Zakończona

WIELTON NS-3 2013r.

Identyfikator aukcji
365424

Aukcje EFL

Magnice 55-040, Europejska 2

0

Zapytaj o produkt

Aktualna cena (bez VAT): 18 800,00 zł
  • Opis przedmiotu

  • Oferty

  • Zdjęcia

WIELTON NS3K
Marka, Model: WIELTON NS-3   Data pierwszej rejestracji w kraju: 2013-06-24
Rok produkcji: 2013   Data pierwszej rejestracji za granicą: -
Kolor: niebieski   Masa całkowita: 39000
Liczba osi: 3   Masa własna: 61160
VIN: SUDNS300000038039   Dopuszczalna masa całkowita: 36000kg
Nr rejestracyjny: NO5037J   Data następnego badania technicznego: 2024-10-28
Ładowność: 29840kg      

Informacje dodatkowe

Podwozie:

Numer identyfikacyjny [VIN] naczepy umieszczony na prawej podłużnicy ramy przed osią I.
Tabliczka znamionowa naczepy umieszczona na prawej podłużnicy ramy w części środkowej.
Rama naczepy – ogniska korozji na elementach ramy; wgnieciona tylna poprzecznica ramy w części lewej i prawej; uszkodzony odbojnik tylny lewy i prawy.
Osie i zawieszenie – elementy osi i zawieszeń zabrudzone, miejscowe ogniska korozji.
Koła jezdne stalowe (6szt.) – liczne ogniska korozji obręczy kół.
Koło zapasowe – brak.
Koło zapasowe do ciągnika siodłowego – liczne ogniska korozji obręczy koła.
Układ hamulcowy – układ kompletny, miejscowe ogniska korozji na elementach układu, powiększone zużycie elementów ciernych układu, funkcjonowania układu nie sprawdzono.
Układ pneumatyczny – miejscowe ogniska korozji na elementach układu, funkcjonowania układu nie sprawdzono.
Układ elektryczny – układ kompletny, funkcjonowania układu nie sprawdzono.


Nadwozie:

Skrzynia ładunkowa:
Ściana przednia pełnej wysokości.
Drzwi tylne lewe i prawe pełnej wysokości.
Opończa kurtynowa, dach suwany.
Wymiary wewnętrzne: długość – 13600mm, szer. – 2500, wys.– 2750mm.
Ściana przednia – wgniecenia miejscowe, zarysowania, obtarcia powłoki lakierowej od strony wewnętrznej; wgniecenia miejscowe, obtarcia powłoki przedniego prawego narożnika.
Drzwi tylne – zarysowania, obtarcia poszycia wewnętrznego i zewnętrznego drzwi; pęknięty zawias prawego skrzydła drzwi; uszkodzone uszczelki drzwi; napisy firmowe.
Opończa – zabrudzona, zarysowania i obtarcia opończy; przecięcia opończy na ścianie lewej i prawej; napisy firmowe.
Stelaż opończy – obtarcia powłoki lakierowej, ogniska korozji.
Zastawki ścian bocznych aluminiowe – 59szt. /obtarte, miejscowo zgięte, miejscowo rozerwane/.
Podłoga – zarysowania, obtarcia powierzchni płyty podłogi.


Wyposażenie:

Osprzęt i wyposażenie: Wyposażenie pojazdu: oś SAF x 3, zawieszenie pneumatyczne, oś I podnoszona, zawór zawieszenia, hamulce tarczowe, ABS, EBS, rama pojazdu stalowa, podpory przednie naczepy, tarcza koła stalowa (6szt.), skrzynka narzędziowa (1szt.), zbiornik wody, osłona p.najazdowa boczna lewa i prawa, belka p.najazdowa tylna, kosz koła zapasowego (2szt.), klin pod koła (2szt.), lakier ramy niebieski.
Ponadto stwierdzono:
Dokumentacja eksploatacyjna naczepy (książka gwarancyjna i instrukcja obsługi pojazdu) – brak.
Podpory przednie naczepy – miejscowe ogniska korozji.
Belka p.najazdowa tylna – odpryski, obtarcia powłoki lakierowej; ogniska korozji.
Kosz koła zapasowego – ogniska korozji.
Osłona p.najazdowa boczna lewa i prawa – miejscowe ogniska korozji na elementach osłony.
Błotnik koła osi III lewy i prawy – pęknięty.
Skrzynka narzędziowa – pęknięta.
Wyposażenie narzędziowe – brak.


Ogumienie:

oś I lewa - prod: Sava CARGO 4 rozm: 385/65 R22,.5 zuż: ok. 90%
oś I prawa - prod: Sava CARGO 4 rozm: 385/65 R22,.5 zuż: ok. 90%
oś II lewa - prod: Michelin X ENERGY rozm: 385/65 R22,.5 zuż: ok. 90%
oś II prawa - prod: Sava CARGO 4 rozm: 385/65 R22,.5 zuż: ok. 90%
oś III lewa - prod: Sava CARGO 4 rozm: 385/65 R22,.5 zuż: ok. 90%
oś III prawa - prod: Sava CARGO 4 rozm: 385/65 R22,.5 zuż: ok. 90%
koło zapasowe - prod: Goodyear Marathon LHD II rozm: 315/70 R22.5 zuż: ok. 100%


Uwagi:

1. Naczepa, wymaga usunięcia uszkodzeń, niesprawności i usterek wykazanych w Ocenie.
2. Wartość przedmiotowego pojazdu w dniu badania określono w oparciu o notowania Info-Ekspert X – 2024”; uwzględniając: rok produkcji pojazdu, datę pierwszej rejestracji, stwierdzony stan techniczny, braki w ukompletowaniu, przewidywany koszt naprawy, poziom utrzymania, brak danych o serwisowaniu pojazdu, pochodzenie pojazdu, regionalną sytuację rynkową, lokalną sytuację rynkową, stan ogumienia.
3. Według CEPiK badania techniczne pojazdu ważne do – 28.10.2024r.