Zakończona

KAESSBOHRER XS MAXIMA 2014r.

Identyfikator aukcji
338853

Aukcje EFL

Magnice 55-040, Europejska 2

0

Zapytaj o produkt

Aktualna cena (bez VAT): 39 400,00 zł
  • Opis przedmiotu

  • Oferty

  • Zdjęcia

KAESSBOHRER MAXIMA
Marka, Model: KAESSBOHRER XS MAXIMA   Data pierwszej rejestracji w kraju: 2016-02-15
Rok produkcji: 2014   Data pierwszej rejestracji za granicą: -
Kolor: srebrny   Masa całkowita: 39000
Liczba osi: 3   Masa własna: 6650
VIN: WKVDAF30300062869   Dopuszczalna masa całkowita: 35500kg
Nr rejestracyjny: PNTRF68   Data następnego badania technicznego: 2025-03-21
Ładowność: 28850kg      

Informacje dodatkowe

Podwozie:

Podwozie stwierdzono: Numer identyfikacyjny [VIN] naczepy umieszczony na prawej podłużnicy ramy w części przedniej.
Tabliczka znamionowa naczepy umieszczona na prawej podłużnicy ramy w części przedniej.
Rama naczepy – zabrudzona, miejscowe ogniska korozji na elementach ramy.
Osie i zawieszenie – kompletne, uszkodzeń mechanicznych nie stwierdzono, elementy osi i zawieszeń zabrudzone; miejscowe ogniska korozji.
Koła jezdne stalowe (6szt.) – ogniska korozji obręczy kół.
Koło zapasowe – brak.
Układ hamulcowy – układ kompletny, powiększone zużycie elementów ciernych układu, funkcjonowania układu nie sprawdzono; miejscowe ogniska korozji na elementach układu.
Układ pneumatyczny – układ kompletny, miejscowe ogniska korozji na elementach układu; funkcjonowania układu nie sprawdzono.
Układ elektryczny – układ kompletny, funkcjonowania układu nie sprawdzono.


Nadwozie:

Skrzynia ładunkowa:
Ściana przednia pełnej wysokości.
Drzwi tylne lewe i prawe pełnej wysokości.
Opończa kurtynowa, dach suwany.
Wymiary wewnętrzne: długość – 13600mm, szer. – 2500, wys.– 2700mm.
Ściana przednia – zarysowania, obtarcia od strony wewnętrznej i zewnętrznej; miejscowe ogniska korozji od strony zewnętrznej.
Drzwi tylne – zarysowania i obtarcia od strony wewnętrznej i zewnętrznej.
Opończa – zabrudzona, miejscowe zarysowania i obtarcia opończy; miejscowe przecięcia, miejscowe rozerwanie opończy na ścianie prawej; miejscowe rozerwanie opończy na ścianie lewej.
Stelaż opończy – miejscowe obtarcia powłoki lakierowej, miejscowe ogniska korozji na elementach stelaża.
Zastawki ścian bocznych aluminiowe – 24szt. /obtarcia, miejscowe wgniecenia/.
Podłoga – zarysowania, obtarcia powierzchni płyty podłogi.



Wyposażenie:

Osprzęt i wyposażenie: Wyposażenie pojazdu: oś SAF x 3, zawieszenie pneumatyczne, oś I podnoszona, zawór zawieszenia, hamulce tarczowe, ABS, EBS, rama pojazdu stalowa, obręcz koła stalowa (6szt.), podpory przednie naczepy, belka p.najazdowa tylna, osłona p.najazdowa boczna lewa, skrzynka narzędziowa (4szt.), kosz koła zapasowego, lakier ramy czarny. Ponadto stwierdzono:
Dokumentacja eksploatacyjna naczepy (książka gwarancyjna i instrukcja obsługi pojazdu) – brak.
Belka p.najazdowa tylna – zgięta, miejscowo pęknięta; obtarcia, ubytki powłoki lakierowej, ogniska korozji.
Wyposażenie narzędziowe – brak.


Ogumienie:

oś I lewa - prod: Bridgestone R164 rozm: 385/65 R22.5 zuż: ok. 90%
oś I prawa - prod: Bridgestone R164 rozm: 385/65 R22.5 zuż: ok. 90%
oś II lewa - prod: Bridgestone R164 rozm: 385/65 R22.5 zuż: ok. 90%
oś II prawa - prod: Bridgestone R164 rozm: 385/65 R22.5 zuż: ok. 90%
oś III lewa - prod: Continental Conti Hybrid HT3 rozm: 385/65 R22.5 zuż: ok. 90%
oś III prawa - prod: Continental Conti Hybrid HT3 rozm: 385/65 R22.5 zuż: ok. 90%
koło zapasowe - brak - prod: x rozm: x zuż: x


Uwagi:

1. Naczepa, wymaga usunięcia uszkodzeń, niesprawności i usterek wykazanych w Ocenie.
2. Wartość przedmiotowego pojazdu w dniu badania określono w oparciu o notowania Info-Ekspert IV – 2024”; uwzględniając: rok produkcji pojazdu, datę pierwszej rejestracji, stwierdzony stan techniczny, braki w ukompletowaniu, przewidywany koszt naprawy, poziom utrzymania, brak danych o serwisowaniu pojazdu, pochodzenie pojazdu, regionalną sytuację rynkową, lokalną sytuację rynkową, stan ogumienia.
3. Według CEPiK badania techniczne pojazdu ważne do – 21.03.2025r.