- Pojazdy
- Pojazdy Carefleet
- Komputery, biuro, telekomunikacja
-
Maszyny i urządzenia
Chłodnictwo, klimatyzacja, wentylacjaMaszyny i sprzęt budowlanyMaszyny rolnicze i leśneMebleNaprawa i diagnostyka pojazdówObróbka drewnaObróbka metaluObróbka tworzyw sztucznychPakowaniePoligrafia i maszyny papierniczePrzetwórstwo i produkcja spożywczaSprzęt gastronomiczny i piekarniczyTkaniny, skóra, obuwieTransport wewnętrzny i magazynowanieZdrowie i urodaPozostałe
KEMPF SKM KOLEBA 2020r.
407223
Opis przedmiotu
Oferty
Zdjęcia
| Marka, Model: | KEMPF SKM KOLEBA | Data pierwszej rejestracji w kraju: | 2020-10-01 | |
| Rok produkcji: | 2020 | Data pierwszej rejestracji za granicą: | - | |
| Kolor: | - | Masa całkowita: | 35000 | |
| Liczba osi: | 3 | Masa własna: | 5800 | |
| VIN: | SY9041335LKPF1382 | Dopuszczalna masa całkowita: | - | |
| Nr rejestracyjny: | PO9YP21 | Data następnego badania technicznego: | 2026-05-13 | |
| Ładowność: | 29200kg |
Informacje dodatkowe
Numer identyfikacyjny [VIN] naczepy umieszczony na ramie.
Tabliczka znamionowa naczepy umieszczona na prawej podłużnicy ramy.
Rama naczepy – zabrudzona, miejscowe zarysowania.
Osie i zawieszenie – uszkodzeń mechanicznych nie stwierdzono.
Koła jezdne (6szt.), miejscowo skorodowane.
Koło zapasowe – brak.
Układ hamulcowy – funkcjonowania układu nie sprawdzono, elementy cierne zużyte ponadnormatywnie.
Układ pneumatyczny – funkcjonowania układu nie sprawdzono.
Układ elektryczny – funkcjonowania układu nie sprawdzono.
Pęknięte nadkole prawe tylne.
Pogięty balkon przedni.
Pęknięta lampa prawa tylna.
Skrzynia samowyładowcza ze stopów lekkich z wywrotem do tyłu. Miejscowe ślady napraw i spawania skrzyni ładunkowej.
Pokrywa tylna ze śladami spawania naprawczego. Brak bocznych rygli pokrywy tylnej.
Zarysowania i odkształcenia poszyć przestrzeni ładunkowej.
Opończa górna zwinięta, z miejscowymi rozdarciami.
Wysokość ścian bocznych ok 1950mm.
Szerokość przestrzeni ładunkowej ok 2450mm.
Długość przestrzeni ładunkowej: ok 8600mm.
Siłownik wywrotu Hyva. Stwierdzono przewód hydrauliczny przyłączeniowy do ciągnika.
Układ hydrauliczny wywrotu skrzyni – funkcjonowania układu nie sprawdzono.
Obręcze kół ze stopów lekkich.
Zawieszenie pneumatyczne.
Oś I podnoszona.
Hamulce tarczowe.
Osie Jost.
ABS, EBS.
Balkon w części przedniej.
Belka p.najazdowa tylna.
Skrzynia aluminiowa.
Dokumentacja eksploatacyjna naczepy – brak.
Wyposażenie narzędziowe naczepy – brak.
Oś I lewa - prod: Dunlop SP 247 rozm: 385/65R22,5 zuż: 30%
Oś I prawa - prod: Dunlop SP 247 rozm: 385/65R22,5 zuż: 30%
Oś II lewa - prod: GoodYear Omnitrack rozm: 385/65R22,5 zuż: 30%
Oś II prawa - prod: GoodYear Omnitrack rozm: 385/65R22,5 zuż: 60%
Oś III lewa - prod: Dunlop SP 247 rozm: 385/65R22,5 zuż: 50%
Oś III prawa - prod: Dunlop SP 247 rozm: 385/65R22,5 zuż: 50%
1. Według Cepik okresowe badanie techniczne ważne jest do 13.05.2026.
2. Brak instrukcji obsługi i książki serwisowej.