- Pojazdy
- Pojazdy Carefleet
- Komputery, biuro, telekomunikacja
-
Maszyny i urządzenia
Chłodnictwo, klimatyzacja, wentylacjaMaszyny i sprzęt budowlanyMaszyny rolnicze i leśneMebleNaprawa i diagnostyka pojazdówObróbka drewnaObróbka metaluObróbka tworzyw sztucznychPakowaniePoligrafia i maszyny papierniczePrzetwórstwo i produkcja spożywczaSprzęt gastronomiczny i piekarniczyTkaniny, skóra, obuwieTransport wewnętrzny i magazynowanieZdrowie i urodaPozostałe
DAF XF FT 105.460 SSC AUTOMAT 4x2 2014r.
407819
Opis przedmiotu
Oferty
Zdjęcia
| Marka, Model: | DAF XF FT 105.460 SSC AUTOMAT 4x2 | Data pierwszej rejestracji w kraju: | 2018-05-29 | |
| Rok produkcji: | 2014 | Data pierwszej rejestracji za granicą: | 2014-03-10 | |
| Przebieg odczytany: | 883693km | Liczba kluczy: | 2 | |
| Silnik: | 12902ccm (Moc 462KM/340KW) | Czy jest instrukcja obługi: | Nie | |
| Skrzynia biegów: | Automatyczna | Czy jest książka przeglądów: | Nie | |
| Liczba osi: | 2 | Masa całkowita: | 18000 | |
| Liczba miejsc: | 2 | Masa własna: | 7984 | |
| Typ nadwozia: | Ciągnik siodłowy | Data następnego badania technicznego: | 2026-08-01 | |
| VIN: | LJA011230848 | Układ i liczba cylindrów: | R-6 | |
| Nr rejestracyjny: | WZ648GK | Przebieg szacowany: | - | |
| Norma EURO: | 5 | Rodzaj zawieszenia: | Z regulacją wysokości (mechaniczne) lub/i pneumatyczne) | |
| Ładowność: | - |
Informacje dodatkowe
Rozładowane akumulatory. Podjęto próbę uruchomienia silnika na akumulatorach zastępczych. Silnik nie uruchamia się. Wał korbowy obraca się z dużym oporem. Podczas próby rozruchu z komory silnika wydobywają się intensywne dźwięki tarcia. Stwierdzono intensywne wycieki oleju spod uszczelnień silnika. Komora silnika zabrudzona eksploatacyjnie. Zaleca się sprawdzenie pracy silnika w warunkach drogowych i warsztatowych.
Zawieszenie osi przedniej oparte na resorach. Zawieszenie osi tylnej oparte na poduszkach pneumatycznych. Rama z miejscowymi ogniskami korozji. Układ kierowniczy – brak możliwości sprawdzenia działania układu, zalecane sprawdzenie geometrii i luzów układu w warunkach stanowiskowych. Pojazd wyposażony w dwa zbiorniki paliwa. Niekompletne tylne nadkola. Intensywnie skorodowany układ wydechowy.
Barwa kabiny - biała. Na poszyciach kabiny stwierdzono ogniska korozji. Zderzak przedni – miejscowe zarysowania. Pokrywa przednia - miejscowe zarysowania. Szyba czołowa - odpryski. Lusterko prawe - połamana obudowa. Obudowa prawych stopni wejściowych - popękana. Drzwi prawe - miejscowe zarysowania. Ściana tylna - zagięcia, miejscowe zarysowania. Lampa prawa tylna - popękana. Drzwi lewe - miejscowe zarysowania. Dach - miejscowe zarysowania. Popękane spoilery. Na poszyciach kabiny stwierdzono miejscowe zagięcia. Zmierzona grubość powłoki lakierowej zewnętrznych elementów kabiny: do 120um. Kabina nie unosi się w pełnym zakresie.
Skrzynia biegów – automatyczna. Brak możliwości sprawdzenia działania skrzyni biegów. Stwierdzono wycieki spod uszczelnień skrzyni biegów. Napęd na oś tylną. Stwierdzono wycieki spod uszczelnień tylnego mostu. Skorodowana obudowa tylnego mostu. Obręcze kół - stalowe, 6 sztuk. W wyposażeniu pojazdu nie stwierdzono koła zapasowego. Brak ciśnienia w opinie prawej wewnętrznej osi II.
Deska rozdzielcza i poszycia tapicerskie wnętrza pojazdu – miejscowe zarysowania z ubytkami tworzywa. Poszycia tapicerskie foteli - miejscowo zabrudzone. Rozdarta tapicerka drzwi lewych. Pojazd wyposażony w dwie leżanki. Układ klimatyzacji - brak możliwości sprawdzenia działania.
Amortyzowany fotel kierowcy i pasażera.
Elektrycznie sterowane szyby drzwi.
Tempomat.
Radioodtwarzacz Piooner.
Elektrycznie sterowany luk dachowy.
ABS, Automatyczna skrzynia biegów, Blokada tylnego mechanizmu różnicowego, Immobilizer, Kierownica wielofunkcyjna, Klimatyzacja, Lusterka boczne sterowane elektrycznie, Ogrzewanie postojowe, Światła przeciwmgielne, Tempomat, Wspomaganie układu kierowniczego, Zamek centralny (zdalnie sterowany), Tachograf, lodowka, Hamulec silnikowy
Oś I lewa - prod: Matador FHR4 rozm: 315/7022,5 zuż: 90%
Oś I prawa - prod: Matador FHR4 rozm: 315/7022,5 zuż: 90%
Oś II lewa zew - prod: GoodYear rozm: 315/7022,5 zuż: 90%
Oś II lewa wew - prod: Giti GDL617 rozm: 315/7022,5 zuż: 90%
Oś II prawa zew - prod: GoodYear rozm: 315/7022,5 zuż: 90%
Oś II prawa wew - prod: Falken rozm: 315/7022,5 zuż: 100%
1. Termin badania technicznego wg Cepik: 01.08.2026.
2. Przebiegu pojazdu nie weryfikowano, przyjęto na podstawie wskazań drogomierza.
3. Brak książki serwisowej i instrukcji obsługi.
4. Na ramie pojazdu stwierdzono zastępczy numer VIN.