- Pojazdy
- Pojazdy Carefleet
- Komputery, biuro, telekomunikacja
-
Maszyny i urządzenia
Chłodnictwo, klimatyzacja, wentylacjaMaszyny i sprzęt budowlanyMaszyny rolnicze i leśneMebleNaprawa i diagnostyka pojazdówObróbka drewnaObróbka metaluObróbka tworzyw sztucznychPakowaniePoligrafia i maszyny papierniczePrzetwórstwo i produkcja spożywczaSprzęt gastronomiczny i piekarniczyTkaniny, skóra, obuwieTransport wewnętrzny i magazynowanieZdrowie i urodaPozostałe
SCANIA P114 GB8X4x4NA 380 2005r.
404033
Opis przedmiotu
Oferty
Zdjęcia
Marka, Model: | SCANIA P114 GB8X4x4NA 380 | Data pierwszej rejestracji w kraju: | 2017-08-29 | |
Rok produkcji: | 2005 | Data pierwszej rejestracji za granicą: | 2005-01-10 | |
Przebieg odczytany: | 398327km | Liczba kluczy: | 1 | |
Silnik: | 11705ccm (Moc 379KM/279KW) | Czy jest instrukcja obługi: | Tak | |
Skrzynia biegów: | Manualna | Czy jest książka przeglądów: | Nie | |
Liczba osi: | 4 | Masa całkowita: | 32500 | |
Liczba miejsc: | 2 | Masa własna: | 21830 | |
Typ nadwozia: | Podwozie z zabudową specjalną | Data następnego badania technicznego: | 2023-11-24 | |
VIN: | YS2P8X40002002850 | Układ i liczba cylindrów: | R-6 | |
Nr rejestracyjny: | SK705LT | Przebieg szacowany: | - | |
Norma EURO: | 3 | Rodzaj zawieszenia: | Z regulacją wysokości (mechaniczne) lub/i pneumatyczne) | |
Ładowność: | 10170kg |
Informacje dodatkowe
Rozładowane akumulatory. Silnik uruchomiono przy pomocy akumulatorów zastępczych. Po uruchomieniu silnika stwierdzono dym wydobywający się z akumulatorów. Z uwagi na niebezpieczeństwo rozsadzenia akumulatorów silnik zgaszono. Nie wykonano jazdy próbnej. Nie sprawdzono działania zabudowy. Wycieki oleju spod uszczelnień silnika. Rozdarte górne wygłuszenie silnika. Komora silnika zabrudzona eksploatacyjnie. Zaleca się sprawdzenie pracy silnika w warunkach warsztatowych i drogowych.
Działania układu hamulcowego i kierowniczego nie sprawdzono. Rama z miejscowymi ogniskami korozji. Pogięta tylna belka. Podnoszona czwarta oś. Skorodowane elementy podwozia pojazdu.
Barwa kabiny - zielona. Zderzak przedni – zarysowania. Szyba czołowa - odprysk z pęknięciem, zarysowania, odpryski. Pęknięty kierunkowskaz lewy przedni. Połamane nadkole prawe przednie. Narożnik lewy przedni - brak spasowania. Drzwi prawe - zarysowania. Ściana tylna - zarysowania. Drzwi lewe - zarysowania. Dach - zarysowania. Na poszyciach kabiny stwierdzono zagięcia, zarysowania i ogniska korozji. Połamana lampa lewa tylna. Zmierzona grubość powłoki lakierowej drzwi prawych: do 234um, ściany bocznej prawej: do 265um, ściany tylnej: do 210um, ściany bocznej lewej: do 197um, drzwi lewych: do 345um.
Zabudowa, stwierdzono: Wysięgnikowa pompa do betonu z betonomieszarką typ PUMI 24.67Q. Rok produkcji zabudowy - 2004. Działania elementów zabudowy nie sprawdzono. Elementy zabudowy pokryte betonem, skorodowane, miejscowo pozaginane. Nie weryfikowano drożności przewodów. Nie weryfikowano zawartości zbiornika. Oznaczenie pompy - Putzmeister M24. Maksymalny zasięg pionowy wg dokumentacji - 23,8m. Maksymalny zasięg poziomy wg dokumentacji - 20m. Maksymalna wydajność teoretyczna - 58m3/h.
Skrzynia biegów – manualna 12 biegowa. Działania skrzyni biegów nie sprawdzono. Napęd na dwie osie. Obręcze kół - stalowe, 12 sztuk.
Wnętrze zabrudzone. Deska rozdzielcza i poszycia tapicerskie wnętrza pojazdu – miejscowe zarysowania z ubytkami tworzywa. Poszycia tapicerskie foteli - miejscowo zabrudzone, miejscowo rozdarte. Kabina wyposażona w jedną leżankę. Układ klimatyzacji wymaga sprawdzenia szczelności, uzupełnienia czynnika roboczego oraz oczyszczenia parownika i układu dolotowego powietrza do wnętrza.
Elektrycznie sterowane szyby drzwi.
Tachograf analogowy.
Manualnie sterowany luk dachowy.
Elektrycznie sterowane lusterko prawe.
Amortyzowany fotel kierowcy.
ABS, Blokada tylnego mechanizmu różnicowego, Klimatyzacja, Wspomaganie układu kierowniczego, Tachograf
Oś I lewa - prod: Linglong rozm: 385/65R22,5 zuż: 100%
Oś I prawa - prod: Linglong rozm: 385/65R22,5 zuż: 90%
Oś II lewa zew - prod: Agate rozm: 315/80R22,5 zuż: 90%
Oś II lewa wew - prod: Agate rozm: 315/80R22,5 zuż: 90%
Oś II prawa zew - prod: Agate rozm: 315/80R22,5 zuż: 100%
Oś II prawa wew - prod: Triangle rozm: 315/80R22,5 zuż: 70%
Oś III lewa zew - prod: Triangle rozm: 315/80R22,5 zuż: 70%
Oś III lewa wew - prod: Nie odczytano rozm: 315/80R22,5 zuż: 70%
Oś III prawa zew - prod: Triangle rozm: 315/80R22,5 zuż: 70%
Oś III prawa wew - prod: Nie odczytano rozm: 315/80R22,5 zuż: 80%
Oś IV lewa - prod: Satoya rozm: 385/65R22,5 zuż: 95%
Oś IV prawa - prod: Agate rozm: 385/65R22,5 zuż: 95%
1. Termin badania technicznego wg Cepik: 24.11.2023.
2. Brak książki serwisowej.
3. Przebiegu pojazdu nie weryfikowano, przyjęto na podstawie wskazań drogomierza.
4. W pojeździe stwierdzono dokumentację TDT. Termin następnego badania TDT - 9/2021.
5. Liczba osi wpisanych w dowodzie rejestracyjnym - 2. Liczba osi stwierdzonych w pojeździe - 4.
6. Normę euro III podano na podstawie dokumentacji zagranicznej pojazdu.
Kontakt do opiekuna aukcji, tel: 693-403-944




















































