- Pojazdy
- Pojazdy Carefleet
- Komputery, biuro, telekomunikacja
-
Maszyny i urządzenia
Chłodnictwo, klimatyzacja, wentylacjaMaszyny i sprzęt budowlanyMaszyny rolnicze i leśneMebleNaprawa i diagnostyka pojazdówObróbka drewnaObróbka metaluObróbka tworzyw sztucznychPakowaniePoligrafia i maszyny papierniczePrzetwórstwo i produkcja spożywczaSprzęt gastronomiczny i piekarniczyTkaniny, skóra, obuwieTransport wewnętrzny i magazynowanieZdrowie i urodaPozostałe
Zakończona
SCHWARZMULLER S1, J-SERIE 2019r.
338862
Opis przedmiotu
Oferty
Zdjęcia
Marka, Model: | SCHWARZMULLER S1, J-SERIE | Data pierwszej rejestracji w kraju: | 2019-05-06 | |
Rok produkcji: | 2019 | Data pierwszej rejestracji za granicą: | - | |
Kolor: | czarny | Masa całkowita: | 39000 | |
Liczba osi: | 3 | Masa własna: | 6160 | |
VIN: | VAVJS1339KD425952 | Dopuszczalna masa całkowita: | 36000kg | |
Nr rejestracyjny: | BI471GX | Data następnego badania technicznego: | 2024-04-18 | |
Ładowność: | 29840kg |
Informacje dodatkowe
Podwozie stwierdzono: Numer identyfikacyjny [VIN] naczepy umieszczony na przedniej poprzecznicy ramy w części prawej.
Tabliczka znamionowa naczepy umieszczona na ścianie przedniej w części prawej.
Rama naczepy – zabrudzona, miejscowe ogniska korozji na elementach ramy.
Osie i zawieszenie – kompletne, uszkodzeń mechanicznych nie stwierdzono, elementy osi i zawieszeń zabrudzone, miejscowe ogniska korozji.
Koła jezdne stalowe (7szt.) – pojedyncze ogniska korozji obręczy kół, liczne ogniska korozji obręczy koła zapasowego.
Układ hamulcowy – układ kompletny, powiększone zużycie elementów ciernych układu, funkcjonowania układu nie sprawdzono.
Układ pneumatyczny – układ kompletny, pojedyncze ogniska korozji na elementach układu, funkcjonowania układu nie sprawdzono.
Układ elektryczny – układ kompletny, funkcjonowania układu nie sprawdzono.
Nadwozie stwierdzono:
Skrzynia ładunkowa:
Ściana przednia pełnej wysokości.
Drzwi tylne lewe i prawe pełnej wysokości.
Opończa kurtynowa, dach suwany.
Wymiary wewnętrzne: długość – 13600mm, szer. – 2500, wys.– 2900mm.
Ściana przednia – wgniecenia miejscowe, zarysowania, obtarcia od strony wewnętrznej.
Drzwi tylne – zarysowania, miejscowe obtarcia poszycia zewnętrznego i poszycia wewnętrznego drzwi.
Opończa – zabrudzona, miejscowe zarysowania i obtarcia opończy; miejscowe przecięcia opończy.
Stelaż opończy – miejscowe obtarcia powłoki lakierowej na elementach stelaża.
Zastawki ścian bocznych aluminiowe – 31szt. /miejscowe obtarcia/.
Podłoga – zarysowania, obtarcia powierzchni płyty podłogi.
Osprzęt i wyposażenie: Wyposażenie pojazdu: oś SAF x 3, zawieszenie pneumatyczne, oś I podnoszona, zawór zawieszenia, hamulce tarczowe, ABS, EBS, rama pojazdu stalowa, obręcz koła stalowa (7szt.), podpory przednie naczepy, belka p.najazdowa tylna, osłona p.najazdowa boczna lewa i prawa, skrzynka narzędziowa (2szt.), lakier ramy czarny. Ponadto stwierdzono:
Dokumentacja eksploatacyjna naczepy (książka gwarancyjna i instrukcja obsługi pojazdu) – brak.
Wyposażenie narzędziowe – brak.
oś I lewa - prod: Continental Conti Hybrid HT3 rozm: 445/45 R19.5 zuż: ok. 90%
oś I prawa - prod: Continental Conti Hybrid HT3 rozm: 445/45 R19.5 zuż: ok. 90%
oś II lewa - prod: Continental Conti Hybrid HT3 rozm: 445/45 R19.5 zuż: ok. 90%
oś II prawa - prod: Continental Conti Hybrid HT3 rozm: 445/45 R19.5 zuż: ok. 90%
oś III lewa - prod: Michelin XTA2+ rozm: 445/45 R19.5 zuż: ok. 90%
oś III prawa - prod: Michelin XTA2+ rozm: 445/45 R19.5 zuż: ok. 90%
koło zapasowe - prod: Continental Conti Hybrid HT3 rozm: 445/45 R19.5 zuż: ok. 80%
1. Naczepa, wymaga usunięcia uszkodzeń, niesprawności i usterek wykazanych w Ocenie.
2. Wartość przedmiotowego pojazdu w dniu badania określono w oparciu o notowania Info-Ekspert III – 2024”; uwzględniając: rok produkcji pojazdu, datę pierwszej rejestracji, stwierdzony stan techniczny, braki w ukompletowaniu, przewidywany koszt naprawy, poziom utrzymania, brak danych o serwisowaniu pojazdu, pochodzenie pojazdu, regionalną sytuację rynkową, lokalną sytuację rynkową, stan ogumienia.
3. Według CEPiK badania techniczne pojazdu ważne do – 18.04.2024r.