- Pojazdy
- Pojazdy Carefleet
- Komputery, biuro, telekomunikacja
-
Maszyny i urządzenia
Chłodnictwo, klimatyzacja, wentylacjaMaszyny i sprzęt budowlanyMaszyny rolnicze i leśneMebleNaprawa i diagnostyka pojazdówObróbka drewnaObróbka metaluObróbka tworzyw sztucznychPakowaniePoligrafia i maszyny papierniczePrzetwórstwo i produkcja spożywczaSprzęt gastronomiczny i piekarniczyTkaniny, skóra, obuwieTransport wewnętrzny i magazynowanieZdrowie i urodaPozostałe
Zakończona
GRAS GS 2016r.
363636
Opis przedmiotu
Oferty
Zdjęcia
Marka, Model: | GRAS GS | Data pierwszej rejestracji w kraju: | 2016-01-13 | |
Rok produkcji: | 2016 | Data pierwszej rejestracji za granicą: | - | |
Kolor: | srebrny | Masa całkowita: | 35000 | |
Liczba osi: | 3 | Masa własna: | 6350 | |
VIN: | SX90343GSGWGR1521 | Dopuszczalna masa całkowita: | 35000kg | |
Nr rejestracyjny: | SK992RG | Data następnego badania technicznego: | 2025-10-19 | |
Ładowność: | 29150kg |
Informacje dodatkowe
Numer identyfikacyjny [VIN] naczepy umieszczony na prawej podłużnicy ramy w części przedniej.
Tabliczka znamionowa naczepy umieszczona na prawej podłużnicy ramy w części przedniej.
Rama naczepy – elementy ramy zabrudzone, miejscowe obtarcia powłoki lakierowej, pojedyncze ogniska korozji.
Osie i zawieszenie – kompletne, uszkodzeń mechanicznych nie stwierdzono; elementy osi i zawieszeń zabrudzone.
Koła jezdne stalowe – (6szt.), obtarcia powłoki lakierowej, miejscowe ogniska korozji.
Koło zapasowe – brak.
Układ hamulcowy – powiększone zużycie elementów ciernych układu, układ kompletny, funkcjonowania układu nie sprawdzono.
Układ pneumatyczny – układ kompletny, funkcjonowania układu nie sprawdzono.
Układ elektryczny – układ kompletny, funkcjonowania układu nie sprawdzono.
Skrzynia ładunkowa: Skrzynia samowyładowcza, aluminiowa z wywrotem do tyłu i podłogą płaską (długość mierzona po podłodze 9000mm), wysokość ścian bocznych 1900mm. Ściana tylna skrzyni z otworem wysypowym. Miejscowe zarysowania i obtarcia powłoki lakierowej od strony zewnętrznej; wgniecenia miejscowe. Wgniecenia, zarysowania, obtarcia powierzchni skrzyni od strony wewnętrznej. Podłoga skrzyni – zarysowania i obtarcia, wgniecenia, zafałdowania płyty podłogi. Układ hydrauliczny wywrotu skrzyni – funkcjonowania układu nie sprawdzono. Opończa górna skrzyni – zabrudzona, miejscowe zarysowania, miejscowe przetarcia opończy.
Osprzęt i wyposażenie: Wyposażenie pojazdu: oś SAF x 3, zawieszenie pneumatyczne, oś I podnoszona, hamulce tarczowe, ABS, EBS, zawór zawieszenia, rama pojazdu stalowa, skrzynia ładunkowa aluminiowa, tarcza koła stalowa (6szt.), siłownik hydrauliczny wywrotu „BLAU HYDRAULIK”, balkon przedni, podpory przednie naczepy, osłona p.najazdowa boczna lewa i prawa, belka p.najazdowa tylna, opończa górna skrzyni zwijana, kosz koła zapasowego, skrzynka narzędziowa (2szt.), zbiornik wody, klin pod koła (1szt.), lakier ramy czarny, lakier skrzyni ładunkowej srebrny. Ponadto stwierdzono:
Dokumentacja eksploatacyjna naczepy – brak.
Osłona p.najazdowa boczna prawa – wgniecenia miejscowe elementów osłony.
Balkon przedni – miejscowe obtarcia powłoki lakierowej.
Wyposażenie narzędziowe naczepy – brak.
oś I lewa - prod: Goodyear KMAX T rozm: 385/60 R22.5 zuż: ok. 70%
oś I prawa - prod: Blacklion BT180 rozm: 385/60 R22.5 zuż: ok. 90%
oś II lewa - prod: Blacklion BT180 rozm: 385/60 R22.5 zuż: ok. 70%
oś II prawa - prod: Blacklion BT180 rozm: 385/60 R22.5 zuż: ok. 70%
oś III lewa - prod: Satoya ST-082 rozm: 385/60 R22.5 zuż: ok. 70%
oś III prawa - prod: Blacklion BT180 rozm: 385/60 R22.5 zuż: ok. 70%
koło zapasowe - brak - prod: x rozm: x zuż: x
1. Naczepa wymaga usunięcia uszkodzeń, niesprawności i usterek wykazanych w Ocenie.
2. Wartość przedmiotowego pojazdu w dniu badania określono w oparciu o notowania Info-Ekspert X – 2024”; uwzględniając: rok produkcji pojazdu, datę pierwszej rejestracji, stwierdzony stan techniczny, braki w ukompletowaniu, przewidywany koszt naprawy, poziom utrzymania, brak danych o serwisowaniu pojazdu, pochodzenie pojazdu, regionalną sytuację rynkową, lokalną sytuację rynkową, stan ogumienia.
3. Według CEPiK badania techniczne naczepy ważne do – 19.10.2025r.