość przedmiotowego pojazdu w dniu badania określono w oparciu o notowania Info-Ekspert IV – 2024”; uwzględniając: rok produkcji pojazdu, datę pierwszej rejestracji, stwierdzony stan techniczny, braki w ukompletowaniu, przewidywany koszt naprawy, poziom utrzymania, brak danych o serwisowaniu pojazdu, pochodzenie pojazdu, regionalną sytuację rynkową, lokalną sytuację rynkową, stan ogumienia.
3. Według CEPiK badania techniczne pojazdu ważne do – 22.02.2025r.