- Pojazdy
- Pojazdy Carefleet
- Komputery, biuro, telekomunikacja
-
Maszyny i urządzenia
Chłodnictwo, klimatyzacja, wentylacjaMaszyny i sprzęt budowlanyMaszyny rolnicze i leśneMebleNaprawa i diagnostyka pojazdówObróbka drewnaObróbka metaluObróbka tworzyw sztucznychPakowaniePoligrafia i maszyny papierniczePrzetwórstwo i produkcja spożywczaSprzęt gastronomiczny i piekarniczyTkaniny, skóra, obuwieTransport wewnętrzny i magazynowanieZdrowie i urodaPozostałe
DAF XF 460 FT 4X2 SC 2014r.
363605
Opis przedmiotu
Oferty
Zdjęcia
Marka, Model: | DAF XF 460 FT 4X2 SC | Data pierwszej rejestracji w kraju: | 2014-02-28 | |
Rok produkcji: | 2014 | Data pierwszej rejestracji za granicą: | - | |
Przebieg odczytany: | 988229km | Liczba kluczy: | 1 | |
Silnik: | 12902ccm (Moc 462KM/340KW) | Czy jest instrukcja obługi: | Nie | |
Skrzynia biegów: | Manualna | Czy jest książka przeglądów: | Nie | |
Liczba osi: | 2 | Masa całkowita: | 18000 | |
Liczba miejsc: | 2 | Masa własna: | 6400 | |
Typ nadwozia: | Ciągnik siodłowy | Data następnego badania technicznego: | 2025-04-16 | |
VIN: | XLRTEH4300G019748 | Układ i liczba cylindrów: | R-6 | |
Nr rejestracyjny: | WP8376P | Przebieg szacowany: | - | |
Norma EURO: | 6 | Rodzaj zawieszenia: | Z regulacją wysokości (mechaniczne) lub/i pneumatyczne) | |
Ładowność: | - |
Informacje dodatkowe
Rozładowane akumulatory. Silnik uruchomiono przy pomocy akumulatorów zewnętrznych. Utrudniony rozruch silnika. Podczas pracy silnika aktywne są alerty: "filtr sadzy pełny", "usterka silnika", "usterka układu wydechowego", "niski poziom płynu chłodniczego". Aktywny alert "check engine". Wycieki oleju spod uszczelnień silnika. Komora silnika zabrudzona eksploatacyjnie. Zaleca się sprawdzenie pracy silnika w warunkach warsztatowych i drogowych.
Działanie układu hamulcowego w warunkach parkingowych w normie. Powiększone zużycie elementów ciernych układu hamulcowego. Zawieszenie osi przedniej oparte na resorach. Zawieszenie osi tylnej oparte na poduszkach pneumatycznych. Układ kierowniczy – działanie w warunkach parkingowych w normie, zalecane sprawdzenie geometrii i luzów układu w warunkach stanowiskowych. Pojazd wyposażony w dwa zbiorniki paliwa. Pogięty prawy zbiornik paliwa. Pogięty podest za kabiną. Pogięty lewy zbiornik paliwa. Niekompletne tylne nadkola. Ogniska korozji na ramie.
Barwa kabiny - biała. Liczne ogniska korozji na poszyciach kabiny. Zderzak przedni – zarysowania. Szyba czołowa - miejscowe odpryski. Drzwi prawe - zarysowania. Pokrywa prawego i lewego schowka - zagięcia. Ściana tylna - zarysowania. Drzwi lewe - zarysowania. Lusterko lewe - pęknięta obudowa. Obudowa lewych stopni - połamana. Dach - zarysowania. Zmierzona grubość powłoki lakierowej zewnętrznych metalowych elementów kabiny: do 120um.
Skrzynia biegów – manualna 12 biegowa. Działanie skrzyni biegów w warunkach parkingowych w normie. Napęd na oś tylną. Obręcze kół - stalowe, 6 sztuk, skorodowane. W wyposażeniu pojazdu nie stwierdzono koła zapasowego.
Deska rozdzielcza i poszycia tapicerskie wnętrza pojazdu – miejscowe zarysowania z ubytkami tworzywa. Ogrzewanie postojowe - uruchomiono. Poszycia tapicerskie foteli - miejscowo zabrudzone. Wypalone dziury w tapicerce fotela kierowcy. Pojazd wyposażony w dwie leżanki. Układ klimatyzacji wymaga sprawdzenia szczelności, uzupełnienia czynnika roboczego oraz oczyszczenia parownika i układu dolotowego powietrza do wnętrza.
Radioodtwarzacz fabryczny.
Amortyzowany fotel kierowcy.
CB Radio President.
Elektrycznie sterowany luk dachowy.
Elektrycznie sterowane szyby drzwi.
ABS, Blokada tylnego mechanizmu różnicowego, Immobilizer, Kierownica wielofunkcyjna, Klimatyzacja, Komputer pokładowy, Lusterka boczne sterowane elektrycznie, Ogrzewanie postojowe, Światła do jazdy dziennej, Światła przeciwmgielne, Tempomat, Wspomaganie układu kierowniczego, Zamek centralny (zdalnie sterowany), Tachograf, lodowka, Hamulec silnikowy
Oś I lewa - prod: Athos rozm: 315/70R22,5 zuż: 30%
Oś I prawa - prod: Athos rozm: 315/70R22,5 zuż: 30%
Oś II lewa zew - prod: Dunlop rozm: 315/70R22,5 zuż: 100%
Oś II lewa wew - prod: Matador rozm: 315/70R22,5 zuż: 70%
Oś II prawa zew - prod: GoodYear rozm: 315/70R22,5 zuż: 100%
Oś II prawa wew - prod: Matador rozm: 315/70R22,5 zuż: 70%
1. Termin badania technicznego wg Cepik: 16.04.2025.
2. Brak książki serwisowej i instrukcji obsługi.
3. Przebiegu pojazdu nie weryfikowano, przyjęto na podstawie wskazań drogomierza.