Maszyna leśna forwarder JOHN DEERE 1110E 2010r.

Identyfikator aukcji
364485

5 dni 27.11.2024 godzina 11:30:00

Aukcje EFL

Magnice 55-040, Europejska 2

0

Zapytaj o produkt

Aktualna cena (bez VAT): 173 000,00 zł
  • Opis przedmiotu

  • Oferty

  • Zdjęcia

Maszyna leśna forwarder JOHN DEERE 1110E
Producent: JOHN DEERE   Numer fabryczny: 1WJ1110ECAD003290
Rok produkcji: 2010      

Informacje dodatkowe

Charakterystyka techniczna:

DANE TECHNICZNE ŚRODKA TECHNICZNEGO:

Rodzaj maszyny: maszyna leśna - forwarder
Marka maszyny: Johne Deere
Oznaczenie: 1110E
Numer fabryczny: 1WJ1110ECAD003290
Rok produkcji: 2010

Wskazania licznika (mtg): 21973
Masa własna maszyny (kg): ok. 17800
Rodzaj silnika: zapłon samoczynny.
Moc silnika (kW): 129



SKRÓCONY OPIS TECHNICZNY MASZYNY:
Maszyna dwuczłonowa czteroosiowa.
Człon pierwszy napędowy.

Człon drugi roboczy (do załadunku i przewozu drewna) z kolumną żurawia roboczego.
Człony połączone przegubami o pionowej osi obrotu.
Siłowniki hydrauliczne umożliwiają skręt maszyny w obie strony.
Napęd na cztery osie (8WD).
Silnik z zapłonem samoczynnym.

Żuraw hydrauliczny Typ CF510; wysięg żurawia 10,0m ; udźwigi: 3,0m – 2150kg / 10,0m – 580kg.
Głowica obrotowa chwytaka.
Chwytak hydrauliczny dwuramienny do drewna.


Opis stanu i przeznaczenia:

DANE IDENTYFIKACYJNE MASZYNY:
Tabliczka znamionowa maszyny – umieszczona w kabinie na tylnej ścianie.
Numer identyfikacyjny maszyny – umieszczony na prawej podłużnicy ramy maszyny.

WYPOSAŻENIE STANDARDOWE; stwierdzono:

Kolumna żurawia trzyramienna z wysuwem teleskopowym z hydraulicznym układem przemieszczania ramion z wyjściem układu hydrauliki siłowej pod urządzenia dodatkowe (chwytak). Głowica obrotowa chwytaka.
Chwytak hydrauliczny dwuramienny do drewna ze śladami intensywnej eksploatacji.
Kabina maszyny ogrzewana.
Układ klimatyzacji kabiny.
Układ dodatkowego ogrzewania kabiny (typu Webasto)

Lampy oświetlenia roboczego maszyny.
Wycierak szyby przedniej.
Kamera tylna.

SILNIK: stwierdzono:

Rozładowane akumulatory. Silnik uruchomiono z akumulatorów zastępczych.

Układ smarowania – ślady wycieków oleju przy uszczelnieniach silnika.


Układ wydechowy – skorodowany, przepalone miejscowo elementy układu.

Silnik, osprzęt silnika, komora silnikowa – zabrudzone, pokryte warstwą płynów eksploatacyjnych i pyłów.

CZŁON PIERWSZY I DRUGI MASZYNY: stwierdzono:

Rama – elementy ramy członu pierwszego i drugiego pokryte warstwą zeschniętej ziemi, pyłów i płynów eksploatacyjnych. Stwierdzono miejscowe pęknięcie ramy.

Obtarcia miejscowe powłok lakierowych, zagięcia, korozja miejscowa elementów członu pierwszego i drugiego maszyny.

UKŁAD PRZENIESIENIA NAPĘDU; stwierdzono:


Koła szt.8. – przecięcia i spękania miejscowe opon.
Zarysowania i miejscowe zagięcia obręczy kół.

Funkcjonowanie układu przeniesienia napędu sprawdzono w zakresie podstawowych manewrów na ograniczonej przestrzeni.

UKŁAD KIEROWNICZY, stwierdzono:

Powiększone luzy na połączeniu sworzniowym członu pierwszego i drugiego maszyny.
Powiększony luz na połączeniach sworzniowych siłowników układu.
Ślady płynu roboczego przy uszczelnieniach siłowników układu.
Funkcjonowanie układu kierowniczego sprawdzono podczas jazdy na ograniczonej przestrzeni.

UKŁAD HAMULCOWY, stwierdzono:

Układ hamulcowy – sprawny.
Funkcjonowanie układu hamulcowego sprawdzono podczas jazdy na ograniczonej przestrzeni.

KABINA OPERATORA, OBUDOWA ZESPOŁU NAPĘDOWEGO, stwierdzono:

Kabina operatora – obtarcia miejscowe powłok lakierowych poszyć zewnętrznych kabiny, miejscowa korozja wzmocnień i poszyć zewnętrznych kabiny. Pęknięty uchwyt zewnętrzny zamocowany do kabiny.
Brak zespołu hydraulicznie opuszczanych stopni wejściowych do kabiny.

Szyba przednia – zarysowana łukowo.
Siedzisko operatora – rozdarcia tapicerki.

Zespół wyświetlacza – uruchomiono, brak instrukcji zespołu, zespół wymaga sprawdzenia w warunkach serwisu.

Panele sterowania maszyną – popękane obudowy, poprzecierane przyciski.
Wyłożenia tapicerskie kabiny – zabrudzone, zaplamione.
Wyłożenia plastikowe kabiny – poobcierane, zabrudzone.
Pokrywa zespołu napędowego – zagięcia, obtarcia miejscowe powłok lakierowych, korozja miejscowa pokrywy.

Układ klimatyzacji – układ wymaga sprawdzenia w warunkach serwisu.
Stwierdzono problemy z układem poziomowania kabiny.

UKŁAD ROBOCZY MASZYNY, stwierdzono:

Żuraw hydrauliczny – stwierdzono liczne ślady spawania naprawczego elementów żurawia, obtarcia miejscowe powłok lakierowych, korozja miejscowa elementów żurawia, ślady płynu roboczego przy uszczelnieniach elementów hydrauliki siłowej żurawia.

Nie sprawdzono rozkładania, składania oraz funkcjonowania elementów żurawia.

Chwytak hydrauliczny dwuramienny – powiększone luzy na sworzniach ramion chwytaka, powiększone zużycie ramion chwytaka na powierzchniach roboczych, ślady płynu roboczego przy uszczelnieniach elementów hydrauliki siłowej chwytaka.

Funkcjonowania chwytaka nie sprawdzano.
Przestrzeń ładunkowa wyposażona w cztery pary kłonic. Kłonice miejscowo pogięte, noszą ślady spawania naprawczego.

UKŁAD HYDRAULIKI SIŁOWEJ, stwierdzono:

Ślady płynu roboczego przy uszczelnieniach zespołu pompy hydraulicznej, uszczelnienia zespołu rozdzielaczy hydraulicznych, uszczelnieniach cylindrów hydraulicznych, skorodowane miejscowo przewody stalowe układu, poprzecierane miejscowo warstwy osłonowe przewodów elastycznych układu.

OSPRZĘT I WYPOSAŻENIE, stwierdzono:

Dokumentacja maszyny: Dokumentacja serwisowa i obsługowa, Instrukcje obsługi maszyny i urządzeń maszyny, inna dokumentacja – maszyna nie wyposażona.
Dokumentacja dozorowa maszyny – maszyna nie wyposażona.

Kluczyk stacyjki i zamków drzwi – 1.
Wyposażenie narzędziowe – maszyna nie wyposażona.


OGUMIENIE:
Koło lewe osi I Trelleborg 710/40 – 26,5 o stopniu zużycia ok. 90%

Koło prawe osi I Nie odczytano 710/40 – 26,5 o stopniu zużycia ok. 90%
Koło lewe oś II Nokian Forest King 710/40 – 26,5 o stopniu zużycia ok. 100%
Koło prawe oś II Nokian Forest King 710/40 – 26,5 o stopniu zużycia ok. 100%
Koło lewe oś III Nokian Forest King 710/40 – 26,5 o stopniu zużycia ok. 100%
Koło prawe oś III Nokian Forest King 710/40 – 26,5 o stopniu zużycia ok. 100%
Koło lewe oś IV Tianli 710/40 – 26,5 o stopniu zużycia ok. 100%

Koło prawe oś IV Nokian Forest King 710/40 – 26,5 o stopniu zużycia ok. 100%


UWAGI:
1. Maszyna wymaga usunięcia niesprawności i usterek wykazanych w Ocenie.
2. Roku produkcji maszyny nie weryfikowano i podano na podstawie tabliczki znamionowej maszyny i przedstawionych dokumentów.
3. Całkowitego czasu pracy maszyny nie weryfikowano, podano wskazania licznika maszyny.
4. Dalsza weryfikacja stanu technicznego maszyny możliwa w warunkach serwisu.
5. Istnieje prawdopodobieństwo wystąpienia zużyć ponadnormatywnych zespołów maszyny.

Zastrzeżenia ograniczające:
1. Powyższe oszacowanie określa wartość rynkową przedmiotu wyceny dla potrzeb sprzedaży
maszyny. Oszacowana wartość jest wartością netto.
2. Wartość przedmiotu wyceny została oszacowana na dzień sporządzania wyceny.
3. Niniejsze opracowanie nie może być wykorzystane do żadnego innego celu niż określony w treści
wyceny i nie może być publikowane w całości w jakimkolwiek dokumencie bez zgody wykonawcy
i bez uzgodnienia z nim formy treści takiej publikacji.
4. Rzeczoznawca nie bierze na siebie odpowiedzialności za wady ukryte, fizyczne lub prawne i
ewentualne skutki wynikające z dalszego użytkowania przedmiotu wyceny, a także za skutki
wykorzystania samej wyceny.
5. Wykonawca nie ponosi także odpowiedzialności za ewentualne wady wyceny powstałe w wyniku
oparcia się na stanie przedmiotu wyceny wynikającym z przedstawionych mu przez użytkownika
informacji, jeśli brak było podstaw do kwestionowania ich zgodności ze stanem rzeczywistym lub
też ustalenie stanu rzeczywistego przez wykonawcę było niemożliwe lub znacznie utrudnione.
6. Niniejsze oszacowanie wartości nie jest ekspertyzą stanu technicznego i za taką nie może być
uznawane.
7.Powyższa wycena wartości w szczególności nie może być traktowana jako gwarancja sprzedaży
przedmiotu wyceny za oszacowaną wartość.
8. Nie badano tytułu użytkowania ani tytułu własności wycenianych obiektów, w tym ewentualnego
istnienia ograniczonych praw rzeczowych.