- Pojazdy
- Pojazdy Carefleet
- Komputery, biuro, telekomunikacja
-
Maszyny i urządzenia
Chłodnictwo, klimatyzacja, wentylacjaMaszyny i sprzęt budowlanyMaszyny rolnicze i leśneMebleNaprawa i diagnostyka pojazdówObróbka drewnaObróbka metaluObróbka tworzyw sztucznychPakowaniePoligrafia i maszyny papierniczePrzetwórstwo i produkcja spożywczaSprzęt gastronomiczny i piekarniczyTkaniny, skóra, obuwieTransport wewnętrzny i magazynowanieZdrowie i urodaPozostałe
MERCEDES - BENZ ACTROS 2543 BLUETEC 6 2015r., TROUILLET VK1C2 2015r.
407559
Opis przedmiotu
Oferty
Zdjęcia
| Marka, Model: | MERCEDES - BENZ ACTROS 2543 BLUETEC 6 | Data pierwszej rejestracji w kraju: | 2015-05-04 | |
| Rok produkcji: | 2015 | Data pierwszej rejestracji za granicą: | 2015-05-04 | |
| Przebieg odczytany: | 961559km | Liczba kluczy: | 2 | |
| Silnik: | 10677ccm (Moc 428KM/315KW) | Czy jest instrukcja obługi: | Nie | |
| Skrzynia biegów: | Automatyczna | Czy jest książka przeglądów: | Nie | |
| Liczba osi: | 3 | Masa całkowita: | 26000 | |
| Liczba miejsc: | 2 | Masa własna: | 11800 | |
| Typ nadwozia: | Skrzyniowy | Data następnego badania technicznego: | 2026-01-14 | |
| VIN: | WDB9630201L909642 | Układ i liczba cylindrów: | R-6 | |
| Nr rejestracyjny: | FZ2515P | Przebieg szacowany: | - | |
| Norma EURO: | 6 | Rodzaj zawieszenia: | Z regulacją wysokości (pneumatyczne) | |
| Ładowność: | 14200kg |
Informacje dodatkowe
Rozruch silnika w warunkach parkingowych w normie. Podczas pracy silnika aktywny jest alert "check engine" oraz komunikaty "filtr cząstek stałych pełny", "usterka końcowej obróbki spalin", "górna osłona chłodnicy nie działa", "przegląd natychmiast". Stwierdzono intensywne wycieki oleju spod uszczelnień silnika. Zaleca się sprawdzenie silnika w warunkach serwisowych i drogowych.
Rama - miejscowe ogniska korozji. Zawieszenie osi przedniej oparte na poduszkach pneumatycznych. Zawieszenie osi tylnych oparte na poduszkach pneumatycznych. Powiększone zużycie elementów ciernych układu hamulcowego. Układ kierowniczy – wycieki spod uszczelnień, działanie w warunkach parkingowych w normie. Pojazd wyposażony w dwa zbiorniki paliwa. Rozstaw osi I-II ok 5300mm.
Barwa kabiny - czerwona. Zderzak przedni – zarysowania, pęknięcia. Szyba czołowa - odprysk z pęknięciem. Zmatowiałe klosze reflektorów. Drzwi prawe - liczne zagięcia punktowe. Obudowa prawych stopni wejściowych - porysowana. Ściana tylna - zagięcia. Drzwi lewe - miejscowe zagięcia. Pokrywa lewego schowka - zagięcia. Obudowa lewych stopni - zarysowania, pęknięcia. Na poszyciach kabiny stwierdzono miejscowe zarysowania i zagięcia. Zmierzona grubość powłoki metalowych elementów kabiny: do 103um.
Zabudowa ładunkowa, stwierdzono: zabudowa skrzyniowa z opończą. Opończa ścian bocznych w formie firan. Opończa z rozdarciami i śladami klejenia. Stelaż opończy z zarysowaniami. Wymiary przestrzeni ładunkowej: długość ok 8200mm, szerokość ok 2470mm, wysokość ok 2900mm. Stwierdzono zarysowania i zagięcia poszyć zabudowy. Zastawki ścian bocznych aluminiowe - 18 sztuk.
Skrzynia biegów – automatyczna. Działanie skrzyni biegów sprawdzono w ograniczonym zakresie w warunkach parkingowych. Napęd na oś drugą. Obręcze kół - stalowe - 8 sztuk, miejscowo skorodowane. Brak koła zapasowego.
Deska rozdzielcza i poszycia tapicerskie wnętrza pojazdu – miejscowe zarysowania z ubytkami tworzywa. Układ klimatyzacji wymaga sprawdzenia szczelności, uzupełnienia czynnika roboczego oraz oczyszczenia parownika i układu dolotowego powietrza do wnętrza. Ogrzewanie postojowe uruchamia się. połamana klamka górnego schowka. Pojazd wyposażony w dwie leżanki. Wypalenia w tapicerce fotela kierowcy. Połamany przełącznik elektrycznych szyb w drzwiach lewych. Głośna praca dmuchawy.
Amortyzowany fotel kierowcy i pasażera.
Podnoszona 3 oś.
Szyby drzwi sterowane elektrycznie.
Elektrycznie sterowany luk dachowy.
ABS, Automatyczna skrzynia biegów, Immobilizer, Kierownica wielofunkcyjna, Klimatyzacja, Lusterka boczne sterowane elektrycznie, Ogrzewanie postojowe, Radio CD, Tempomat, Wspomaganie układu kierowniczego, Zamek centralny (zdalnie sterowany), Tachograf, Hamulec silnikowy
Oś I lewa - prod: Continental Conti Eco Plus rozm: 315/60R22,5 zuż: 50%
Oś I prawa - prod: Continental Conti Eco Plus rozm: 315/60R22,5 zuż: 50%
Oś II lewa zew - prod: GoodYear Kmax D rozm: 315/60R22,5 zuż: 50%
Oś II lewa wew - prod: GoodYear Kmax D rozm: 315/60R22,5 zuż: 50%
Oś II prawa zew - prod: GoodYear Kmax D rozm: 315/60R22,5 zuż: 50%
Oś II prawa wew - prod: GoodYear Kmax D rozm: 315/60R22,5 zuż: 50%
Oś III lewa - prod: Michelin rozm: 315/60R22,5 zuż: 75%
Oś III prawa - prod: Michelin rozm: 315/60R22,5 zuż: 75%
1. Termin badania technicznego: 14.01.2026.
2. Brak książki serwisowej i instrukcji obsługi.
| Marka, Model: | TROUILLET VK1C2 | Data pierwszej rejestracji w kraju: | 2015-05-04 | |
| Rok produkcji: | 2015 | Data pierwszej rejestracji za granicą: | 2015-03-23 | |
| Kolor: | - | Masa całkowita: | 18000 | |
| Liczba osi: | 2 | Masa własna: | 4510 | |
| VIN: | VK1C2A0PFJ1EE0055 | Dopuszczalna masa całkowita: | - | |
| Nr rejestracyjny: | FZ1298Y | Data następnego badania technicznego: | 2026-01-24 | |
| Ładowność: | 13490kg |
Informacje dodatkowe
Tabliczka znamionowa – umieszczona na podłużnicy prawej ramy. Numer identyfikacyjny VIN – umieszczony na podłużnicy prawej ramy. Rama – skorodowana, elementy ramy zabrudzone eksploatacyjnie. Osie i zawieszenie – skorodowane, funkcjonowania zawieszenia w warunkach jazdy nie sprawdzono. Układ hamulcowy – kompletny, funkcjonowania układu hamulcowego w warunkach drogowych nie sprawdzono. Obręcze kół - stalowe 4 sztuki. Zawieszenie oparte na poduszkach pneumatycznych.
Podłoga – miejscowe zarysowania płyt podłogi. Stelaż opończy – liczne ogniska korozji, miejscowe zarysowania powłok lakierowych, funkcjonowania kurtyn bocznych nie sprawdzono.
Opończa skrzyni ładunkowej – miejscowe rozerwania i zarysowania opończy.
Ściana przednia - pozaginana.
Belka tylna - zarysowania.
Lampa prawa tylna - pęknięty klosz.
Drzwi tylne - zagięcia, zarysowania.
Zastawy drewniane ścian bocznych aluminiowe - 18 sztuk.
Wymiary wewnętrzne przestrzeni ładunkowej: długość ok 7300mm, szerokość ok 2480mm, wysokość ok 2900mm.
Zawieszenie pneumatyczne.
Rozsuwana opończa ścian bocznych.
ABS/EBS.
Osie SAF.
Oś I lewa - prod: Michelin XTA2+ rozm: 445/45R19,5 zuż: 50%
Oś I prawa - prod: Michelin XTA2+ rozm: 445/45R19,5 zuż: 50%
Oś II lewa - prod: GoodYear Kmax T rozm: 445/45R19,5 zuż: 50%
Oś II prawa - prod: GoodYear Kmax T rozm: 445/45R19,5 zuż: 50%
1. Termin badania technicznego wg Cepik: 24.01.2026.
2. Brak książki serwisowej i instrukcji obsługi.