MAN TGS 26.360 6X2-2 BL 2009r.

Identyfikator aukcji
360610

1 dzień 31.10.2024 godzina 08:42:00

Aukcje EFL

Magnice 55-040, Europejska 2

0

Zapytaj o produkt

Aktualna cena (bez VAT): 122 000,00 zł
  • Opis przedmiotu

  • Oferty

  • Zdjęcia

MAN TGS
Marka, Model: MAN TGS 26.360 6X2-2 BL   Data pierwszej rejestracji w kraju: 2018-04-25
Rok produkcji: 2009   Data pierwszej rejestracji za granicą: 2009-05-15
Przebieg odczytany: 496751km   Liczba kluczy: 1
Silnik: 10518ccm (Moc 360KM/265KW)   Czy jest instrukcja obługi: Tak
Skrzynia biegów: Manualna   Czy jest książka przeglądów: Tak
Liczba osi: 3   Masa całkowita: 26000
Liczba miejsc: 2   Masa własna: 10040
Typ nadwozia: Podwozie z zabudową specjalną   Data następnego badania technicznego: 2024-03-30
VIN: WMA18SZZ99W134352   Układ i liczba cylindrów: R/6
Nr rejestracyjny: WZ7013W   Przebieg szacowany: -
Norma EURO: 5   Rodzaj zawieszenia: Z regulacją wysokości (mechaniczne i pneumatyczne)
Ładowność: 15960kg      

Informacje dodatkowe

Silnik:

Rozruch silnika łatwy. Uaktywniony alert silnika, alert układu wydechowego na wyświetlaczu deski rozdzielczej; silnik wymaga sprawdzenia w serwisie. Układ smarowania – ślady wycieków oleju przez uszczelnienia silnika. Układ wydechowy – skorodowane elementy układu. Silnik, osprzęt silnika – zabrudzone.


Podwozie:

Ogniska korozji na elementach układów podwozia. Układ kierowniczy – funkcjonowanie układu w warunkach parkingowych prawidłowe. Układ hamulcowy – powiększone zużycie elementów ciernych układu, funkcjonowanie układu w warunkach parkingowych prawidłowe. Rama pojazdu – miejscowe ogniska korozji na elementach ramy.


Nadwozie:

Kabina kierowcy: Zarysowania, obtarcia powłoki lakierowej zewnętrznych elementów poszycia kabiny. Grubość powłoki lakierowej elementów poszycia kabiny od 0,143 do 0,155mm. Owiewka przednia prawa – pęknięta. Drzwi lewe i prawe – odpryski powłoki lakierowej. Stopień kabiny lewy i prawy – skorodowany, pęknięty. Lusterko prawe – niekompletna osłona wspornika lusterka. Szyba przednia – odprysk z promieniowymi pęknięciami szyby.

Zbiornik cysterna: zbiornik cysterny ze stopów lekkich trzykomorowy; /producent WILLIG; kod cysterny – LGBF, nr fabr. – 12981025; nr zatw. typu: D-BY/9981 1/02-129/T; materiał zbiornika: 5186 ALU TRANS XTRAL; rok budowy 2009; pojemności komór wg tabliczki znamionowej (8500+4950+6550); nr ewidencyjny TDT – 11 – 8917; 8290 pomiarowo spustowy; zespół zwijacza z przewodem elastycznym do tankowania na odległość x 2szt.; układ dolnego napełniania; zbiornik lakierowany w systemie naprawczym, kolor zbiornika biały.
- Pozostałości resztek paliw w komorach zbiornika; miejscowe obtarcia i ubytki powłoki lakierowej poszycia zewnętrznego zbiornika; wgniecenie z obtarciem powłoki lakierowej osłony przewodu spustowego lewego.
- Zespół pomiarowo spustowy – zabrudzone elementy zespołu.
- Przewody spustowe – niekompletne.
- Nr ewid. TDT: 11 – 8917.
- Dokumentacja Transportowego Dozoru Technicznego – brak; według naklejki TDT termin następnego badania – 03.2027r.
- Instrukcja obsługi cysterny /j.obcy/ – pojazd wyposażony.

UWAGA:
1. Zbiornik i zespół pomiarowo spustowy wymagają sprawdzenia w warunkach serwisu.


Układ przeniesienia napędu:

Skrzynia biegów manualna, napęd na oś II, oś III podnoszona. Elementy układu przeniesienia napędu w warunkach parkingowych funkcjonują prawidłowo, układ sterowania elektrycznego skrzyni biegów wymaga sprawdzenia w warunkach stanowiskowych. Tarcza koła stalowa (8szt.) – ogniska korozji. Koło zapasowe – pojazd niewyposażony.


Wnętrze:

Poszycia tapicerskie kabiny kierowcy – zabrudzone. Poszycia plastikowe kabiny kierowcy – zabrudzone, zarysowania i obtarcia powierzchni poszyć.


Wyposażenie:

Wyposażenie pojazdu: immobiliser, skrzynia biegów automatyczna, napęd na oś II, zawieszenie przednie resory, zawieszenie tylne pneumatyczne, oś III podnoszona, hamulce tarczowe, ABS, ASR, wspomaganie układu kierowniczego, układ regulacji obrotów, zbiornik paliwa x 1, osłona p.słoneczna zewnętrzna, światła p.mgielne, tachograf cyfrowy, szyby drzwi sterowane elektrycznie, lusterka zewnętrzne podgrzewane i sterowane elektrycznie, luk dachu regulowany mechanicznie, roleta szyby przedniej lewa i prawa regulowana mechanicznie, RO CD „fabryczny”, radio CB „PRESIDENT”, telefon, klimatyzacja aut., „MAN”, fotel kierowcy regulowany, fotel kierowcy podgrzewany, zasobnik na produkty spożywcze, zaczep holowniczy ROCKINGER, belka p.najazdowa tylna, osłona p.najazdowa boczna lewa, lakier kabiny kierowcy biały uni.
Dokumentacja eksploatacyjna pojazdu: książka przeglądów serwisowych /j.obcy/ – pojazd wyposażony, potwierdzenie wykonania przeglądu po przebiegu: 34.331, 74.137, 110.611, 146.218, 177.698, 216.047, 251.372, 280.995km /ostatni wis w maju 2017r./; instrukcja obsługi pojazdu /j.obcy/ – pojazd wyposażony.
Kluczyk stacyjki i zamków drzwi kabiny – jedna sztuka.
Zderzak przedni – połamane pokrycie zderzaka; skorodowane elementy wzmocnienia zderzaka.
Belka p.najazdowa tylna – ubytki powłoki lakierowej, ogniska korozji.
Lampa zespolona tylna lewa – pęknięty klosz lampy.
Wyposażenie narzędziowe – brak.


Ogumienie:

oś I lewa - prod: Michelin X LINE rozm: 315/70 R22.5 zuż: ok. 80%
oś I prawa - prod: Michelin X LINE rozm: 315/70 R22.5 zuż: ok. 80%
oś II lewa zew. - prod: Unitread EX rozm: 315/70 R22.5 zuż: ok. 80%
oś II lewa wew. - prod: Unitread EX rozm: 315/70 R22.5 zuż: ok. 80%
oś II prawa zew. - prod: Unitread EX rozm: 315/70 R22.5 zuż: ok. 80%
oś II prawa wew. - prod: Unitread EX rozm: 315/70 R22.5 zuż: ok. 80%
oś III lewa - prod: Deestone SV 403 rozm: 315/70 R22.5 zuż: ok. 30%
oś III prawa - prod: Deestone SV 403 rozm: 315/70 R22.5 zuż: ok. 30%
koło zapasowe - brak - prod: x rozm: x zuż: x


Uwagi:

1. Pojazd wymaga usunięcia uszkodzeń, niesprawności i usterek wykazanych w Ocenie.
2. Nie weryfikowano przebiegu pojazdu. Przebieg przyjęto na podstawie wskazań drogomierza.
3. Istnieje prawdopodobieństwo wystąpienia ponad normatywnych zużyć zespołów cysterny.
4. Wartość przedmiotowego pojazdu w dniu badania określono w oparciu o notowania Eurotaxglass’s IX – 2024” oraz notowania portali internetowych, uwzględniając: rok produkcji pojazdu, datę pierwszej rejestracji, stwierdzony stan techniczny, braki w ukompletowaniu, przewidywany koszt naprawy, poziom utrzymania, prawdopodobieństwo wystąpienia ponadnormatywnych zużyć zespołów cysterny, pochodzenie pojazdu, regionalną sytuację rynkową, lokalną sytuację rynkową, stan ogumienia.
5. Według CEPiK badania techniczne pojazdu ważne do – 30.03.2025r.