- Pojazdy
- Pojazdy Carefleet
- Komputery, biuro, telekomunikacja
-
Maszyny i urządzenia
Chłodnictwo, klimatyzacja, wentylacjaMaszyny i sprzęt budowlanyMaszyny rolnicze i leśneMebleNaprawa i diagnostyka pojazdówObróbka drewnaObróbka metaluObróbka tworzyw sztucznychPakowaniePoligrafia i maszyny papierniczePrzetwórstwo i produkcja spożywczaSprzęt gastronomiczny i piekarniczyTkaniny, skóra, obuwieTransport wewnętrzny i magazynowanieZdrowie i urodaPozostałe
IVECO Stralis AS 440S48 T/P 2017r.
364494
Opis przedmiotu
Oferty
Zdjęcia
Marka, Model: | IVECO Stralis AS 440S48 T/P | Data pierwszej rejestracji w kraju: | 2022-03-07 | |
Rok produkcji: | 2017 | Data pierwszej rejestracji za granicą: | 2017-05-30 | |
Przebieg odczytany: | 508688km | Liczba kluczy: | 3 | |
Silnik: | 11120ccm (Moc 480KM/353KW) | Czy jest instrukcja obługi: | Tak | |
Skrzynia biegów: | Automatyczna | Czy jest książka przeglądów: | Nie | |
Liczba osi: | 2 | Masa całkowita: | 20000 | |
Liczba miejsc: | 2 | Masa własna: | 8350 | |
Typ nadwozia: | Ciągnik siodłowy | Data następnego badania technicznego: | 2025-01-22 | |
VIN: | WJMM62AU30C365085 | Układ i liczba cylindrów: | R/6 | |
Nr rejestracyjny: | WE5N403 | Przebieg szacowany: | - | |
Norma EURO: | 6 | Rodzaj zawieszenia: | Z regulacją wysokości (mechaniczne i pneumatyczne) | |
Ładowność: | - |
Informacje dodatkowe
Rozruch silnika łatwy. Parametry pracy silnika w normie. Silnik, osprzęt silnika – zabrudzone.
Układ kierowniczy – funkcjonowanie układu w warunkach parkingowych prawidłowe. Układ hamulcowy – powiększone zużycie elementów ciernych układu, funkcjonowanie układu w warunkach parkingowych prawidłowe. Amortyzatory osi tylnej – ogniska korozji. Rama pojazdu – miejscowe ogniska korozji na elementach ramy. Przewody elektryczne podłączenia naczepy – brak.
Kabina kierowcy: Zarysowania, miejscowe obtarcia powłoki lakierowej poszyć zewnętrznych kabiny. Grubość powłoki lakierowej elementów zewnętrznego poszycia kabiny od 0,068 do 0,086mm.
Stopień kabiny lewy – obtarcia powłoki lakierowej. Stopień kabiny prawy – pęknięty, obtarcia powłoki lakierowej. Spoiler kabiny boczny lewy – pęknięty, obtarcia powłoki lakierowej. Szyba przednia – odprysk z promieniowymi pęknięciami szyby. Błotnik koła przedniego prawy – pęknięty przedni segment błotnika.
Skrzynia biegów automatyczna, napęd na oś tylną. Elementy układu przeniesienia napędu w warunkach parkingowych funkcjonują prawidłowo, układ sterowania elektrycznego skrzyni biegów wymaga sprawdzenia w warunkach stanowiskowych. Tarcza koła stalowa (6szt.) – miejscowe ogniska korozji. Koło zapasowe – pojazd niewyposażony.
Poszycia tapicerskie kabiny kierowcy – zabrudzone. Poszycia plastikowe kabiny kierowcy – zabrudzone, miejscowe zarysowania i obtarcia powierzchni poszyć. Układ klimatyzacji – układ wymaga przeglądu w serwisie.
Wyposażenie pojazdu: immobiliser, zamek centralny, skrzynia biegów automatyczna, zawieszenie przednie resory, zawieszenie tylne pneumatyczne, hamulce przód tarczowe, hamulce tył tarczowe, ABS, ESP, wspomaganie układu kierowniczego, układ regulacji obrotów silnika, blokada mechanizmu różnicowego, tempomat aktywny (ACC), zbiornik paliwa x 2, spojler górny i boczne kabiny, osłona p.słoneczna zewnętrzna, światła p.mgielne, światła do jazdy dziennej, tachograf elektroniczny, wyświetlacz wielofunkcyjny, szyby drzwi sterowane elektrycznie, lusterka zewnętrzne podgrzewane i sterowane elektrycznie, luk dachu regulowany elektrycznie, roleta szyby przedniej regulowana elektrycznie, RO „fabryczny”, system IVECONNET, system nawigacji /brak karty pamięci/, radio CB „PRESIDENT”, klimatyzacja aut., fotel kierowcy regulowany, ogrzewanie postojowe, leżanka kierowcy x 2, lodówka, roleta szyby drzwi lewych regulowana mechanicznie, system kontroli zmiany pasa ruchu (LDWS), lakier biały uni.
Dokumentacja eksploatacyjna pojazdu: książka przeglądów serwisowych – brak, instrukcja obsługi pojazdu – pojazd wyposażony.
Kluczyk stacyjki i zamków drzwi – trzy sztuki.
Zderzak przedni – odpryski, miejscowe obtarcia powłoki lakierowej.
Błotnik koła tylnego lewy i prawy – brak segmentu środkowego błotnika.
Wyposażenie narzędziowe – niekompletne.
oś I lewa - prod: Apollo rozm: 315/70 R22.5 zuż: ok. 40%
oś I prawa - prod: Apollo rozm: 315/70 R22.5 zuż: ok. 40%
oś II lewa zew. - prod: Triangle TR D06 rozm: 315/70 R22.5 zuż: ok. 80%
oś II lewa wew. - prod: Triangle TR D06 rozm: 315/70 R22.5 zuż: ok. 80%
oś II prawa zew. - prod: Triangle TR D06 rozm: 315/70 R22.5 zuż: ok. 80%
oś II prawa wew. - prod: Triangle TR D06 rozm: 315/70 R22.5 zuż: ok. 80%
koło zapasowe - brak - prod: x rozm: x zuż: x
1. Pojazd wymaga usunięcia uszkodzeń, niesprawności i usterek wykazanych w Ocenie.
2. Nie weryfikowano przebiegu pojazdu. Przebieg przyjęto na podstawie wskazań drogomierza.
3. Wartość przedmiotowego pojazdu w dniu badania określono w oparciu o notowania Eurotaxglass’s XI – 2024”, uwzględniając: rok produkcji pojazdu, datę pierwszej rejestracji, przebieg, stwierdzony stan techniczny, braki w ukompletowaniu, przewidywany koszt naprawy, poziom utrzymania, pochodzenie pojazdu, regionalną sytuację rynkową, lokalną sytuację rynkową, stan ogumienia.
4. Według CEPiK badania techniczne pojazdu ważne do – 22.01.2025r.