Zakończona

KRONE SD 2014r.

Identyfikator aukcji
342504

Aukcje EFL

Magnice 55-040, Europejska 2

0

Zapytaj o produkt

Aktualna cena (bez VAT): 30 800,00 zł
  • Opis przedmiotu

  • Oferty

  • Zdjęcia

KRONE SD
Marka, Model: KRONE SD   Data pierwszej rejestracji w kraju: -
Rok produkcji: 2014   Data pierwszej rejestracji za granicą: -
Kolor: niebieski   Masa całkowita: 36000
Liczba osi: 3   Masa własna: 6520
VIN: WKESD000000605705   Dopuszczalna masa całkowita: 36000kg
Nr rejestracyjny: PNTLN29   Data następnego badania technicznego: -
Ładowność: 29480kg      

Informacje dodatkowe

Podwozie:

Numer identyfikacyjny [VIN] naczepy umieszczony na przedniej poprzecznicy ramy w części prawej.
Tabliczka znamionowa naczepy umieszczona na ścianie przedniej w części prawej.
Rama naczepy – liczne ubytki powłoki lakierowej, liczne ogniska korozji na elementach ramy.
Osie i zawieszenie – kompletne, uszkodzeń mechanicznych nie stwierdzono, elementy osi i zawieszeń zabrudzone, liczne ubytki powłoki lakierowej, liczne ogniska korozji.
Koła jezdne stalowe (6szt.) – ubytki powłoki lakierowej, liczne ogniska korozji obręczy kół.
Koło zapasowe – brak.
Układ hamulcowy – układ kompletny, powiększone zużycie elementów ciernych układu, ogniska korozji na elementach układu, funkcjonowania układu nie sprawdzono.
Układ pneumatyczny – ogniska korozji na elementach układu, funkcjonowania układu nie sprawdzono.
Układ elektryczny – układ kompletny, funkcjonowania układu nie sprawdzono.


Nadwozie:

Skrzynia ładunkowa:
Ściana przednia pełnej wysokości.
Drzwi tylne lewe i prawe pełnej wysokości.
Opończa kurtynowa, dach suwany.
Wymiary wewnętrzne: długość – 13600mm, szer. – 2500mm, wys.– 2900mm.
Ściana przednia – ubytki, obtarcia powłoki lakierowej, ogniska korozji od strony zewnętrznej i wewnętrznej; ubytki powłoki lakierowej, ogniska korozji osłony górnej ściany.
Drzwi tylne – ubytki, obtarcia powłoki lakierowej, miejscowe ogniska korozji od strony zewnętrznej i wewnętrznej; rozerwane uszczelki drzwi.
Opończa – zabrudzona, zarysowania, miejscowe obtarcia, miejscowe przecięcie ściany prawej opończy.
Stelaż opończy – wgniecenia, liczne obtarcia powłoki lakierowej, ogniska korozji na elementach stelaża.
Zastawki ścian bocznych aluminiowe – 4szt.
Zastawki ścian bocznych drewniane – 21szt. /część pęknięta/.
Podłoga – zarysowania i obtarcia powierzchni płyty podłogi.


Wyposażenie:

Osprzęt i wyposażenie: Wyposażenie pojazdu: oś BPW x 3, zawieszenie pneumatyczne, zawór zawieszenia, hamulce tarczowe, ABS, EBS, rama pojazdu stalowa, tarcza koła stalowa (6szt.), belka p.najazdowa tylna, osłona p.najazdowa boczna lewa i prawa, skrzynka narzędziowa (2szt.), podpory przednie naczepy, uchwyt koła zapasowego, lakier ramy czarny. Ponadto stwierdzono:
Dokumentacja eksploatacyjna naczepy (książka gwarancyjna i instrukcja obsługi pojazdu) – brak.
Podpory przednie – ubytki powłoki lakierowej, ogniska korozji.
Osłona p.najazdowa boczna prawa – wgniecenia miejscowe, obtarcia powłoki lakierowej, ogniska korozji na elementach osłony.
Osłona p.najazdowa boczna lewa – zgięcia, obtarcia powłoki lakierowej, ogniska korozji na elementach osłony.
Belka p.najazdowa tylna – liczne ubytki powłoki lakierowej, liczne ogniska korozji.
Błotnik kół lewy – pęknięty, niekompletny.
Skrzynka narzędziowa prawa – pęknięta, brak pokrywy skrzynki.
Lampa zespolona tylna prawa – pęknięta.
Wyposażenie narzędziowe – brak.


Ogumienie:

oś I lewa - prod: Continental Conti Hybrid HT3 rozm: 385/55 R19.5 zuż: ok. 90%
oś I prawa - prod: Double Coin rozm: 385/55 R19.5 zuż: ok. 90%
oś II lewa - prod: Otani OH-111 rozm: 385/55 R19.5 zuż: ok. 80%
oś II prawa - prod: Double Coin rozm: 385/55 R19.5 zuż: ok. 80%
oś III lewa - prod: Continental Conti Hybrid HT3 rozm: 385/55 R19.5 zuż: ok. 90%
oś III prawa - prod: Continental Conti Hybrid HT3 rozm: 385/55 R19.5 zuż: ok. 90%
koło zapasowe - brak - prod: x rozm: x zuż: x


Uwagi:

UWAGA!!! Naczepa sprzedawana bez dowodu rejestracyjnego. Nowy nabywca otrzyma oświadczenie informujące o zagubieniu dowodu.
1. Naczepa, wymaga usunięcia uszkodzeń, niesprawności i usterek wykazanych w Ocenie.
2. Wartość przedmiotowego pojazdu w dniu badania określono w oparciu o notowania Info-Ekspert V – 2024”; uwzględniając: rok produkcji pojazdu, datę pierwszej rejestracji, stwierdzony stan techniczny, braki w ukompletowaniu, przewidywany koszt naprawy, poziom utrzymania, brak danych o serwisowaniu pojazdu, pochodzenie pojazdu, regionalną sytuację rynkową, lokalną sytuację rynkową, stan ogumienia.
3. Dowód rejestracyjny pojazdu – brak.
4. Według CEPiK badania techniczne pojazdu ważne do – 17.01.2024r.