Zakończona

OPEL ASTRA IV KOMBI 1.7 CDTI ENJOY 2011r.

Identyfikator aukcji
131533

Aukcje EFL

Magnice 55-040, Europejska 2

1

Zapytaj o produkt

Aktualna cena (bez VAT): 13 900,00 zł
  • Opis przedmiotu

  • Oferty

  • Zdjęcia

OPEL ASTRA
Marka, Model, Wersja wyposażenia: OPEL ASTRA IV KOMBI 1.7 CDTI ENJOY ENJOY   Rodzaj pojazdu: OSOBOWY
Rok produkcji: 2011   Liczba miejsc: 5
Rodzaj paliwa: Olej napędowy   Typ nadwozia: Kombi
Przebieg odczytany: 216329km   VIN: W0LPD8EG2B8063580
Kolor: SZARY   Nr rejestracyjny: KR7J715
Kolor metallic: Tak   Data pierwszej rejestracji w kraju: 2011-12-21
Silnik: 1686ccm (Moc 110KM)   Data pierwszej rejestracji za granicą: -
Skrzynia biegów: Manualna   Data następnego badania technicznego: 2017-12-09
Liczba drzwi: 5   Przebieg szacowany: -

Informacje dodatkowe

Silnik:

Układ smarowania - poziom oleju na wskaźniku kontrolnym – powyżej min. Poziom cieczy w zbiorniku wyrównawczym układu chłodzenia – powyżej min. Rozruch silnika w warunkach parkingowych w normie. Nieszczelność turbosprężarki. Wycieki oleju spod uszczelnień silnika. Wycieki oleju z chłodnicy powietrza doładowującego. Zwiększony poziom wibracji podczas pracy silnika. Falowanie obrotów na zimnym silniku. Komora silnika zabrudzona eksploatacyjnie. Zaleca się sprawdzenie pracy silnika w warunkach warsztatowych i drogowych.


Podwozie:

Zawieszenie przednie i tylne – stwierdzono powiększone luzy na połączeniach elementów zawieszenia. Układ kierowniczy – działanie układu w normie, zalecane sprawdzenie geometrii i luzów układu w warunkach stanowiskowych. Układ hamulcowy – tarcze i klocki hamulcowe przednie oraz tylne kwalifikują się do wymiany. Aktywny komunikat o awarii układu ABS oraz układu kontroli trakcji. Diagnostyka komputerowa wykazała usterkę czujnika prędkości obrotowej koła prawego przedniego. Układ wydechowy – pokryty korozją.


Nadwozie:

Barwa nadwozia – szara z efektem metalicznym. Zderzak przedni – odkształcenie w części prawej, głębokie zarysowania po stronie prawej, inny odcień lakieru, zarysowania na poszyciu zewnętrznym. Obluzowane lub uszkodzone mocowania kierunkowskazów w przednim zderzaku. Wypięta z mocowań osłona chłodnicy. Szyba czołowa – drobne odpryski na powierzchni zewnętrznej. Pokrywa komory silnika – rozdarte wygłuszenie, drobne zarysowania i odpryski powłoki lakierowej. Błotnik prawy – głębokie zarysowania w części przedniej i tylnej, pogięte poszycie w części tylnej. Drzwi prawe przednie – dwa zagięcia punktowe, zarysowania w części środkowej, zarysowania klamki, drobne zarysowania. Drzwi prawe tylne – miejscowe zarysowania. Poszycie tylne boku prawego – zarysowania i zagięcia w części przedniej we wnęce drzwi, drobne zarysowania. Zagięcie progu prawego. Zderzak tylny – głębokie zarysowania po stronie prawej, odkształcenia po stronie lewej i prawej, zarysowania w części środkowej, pęknięcie poszycia, drobne zarysowania. Drzwi tyłu nadwozia – ognisko korozji po stronie lewej, zagięcie na odcinku ok 30mm, drobne zarysowania. Poszycie tylne boku lewego – głębokie zarysowanie w części przedniej na odcinku ok 70mm, zarysowania we wnęce drzwi lewych tylnych, zarysowania w części dolnej, drobne zarysowania. Drzwi lewe tylne – zagięcie na odcinku ok 30mm w części przedniej, zarysowania w części górnej, drobne zarysowania. Drzwi lewe przednie – zagięcie na odcinku ok 100mm w części tylnej, liczne zarysowania w części tylnej, zarysowania w części górnej, drobne zarysowania, zagięcia po stronie wewnętrznej, ubytki lakieru na tylnej krawędzi. Słupek lewy B - zarysowania i zagięcia. Lusterko lewe - zarysowania obudowy. Błotnik lewy – drobne zarysowania. Dach – odpryski lakieru z ogniskami korozji, drobne zarysowania. Próg lewy - pogięty w części środkowej. Powiększona grubość powłoki lakierowej pokrywy komory silnika: do 337um, drzwi prawych tylnych: do 181um, poszycia tylnego boku prawego: do 206um, błotnika lewego: do 200um. Zmierzona grubość powłoki lakierowej pozostałych zewnętrznych metalowych elementów nadwozia: do 163µm.


Układ przeniesienia napędu:

Skrzynia biegów – manualna 6 biegowa. Zaolejone łączenie silnika i skrzyni biegów. Działanie skrzyni biegów w warunkach parkingowych w normie. Napęd na oś przednią. Zaleca się sprawdzenie układów przeniesienia napędu w warunkach warsztatowych i wykonanie przeglądu. Obręcze kół - stalowe 5 sztuk, skorodowane. Kołpaki kół - 4 sztuki. Opona prawa tylna zużyta nierównomiernie, wytarta od strony wewnętrznej.


Wnętrze:

Deska rozdzielcza i poszycia tapicerskie wnętrza pojazdu – miejscowe zarysowania z ubytkami tworzywa. Poszycia tapicerskie foteli przednich i kanapy tylnej – miejscowo zabrudzone. Układ klimatyzacji wymaga sprawdzenia szczelności, uzupełnienia czynnika roboczego oraz oczyszczenia parownika i układu dolotowego powietrza do wnętrza.


Wyposażenie:

Szyby drzwi przednich sterowane elektrycznie.
Radioodtwarzacz CD 300 fabryczny.
Zestaw głośnomówiący.


Wyposażenie dodatkowe:

ABS, Immobilizer, Kierownica wielofunkcyjna, Kierownica skórzana, Klimatyzacja, Lakier metalik, Lusterka boczne sterowane elektrycznie, Poduszka kierowcy, Poduszka pasażera, Poduszki boczne, Poduszki (system kurtyn), Radio CD, Relingi dachowe, System antypoślizgowy, Tempomat, Wspomaganie układu kierowniczego, Zamek centralny (zdalnie sterowany), Zderzaki w kolorze nadwozia


Ogumienie:

Lewy przód - prod: Technic Alpin Master rozm: 215/60R16 M+S zuż: 30%
Prawy przód - prod: Technic Alpin Master rozm: 215/60R16 M+S zuż: 30%
Lewy tył - prod: Continental Conti Premium Contact 2 rozm: 215/60R16 zuż: 100%
Prawy tył - prod: Continental Conti Premium Contact 2 rozm: 215/60R16 zuż: 100%
Zapas - prod: Continental rozm: 115/70R16 zuż: 50%


Uwagi:

1. Książka serwisowa z wpisami przy stanie drogomierza: 30000km, 60354km, 99147km z dnia 28.11.2014r.