Zakończona

KOGEL SN24-1 2014r.

Identyfikator aukcji
197120

Aukcje EFL

Bielany Wrocławskie 50-040, Czekoladowa 20

1

Zapytaj o produkt

Aktualna cena (bez VAT): 35 100,00 zł
  • Opis przedmiotu

  • Oferty

  • Zdjęcia

NACZEPA KOEGEL
Marka, Model: KOGEL SN24-1   Data pierwszej rejestracji w kraju: 2014-05-20
Rok produkcji: 2014   Data pierwszej rejestracji za granicą: -
Kolor: -   Masa całkowita: -
Liczba osi: 3   Masa własna: 7090
VIN: WK0S0002400172972   Dopuszczalna masa całkowita: 35000kg
Nr rejestracyjny: WP7470C   Data następnego badania technicznego: 2020-05-27
Ładowność: 27910kg      

Informacje dodatkowe

Podwozie:

Tabliczka znamionowa pojazdu - umieszczona w narożniku dolnym prawym ściany przedniej naczepy.
Numer identyfikacyjny VIN – umieszczony na poprzecznicy przedniej ramy pojazdu z prawej strony.
Rama – kompletna, uszkodzeń elementów ramy w warunkach oględzin parkingowych nie stwierdzono, skorodowane miejscowo elementy ramy, elementy ramy zabrudzone eksploatacyjnie, pokryte warstwą pyłów.
Osie i zawieszenia – kompletne, uszkodzeń nie stwierdzono, miejscowa korozja elementów osi i zawieszeń, osie i zawieszenia zabrudzone eksploatacyjnie.
Układ hamulcowy – powiększone zużycie tarcz i nakładek hamulcowych kół, skorodowane zaciski hamulcowe, funkcjonowania układu hamulcowego nie sprawdzono.
Instalacja pneumatyczna – kompletna, skorodowane miejscowo powierzchniowo zbiorniki powietrza i cylindry pneumatyczne, funkcjonowania instalacji nie sprawdzono.
Instalacja elektryczna – kompletna, funkcjonowania instalacji nie sprawdzono.
Podpory przednie naczepy – skorodowane miejscowo elementy podpór.
Belka tylna p.najazdowa – wgnieciona, , skorodowana miejscowo, brak osłony narożnej lewej i prawej..
Tarcza stalowa koła szt.6 – korozja miejscowa tarcz.
Koło zapasowe – brak.


Nadwozie:

Skrzynia ładunkowa: ściana przednia – wgniecenia i rozdarcia miejscowe poszycia wewnętrznego ściany ; drzwi lewe i prawe – wgniecenia miejscowe poszyć wewnętrznych drzwi, obtarcia miejscowe powłok lakierowych poszyć zewnętrznych drzwi, poprzecierane miejscowo uszczelki drzwi ; podłoga skrzyni – przytarcia miejscowe płyt podłogi.
Stelaż opończy – miejscowa korozja elementów stelaża, funkcjonowania dachu rozsuwanego i kurtyn nie sprawdzono.
Opończa skrzyni ładunkowej – przecięcia miejscowe poszyć opończy.
Zastawy alu ścian bocznych (łaty) szt. 25 – część zastaw wgnieciona.


Wyposażenie:

Osprzęt i wyposażenie: stwierdzono: zawieszenie pneumatyczne, osie SAF x 3, oś I podnoszona, ABS, EBS, hamulce tarczowe, zawór zawieszenia, podpory przednie naczepy, skrzynia ładunkowa kurtynowa /wym. wewnętrzne: dług. 13620mm. ; wys. 2760mm. ; szer. 2480mm./, podłoga skrzyni wzmocniona, drzwi tyłu nadwozia pełnej wysokości, ściana przednia skrzyni pełnej wysokości, podłoga p.poślizgowa, dach rozsuwany, stelaż i opończa skrzyni z linką, zastawy alu ścian bocznych (25), osłona boczna p.najazdowa lewa i prawa, belka tylna p.najazdowa z fartuchem p.błotnym, drabinka tylna, kosz koła zapasowego (2), skrzynka narzędziowa (1), kliny pod koła (2), kolor ramy ciemno szary, kolor opończy jasno szary.
Dokumentacja eksploatacyjna naczepy: książka gwarancyjna i serwisowa, instrukcja obsługi pojazdu, inna dokumentacja – pojazd nie wyposażony.
Dowód rejestracyjny pojazdu – pojazd wyposażony.
Wyposażenie narzędziowe – naczepa nie wyposażona.


Ogumienie:

koło lewe oś I - prod: Sunfull ST022 rozm: 385/65R22,5 zuż: ok. 100% /uszkodz.
koło prawe oś I - prod: Mirage rozm: 385/65R22,5 zuż: ok. 95%
koło lewe oś II - prod: Continental HTR2 rozm: 385/65R22,5 zuż: ok. 95%
koło prawe oś II - prod: Continental HTR2 rozm: 385/65R22,5 zuż: ok. 90%
koło lewe oś III - prod: Onyx H0107 rozm: 385/65R22,5 zuż: ok. 90%
koło prawe oś III - prod: Onyx H0107 rozm: 385/65R22,5 zuż: ok. 95%
koło zapasowe - prod: /brak koła zapasowego/ rozm: x zuż: x


Uwagi:

Niniejsza opinia nie jest ekspertyzą stanu technicznego ani gwarancją niezawodności zespołów i podzespołów pojazdu, została sporządzona wyłącznie na podstawie oględzin w warunkach istniejących w miejscu badania. Opinia określa wyłącznie szacunkową wartość rynkową pojazdu i może być wykorzystana tylko przez zlecającego. Sporządzający opinię zastrzega się, że nie ponosi odpowiedzialności za wady ukryte pojazdu, wady prawne, błędy w dokumentacji pojazdu i błędy montażu. Opinia została sporządzona bezstronnie.