Zakończona

Wózek widłowy LINDE H25T-02 EVO 2015r.

Identyfikator aukcji
370932

Aukcje EFL

Magnice 55-040, Europejska 2

0

Zapytaj o produkt

Aktualna cena (bez VAT): 32 700,00 zł
  • Opis przedmiotu

  • Oferty

  • Zdjęcia

Wózek widłowy LINDE H25T-02 EVO
Producent: LINDE   Numer fabryczny: H2X392F02627
Rok produkcji: 2015      

Informacje dodatkowe

Charakterystyka techniczna:

DANE TECHNICZNE ŚRODKA TECHNICZNEGO:

Rodzaj maszyny: wózek widłowy
Marka maszyny: LINDE
Oznaczenie: H25T – 02 EVO
Numer fabryczny: H2X392F02627
Rok prod: 2015
Wskazania licznika (mtg): 24825
Udźwig znamionowy (kg): 2500
Wys. podnosz. (m.): 3,8 /zmierzona/
Rodzaj silnika: zapłon iskrowy + LPG
Masa własna (kg): 3515
Moc silnika (kW): 37

SKRÓCONY OPIS TECHNICZNY MASZYNY:

Wózek widłowy spalinowy.
Kabina operatora typu otwartego.
Wysokość podnoszenia – ok 3800mm /zmierzona/.
Przesuw boczny wideł.
Lampy oświetlenia roboczego przednie i tylne.


Opis stanu i przeznaczenia:

OPIS STANU TECHNICZNEGO:

DANE IDENTYFIKACYJNE MASZYNY:
Tabliczka znamionowa wózka – umieszczona na ścianie przedniej.

SILNIK, stwierdzono:
Rozruch silnika łatwy. Stwierdzono miejscowe wycieki oleju spod uszczelnień silnika. Silnik, osprzęt silnika, komora silnikowa – zabrudzone, pokryte warstwą pyłów. Brak butli LPG. Silnik uruchomiono na butli zastępczej.

UKŁAD PRZENIESIENIA NAPĘDU, stwierdzono
Ślady wycieków płynów eksploatacyjnych.
Wózek porusza się do przodu i do tyłu.

UKŁAD KIEROWNICZY I HAMULCOWY, stwierdzono:
Układ kierowniczy – kompletny, powiększone na przegubach drążków kierowniczych i zwrotnicach kół, działanie w warunkach parkingowych w normie.
Układ hamulcowy – sprawny.
Funkcjonowanie układu kierowniczego i hamulcowego sprawdzono w zakresie jazdy bez obciążenia w warunkach parkingowych.

KABINA OPERATORA, OSŁONY, stwierdzono:
Kabina operatora typu otwartego – miejscowe zarysowania, zagięcia, ogniska korozji.
Przeciwwaga tylna – liczne zarysowania powłoki lakierowej.
Rozdarcia tapicerki fotela operatora.
Zespół sterowania masztem – powycierane sterowniki.


ZESPÓŁ MASZTU, stwierdzono:
Zespół masztu – kompletny, stan zużyć na powierzchniach roboczych masztu i połączeniach sworzniowych w normie.
Rama oporowa wideł i widły – obtarcia powłoki lakierowej z ogniskami korozji.
Długość wideł – ok 1200mm.

UKŁAD HYDRAULIKI SIŁOWEJ, stwierdzono:
Układ kompletny, ślady wycieków płynu roboczego, elementy układu pokryte warstwą pyłów.
Maszt podnosi się.

OSPRZĘT I WYPOSAZENIE, stwierdzono:

- Dokumentacja wózka: dziennik konserwacji - jest, księga rewizyjna UDT – brak, stwierdzono decyzję UDT zezwalającą na eksploatację do marca 2025.
- Kluczyk stacyjki – jedna sztuka.
- Wyposażenie narzędziowe – wózek nie wyposażony.

OGUMIENIE, stwierdzono:

Koło lewe osi I Continental SC20 225/75-10 o stopniu zużycia ok. 20%.
Koło prawe osi I Continental SC20 225/75-10 o stopniu zużycia ok. 20%.
Koło lewe osi II Trelleborg 6,50-10 o stopniu zużycia ok. 30%.
Koło prawe osi II Trelleborg 6,50-10 o stopniu zużycia ok. 30%.

UWAGI:
1. Maszyna wymaga usunięcia niesprawności i usterek wykazanych w Ocenie.
2. Roku produkcji maszyny nie weryfikowano i podano na podstawie tabliczki znamionowej maszyny i przedstawionych dokumentów.
3. Całkowitego czasu pracy maszyny nie weryfikowano, podano wskazania licznika maszyny..
4. Dalsza weryfikacja stanu technicznego maszyny możliwa w warunkach serwisu.
5. Istnieje prawdopodobieństwo wystąpienia zużyć ponadnormatywnych zespołów maszyny.

Zastrzeżenia ograniczające:
1. Powyższe oszacowanie określa wartość rynkową przedmiotu wyceny dla potrzeb sprzedaży
maszyny. Oszacowana wartość jest wartością netto.
2. Wartość przedmiotu wyceny została oszacowana na dzień sporządzania wyceny.
3. Niniejsze opracowanie nie może być wykorzystane do żadnego innego celu niż określony w treści
wyceny i nie może być publikowane w całości w jakimkolwiek dokumencie bez zgody wykonawcy
i bez uzgodnienia z nim formy treści takiej publikacji.
4. Rzeczoznawca nie bierze na siebie odpowiedzialności za wady ukryte, fizyczne lub prawne i
ewentualne skutki wynikające z dalszego użytkowania przedmiotu wyceny, a także za skutki
wykorzystania samej wyceny.
5. Wykonawca nie ponosi także odpowiedzialności za ewentualne wady wyceny powstałe w wyniku
oparcia się na stanie przedmiotu wyceny wynikającym z przedstawionych mu przez użytkownika
informacji, jeśli brak było podstaw do kwestionowania ich zgodności ze stanem rzeczywistym lub
też ustalenie stanu rzeczywistego przez wykonawcę było niemożliwe lub znacznie utrudnione.
6. Niniejsze oszacowanie wartości nie jest ekspertyzą stanu technicznego i za taką nie może być
uznawane.
7.Powyższa wycena wartości w szczególności nie może być traktowana jako gwarancja sprzedaży
przedmiotu wyceny za oszacowaną wartość.
8. Nie badano tytułu użytkowania ani tytułu własności wycenianych obiektów, w tym ewentualnego
istnienia ograniczonych praw rzeczowych.