KRONE SD 2010r.

Identyfikator aukcji
105921

23 godz. 20.09.2017 godzina 14:37:00

Aukcje EFL

Magnice 55-040, Europejska 2

0

Zapytaj o produkt

Aktualna cena (bez VAT): 46 200,00 zł
  • Opis przedmiotu

  • Oferty

  • Zdjęcia

  • Dokumenty

NACZEPA KRONE SD - chłodnia
Marka, Model: KRONE SD   Data pierwszej rejestracji w kraju: -
Rok produkcji: 2010   Data pierwszej rejestracji za granicą: -
Kolor: biały   Masa całkowita: -
Liczba osi: 3   Masa własna: 8700
VIN: WKESD000000466478   Dopuszczalna masa całkowita: 36000kg
Nr rejestracyjny: BI3815M   Data następnego badania technicznego: -
Ładowność: 27300kg      

Informacje dodatkowe

Podwozie:

Tabliczka znamionowa naczepy – umieszczona na podłużnicy prawej ramy naczepy za podporami.
Numer identyfikacyjny VIN naczepy – umieszczony na poprzecznicy przedniej ramy naczepy z prawej strony.
Rama – uszkodzeń nie stwierdzono, miejscowa korozja elementów ramy, elementy ramy zabrudzone eksploatacyjnie.
Osie i zawieszenie – ślady płynu roboczego przy uszczelnieniach amortyzatorów, powiększone luzy na sworzniach amortyzatorów, miejscowa korozja elementów osi i zawieszeń, osie i zawieszenia zabrudzone eksploatacyjnie.
Układ hamulcowy – brak kompletnych zacisków hamulcowych kół (wszystkich), brak cylindrów pneumatycznych układu hamulcowego, powiększone zużycie tarcz hamulcowych kół.
Instalacja pneumatyczna – brak zaworów układu pneumatycznego, niekompletne przewody stalowe i elastyczne układu. Instalacja elektryczna – zdemontowana belka z tylnymi lampami zespolonymi i lampami oświetlenia tablicy rejestracyjnej, niekompletne wiązki przewodów elektrycznych naczepy.
Podpory naczepy – skorodowane elementy podpór, brak podkładów stopy lewej i prawej.
Osłony boczne p.najazdowe (ew. skrzynia na palety) – brak.
Belka tylna p.najazdowa – zdemontowana, wgnieciona, skorodowana (złożona wewnątrz nadwozia).
Kosz koła zapasowego – brak.
Tarcze stalowe kół szt.6. – skorodowane.
Koło zapasowe – brak.


Nadwozie:

Nadwozie chłodni: poszycia zewnętrzne – zarysowania miejscowe poszyć zewnętrznych i powłok lakierowych poszyć zewnętrznych ; poszycia wewnętrzne – wgniecenia i zarysowania miejscowe poszycia wewnętrznego ściany bocznej lewej i prawej, drzwi lewych i prawych oraz dachu ; dach nadwozia – uszkodzeń mechanicznych nie stwierdzono, miejscowe spękania uszczelnień poszyć dachu ; zamki drzwi – brak kluczyka zamka drzwi ; uszczelki drzwi – zagniecenia miejscowe uszczelek w cz. dolnej, przetarcia miejscowe uszczelek ; skrzynia zespołu agregatu – połamana pokrywa lewa skrzyni, popękany narożnik lewy skrzyni, uszkodzony zamek skrzyni.
Zespół agregatu chłodniczego z silnikiem wysokoprężnym – brak zbiornika paliwa zespołu, niekompletne przewody układu paliwowego, brak akumulatora silnika zespołu, ślady płynów eksploatacyjnych na kadłubie silnika i osprzęcie silnika, skorodowane elementy układu wydechowego, nieoryginalna pokrywa tablicy sterowania zespołem.
Zespół rejestratora graficznego parametrów chłodzenia – brak kompletnego zespołu, rozerwana wiązka przewodów elektrycznych przyłączeniowych zespołu.
UWAGA: Zaleca się sprawdzenie zespołu agregatu w warunkach serwisu kompletności oraz stanu technicznego zespołu.


Wyposażenie:

Osprzęt i wyposażenie: stwierdzono: zawieszenie pneumatyczne, osie BPW x 3, hamulce tarczowe, ABS, EBS, zawór zawieszenia, licznik osiowy kilometrów, nadwozie chłodni /Krone ; typ CNG ; nr 3621 ; nr nadw. 466478 ; rok bodowy 05/2010/ (wymiary wewnętrzne nadwozia /dług. 13300mm. ; szer. 2480mm. wys. 2640mm./), agregat chłodniczy Carrier Maxima 2 z silnikiem spalinowym, podłoga nadwozia p.poślizgowa, szyny pionowe na ścianach bocznych wewnętrznych nadwozia, kolor ramy ciemno szary, kolor nadwozia biały.
Dokumentacja eksploatacyjna naczepy: książka serwisowa, instrukcja obsługi pojazdu, inna dokumentacja – brak.
Dokumentacja techniczna nadwozia chłodni i zespołu agregatu chłodniczego – brak.
Dowód rejestracyjny pojazdu – brak.
Certyfikat (tabliczki) ATP/FRC) – brak.
Wyposażenie narzędziowe – naczepa nie wyposażona.


Ogumienie:

koło lewe oś I - prod: Continental HTR2 rozm: 385/65R22,5 zuż: ok. 100%
koło prawe oś I - prod: Continental HTR2 rozm: 385/65R22,5 zuż: ok. 100%
koło lewe oś II - prod: Continental HTR2 rozm: 385/65R22,5 zuż: ok. 95%
koło prawe oś II - prod: Continental HTR2 rozm: 385/65R22,5 zuż: ok. 80%
koło lewe oś III - prod: Dunlop SP244 rozm: 385/65R22,5 zuż: ok. 95%
koło prawe oś III - prod: Continental HTR2 rozm: 385/65R22,5 zuż: ok. 100%
koło zapasowe - prod: /brak koła zapasowego/ rozm: x zuż: x


Uwagi:

UWAGA !!! Dowód rejestracyjny pojazdu zaginął. Posiadamy zaświadczenie z wydziału komunikacji potwierdzające dane zawarte w utraconym dowodzie.

Niniejsza opinia nie jest ekspertyzą stanu technicznego ani gwarancją niezawodności zespołów i podzespołów pojazdu, została sporządzona wyłącznie na podstawie oględzin w warunkach istniejących w miejscu badania. Opinia określa wyłącznie szacunkową wartość rynkową pojazdu i może być wykorzystana tylko przez zlecającego. Sporządzający opinię zastrzega się, że nie ponosi odpowiedzialności za wady ukryte pojazdu, wady prawne, błędy w dokumentacji pojazdu i błędy montażu. Opinia została sporządzona bezstronnie.