- Pojazdy
- Pojazdy Carefleet
- Komputery, biuro, telekomunikacja
-
Maszyny i urządzenia
Chłodnictwo, klimatyzacja, wentylacjaMaszyny i sprzęt budowlanyMaszyny rolnicze i leśneMebleNaprawa i diagnostyka pojazdówObróbka drewnaObróbka metaluObróbka tworzyw sztucznychPakowaniePoligrafia i maszyny papierniczePrzetwórstwo i produkcja spożywczaSprzęt gastronomiczny i piekarniczyTkaniny, skóra, obuwieTransport wewnętrzny i magazynowanieZdrowie i urodaPozostałe
Zakończona
MAN TGS 26.480 6X2 - 4LL 2015r.
365423
Opis przedmiotu
Oferty
Zdjęcia
Marka, Model: | MAN TGS 26.480 6X2 - 4LL | Data pierwszej rejestracji w kraju: | 2022-11-10 | |
Rok produkcji: | 2015 | Data pierwszej rejestracji za granicą: | 2015-09-29 | |
Przebieg odczytany: | 1079783km | Liczba kluczy: | 1 | |
Silnik: | 12419ccm (Moc 480KM/353KW) | Czy jest instrukcja obługi: | Nie | |
Skrzynia biegów: | Automatyczna | Czy jest książka przeglądów: | Nie | |
Liczba osi: | 3 | Masa całkowita: | 26000 | |
Liczba miejsc: | 2 | Masa własna: | 12720 | |
Typ nadwozia: | Skrzyniowy | Data następnego badania technicznego: | 2024-11-02 | |
VIN: | WMA21SZZ3GM685944 | Układ i liczba cylindrów: | R/6 | |
Nr rejestracyjny: | PK6005M | Przebieg szacowany: | - | |
Norma EURO: | 6 | Rodzaj zawieszenia: | Z regulacją wysokości (pneumatyczne) | |
Ładowność: | 13280kg |
Informacje dodatkowe
Rozruch silnika łatwy. Parametry pracy silnika w normie. Silnik i komora silnika zabrudzone. Uaktywniony alert układu sterowania silnika na wyświetlaczu deski rozdzielczej.
Zawieszenie przednie i zawieszenie tylne – działanie układu w warunkach parkingowych bez uwag.
Układ kierowniczy – działanie układu w warunkach parkingowych bez uwag. Układ hamulcowy – powiększone zużycie elementów ciernych układu, działanie układu w warunkach parkingowych w normie. Rama pojazdu – miejscowe ogniska korozji na elementach ramy.
Kabina kierowcy: Miejscowe zarysowania i obtarcia powłok lakierowych poszyć zewnętrznych kabiny. Grubość powłoki lakierowej elementów poszyć kabiny od 0,115 do 0,122mm. Drzwi lewe – miejscowe obtarcia powłoki lakierowej. Drzwi prawe – rysa powłoki lakierowej. Błotnik koła przedniego prawy – rysa powłoki lakierowej.
Zabudowa izotermiczna:
Wymiary zewnętrzne kontenera: dł. – 8100mm, szer. – 2450mm, wys. – 2300mm, gr. ścian – 40mm.
Ściana tylna – platforma podestu załadunkowego.
Poszycia wewnętrzne kontenera – liczne wgniecenia poszycia ścian i sufitu; liczne zarysowania i obtarcia powłoki lakierowej.
Poszycia zewnętrzne kontenera – zabrudzone, zarysowania i obtarcia powłoki lakierowej; pęknięcia poszycia ściany lewej. Uszkodzone uszczelki ściany tylnej. Oświetlenie sufitowe.
Podłoga – zarysowania i obtarcia powierzchni płyty podłogi; pęknięta nakładka w części tylnej.
Agregat CARIER Supra 750 zasilany silnikiem spalinowym. Agregat uruchomiono, nie sprawdzono parametrów chłodzenia. Graficzny rejestrator parametrów chłodzenia – agregat wyposażony. Dokumentacja eksploatacyjna agregatu – brak. Agregat wymaga przeglądu w serwisie specjalistycznym.
Podest ruchomy (BAR):
Typ – BC 2000b S4 – C4.
Rok budowy – 2015.
Udźwig – 2000kg.
Dokumentacja Urzędu Dozoru Technicznego – brak.
Funkcjonowanie podestu prawidłowe /sprawdzano bez obciążenia/.
Miejscowe wgniecenia, obtarcia na elementach podestu. Ślady małych wycieków oleju przez uszczelnienia siłowników hydraulicznych.
Skrzynia biegów automatyczna, napęd na oś II. Elementy układu przeniesienia napędu w warunkach parkingowych funkcjonują prawidłowo, układ sterowania elektrycznego skrzyni biegów wymaga sprawdzenia w warunkach stanowiskowych. Tarcza koła stalowa (9szt.) – miejscowe obtarcia powłoki lakierowej.
Poszycia tapicerskie kabiny kierowcy – zabrudzone. Poszycia plastikowe kabiny kierowcy – zabrudzone, miejscowo zarysowane i obtarte; pęknięta osłona głośnika drzwi lewych. Układ klimatyzacji – brak ciśnienia czynnika roboczego, układ wymaga przeglądu w serwisie.
Wyposażenie pojazdu: immobiliser, skrzynia biegów automatyczna, zawieszenie przednie pneumatyczne, zawieszenie tylne pneumatyczne, oś III podnoszona, hamulce tarczowe, ABS, ASR, ESP, wspomaganie układu kierowniczego, układ regulacji obrotów silnika, tempomat, zbiornik paliwa x 1, osłona p.słoneczna zewnętrzna, światła p.mgielne, światła do jazdy dziennej, tachograf elektroniczny, wyświetlacz wielofunkcyjny, szyby drzwi sterowane elektrycznie, lusterka zewnętrzne podgrzewane i sterowane elektrycznie, luk dachu regulowany mechanicznie, roleta szyby przedniej lewa i prawa regulowana mechanicznie, RO CD „fabryczny”, system nawigacji, klimatyzacja aut., fotel kierowcy regulowany, fotel kierowcy podgrzewany, system utrzymania pasa ruchu, system wspomagania hamowania awaryjnego, osłona p.najazdowa boczna lewa i prawa, leżanka kierowcy 1szt., kamera wsteczna, lakier kabiny kierowcy biały uni.
Dokumentacja eksploatacyjna pojazdu: książka przeglądów serwisowych – brak; instrukcja obsługi pojazdu – brak.
Kluczyk stacyjki i zamków drzwi – jedna sztuka.
Zderzak przedni – miejscowe zarysowania i obtarcia powłoki lakierowej.
Wyposażenie narzędziowe – niekompletne.
oś I lewa - prod: Continental Conti Hybrid HS3 rozm: 315/70 R22.5 zuż: ok. 60%
oś I prawa - prod: Continental Conti Hybrid HS3 rozm: 315/70 R22.5 zuż: ok. 60%
oś II lewa zew. - prod: Goodyear KMAX D rozm: 315/70 R22.5 zuż: ok. 80%
oś II lewa wew. - prod: Continental Conti Hybrid HS3 rozm: 315/70 R22.5 zuż: ok. 80%
oś II prawa zew. - prod: Goodyear KMAX D rozm: 315/70 R22.5 zuż: ok. 80%
oś II prawa wew. - prod: Goodyear KMAX D rozm: 315/70 R22.5 zuż: ok. 80%
oś III lewa - prod: Goodyear KMAX D rozm: 315/70 R22.5 zuż: ok. 80%
oś III prawa - prod: Goodyear KMAX D rozm: 315/70 R22.5 zuż: ok. 80%
koło apasowe - prod: Dunlop SP 344 rozm: 315/70 R22.5 zuż: ok. 90%
1. Pojazd wymaga usunięcia uszkodzeń, niesprawności i usterek wykazanych w Ocenie.
2. Nie weryfikowano przebiegu pojazdu. Przebieg przyjęto na podstawie wskazań drogomierza.
3. Wartość przedmiotowego pojazdu w dniu badania określono w oparciu o notowania Eurotaxglass’s VIII – 2024”, uwzględniając: rok produkcji pojazdu, datę pierwszej rejestracji, stwierdzony stan techniczny, braki w ukompletowaniu, przewidywany koszt naprawy, poziom utrzymania, pochodzenie pojazdu, regionalną sytuację rynkową, lokalną sytuację rynkową, stan ogumienia.
4. Według CEPiK badania techniczne pojazdu ważne do – 02.11.2024r.