- Pojazdy
- Pojazdy Carefleet
- Komputery, biuro, telekomunikacja
-
Maszyny i urządzenia
Chłodnictwo, klimatyzacja, wentylacjaMaszyny i sprzęt budowlanyMaszyny rolnicze i leśneMebleNaprawa i diagnostyka pojazdówObróbka drewnaObróbka metaluObróbka tworzyw sztucznychPakowaniePoligrafia i maszyny papierniczePrzetwórstwo i produkcja spożywczaSprzęt gastronomiczny i piekarniczyTkaniny, skóra, obuwieTransport wewnętrzny i magazynowanieZdrowie i urodaPozostałe
SCANIA R450 LA4X2MNA AUTOMAT 2015r.
387906
Opis przedmiotu
Oferty
Zdjęcia
Marka, Model: | SCANIA R450 LA4X2MNA AUTOMAT | Data pierwszej rejestracji w kraju: | 2020-03-23 | |
Rok produkcji: | 2015 | Data pierwszej rejestracji za granicą: | 2015-06-09 | |
Przebieg odczytany: | 503644km | Liczba kluczy: | 1 | |
Silnik: | 12742ccm (Moc 450KM/331KW) | Czy jest instrukcja obługi: | Tak | |
Skrzynia biegów: | Automatyczna | Czy jest książka przeglądów: | Nie | |
Liczba osi: | 2 | Masa całkowita: | 18000 | |
Liczba miejsc: | 2 | Masa własna: | 7943 | |
Typ nadwozia: | Ciągnik siodłowy | Data następnego badania technicznego: | 2026-04-24 | |
VIN: | YS2R4X20005391150 | Układ i liczba cylindrów: | R-6 | |
Nr rejestracyjny: | TKI7248G | Przebieg szacowany: | - | |
Norma EURO: | 6 | Rodzaj zawieszenia: | Z regulacją wysokości (mechaniczne) lub/i pneumatyczne) | |
Ładowność: | - |
Informacje dodatkowe
Rozładowane akumulatory. Silnik uruchomiono na akumulatorach zastępczych. Podczas pracy silnika aktywny jest alert braku ładowania oraz alert "check engine". Po odpięciu akumulatorów zewnętrznych silnik pojazdu gaśnie co uniemożliwia wykonanie jazdy próbnej. Komora silnika zabrudzona eksploatacyjnie. Miejscowe wycieki spod uszczelnień silnika. Brak pokrywy rewizji koła zamachowego. Zaleca się sprawdzenie pracy silnika w warunkach warsztatowych i drogowych.
Działanie układu hamulcowego w warunkach parkingowych w normie. Powiększone zużycie elementów ciernych układu hamulcowego. Zawieszenie osi przedniej oparte na resorach. Zawieszenie osi tylnej oparte na poduszkach pneumatycznych. Układ kierowniczy – działanie w warunkach parkingowych w normie, zalecane sprawdzenie geometrii i luzów układu w warunkach stanowiskowych. Pojazd wyposażony w dwa zbiorniki paliwa.
Barwa kabiny - biała. Zdemontowane ospoilerowanie, znajduje się w kabinie. Zderzak przedni – pęknięcie, miejscowe zarysowania. Szyba czołowa - odpryski z pęknięciami. Nadkole prawe przednie - zarysowania. Drzwi prawe - zarysowania. Drzwi lewe - ubytki lakieru na tylnej krawędzi, zarysowania. Dach - zarysowania po stronie prawej, drobne zarysowania. Zmierzona grubość powłoki lakierowej zewnętrznych metalowych elementów kabiny: do 122um.
Skrzynia biegów – automatyczna. Brak możliwości wykonania jazdy próbnej na dłuższym dystansie i sprawdzenia działania całego zakresu biegów. Pojazd rusza do przodu i do tyłu. Napęd na oś tylną. Obręcze kół ze stopów lekkich - 6 sztuk. W wyposażeniu pojazdu nie stwierdzono koła zapasowego.
Deska rozdzielcza i poszycia tapicerskie wnętrza pojazdu – miejscowe zarysowania z ubytkami tworzywa. Ogrzewanie postojowe - nie uruchamia się. Tapicerka drzwi lewych - pęknięta lampka, rozdarcie. Stłuczone okno dachowe. Poszycia tapicerskie foteli - miejscowo zabrudzone. Pojazd wyposażony w dwie leżanki. Układ klimatyzacji wymaga sprawdzenia szczelności, uzupełnienia czynnika roboczego oraz oczyszczenia parownika i układu dolotowego powietrza do wnętrza.
Amortyzowany fotel kierowcy i pasażera.
Elektrycznie sterowany luk dachowy - stłuczony.
Retarder.
Tempomat.
Osłony międzyosiowe.
ABS, Automatyczna skrzynia biegów, Blokada tylnego mechanizmu różnicowego, Felgi aluminiowe, Immobilizer, Klimatyzacja (automatyczna), Komputer pokładowy, Lusterka boczne sterowane elektrycznie, Ogrzewanie postojowe, Radio CD, Reflektory ksenonowe, Spryskiwacze lamp przednich, Światła do jazdy dziennej, Tempomat, Wspomaganie układu kierowniczego, Zamek centralny (zdalnie sterowany), lodowka
Oś I lewa - prod: Semperit rozm: 385/55R22,5 zuż: 90%
Oś I prawa - prod: Truck Star rozm: 385/55R22,5 zuż: 30%
Oś II lewa zew - prod: Continental Conti Hybrid HD3 rozm: 315/70R22,5 zuż: 90%
Oś II lewa wew - prod: Continental Conti Hybrid HD3 rozm: 315/70R22,5 zuż: 90%
Oś II prawa zew - prod: Continental Conti Hybrid HD3 rozm: 315/70R22,5 zuż: 90%
Oś II prawa wew - prod: Continental Conti Hybrid HD3 rozm: 315/70R22,5 zuż: 90%
1. Termin następnego badania technicznego wg Cepik: 24.04.2026.
2. Przebiegu pojazdu nie weryfikowano, przyjęto na podstawie wskazań drogomierza.











