- Pojazdy
- Pojazdy Carefleet
- Komputery, biuro, telekomunikacja
-
Maszyny i urządzenia
Chłodnictwo, klimatyzacja, wentylacjaMaszyny i sprzęt budowlanyMaszyny rolnicze i leśneMebleNaprawa i diagnostyka pojazdówObróbka drewnaObróbka metaluObróbka tworzyw sztucznychPakowaniePoligrafia i maszyny papierniczePrzetwórstwo i produkcja spożywczaSprzęt gastronomiczny i piekarniczyTkaniny, skóra, obuwieTransport wewnętrzny i magazynowanieZdrowie i urodaPozostałe
Zakończona
KOEGEL, EFL FINANCE SN24 2021r.
338777
Opis przedmiotu
Oferty
Zdjęcia
Marka, Model: | KOEGEL, EFL FINANCE SN24 | Data pierwszej rejestracji w kraju: | 2021-06-14 | |
Rok produkcji: | 2021 | Data pierwszej rejestracji za granicą: | - | |
Kolor: | czarny | Masa całkowita: | 39000 | |
Liczba osi: | 3 | Masa własna: | 6720 | |
VIN: | WK0S0002400264796 | Dopuszczalna masa całkowita: | 35000kg | |
Nr rejestracyjny: | WSZ41F1 | Data następnego badania technicznego: | 2024-11-06 | |
Ładowność: | 28280kg |
Informacje dodatkowe
Podwozie stwierdzono: Numer identyfikacyjny [VIN] naczepy umieszczony na przedniej poprzecznicy ramy w części prawej.
Tabliczka znamionowa naczepy umieszczona na ścianie przedniej w części prawej.
Rama naczepy – zabrudzona, pojedyncze ogniska korozji na elementach ramy.
Osie i zawieszenie – kompletne, uszkodzeń mechanicznych nie stwierdzono, elementy osi i zawieszeń zabrudzone; pojedyncze ogniska korozji.
Koła jezdne stalowe (7szt.) – obtarcia powłoki lakierowej obręczy kół.
Układ hamulcowy – układ kompletny, powiększone zużycie elementów ciernych układu, funkcjonowania układu nie sprawdzono.
Układ pneumatyczny – układ kompletny, funkcjonowania układu nie sprawdzono.
Układ elektryczny – układ kompletny, funkcjonowania układu nie sprawdzono.
Nadwozie stwierdzono:
Skrzynia ładunkowa:
Ściana przednia pełnej wysokości.
Drzwi tylne lewe i prawe pełnej wysokości.
Opończa kurtynowa, dach suwany.
Wymiary wewnętrzne: długość – 13600mm, szer. – 2500, wys.– 2950mm.
Ściana przednia – miejscowe wgniecenia, liczne obtarcia od strony wewnętrznej.
Drzwi tylne – wgniecenie miejscowe poszycia zewnętrznego drzwi, zarysowania i obtarcia poszycia zewnętrznego i poszycia wewnętrznego drzwi.
Opończa – zabrudzona, miejscowe zarysowania i obtarcia opończy; miejscowe przecięcie, miejscowe rozerwanie opończy na ścianie prawej; miejscowe przecięcie opończy na ścianie lewej.
Stelaż opończy – miejscowe obtarcia powłoki lakierowej, miejscowe ogniska korozji na elementach stelaża.
Zastawki ścian bocznych aluminiowe – 32szt. /obtarcia, miejscowe wgniecenia/.
Podłoga – zarysowania, obtarcia powierzchni płyty podłogi.
Osprzęt i wyposażenie: Wyposażenie pojazdu: oś BPW x 3, zawieszenie pneumatyczne, oś I podnoszona, zawór zawieszenia, hamulce tarczowe, ABS, EBS, rama pojazdu stalowa, obręcz koła stalowa (7szt.), podpory przednie naczepy, belka p.najazdowa tylna, zasobnik na palety lewy i prawy, skrzynka narzędziowa (1szt.), klin pod koła (2szt.), uchwyt koła zapasowego, lakier ramy czarny. Ponadto stwierdzono:
Dokumentacja eksploatacyjna naczepy (książka gwarancyjna i instrukcja obsługi pojazdu) – brak.
Zasobnik na palety – wgniecenia, obtarcia powłoki lakierowej pokrywy zasobnika.
Belka p.najazdowa tylna – brak zaślepki w części lewej.
Wyposażenie narzędziowe – brak.
oś I lewa - prod: Goodyear FUELMAX T rozm: 435/50 R19.5 zuż: ok. 100%
oś I prawa - prod: Goodyear FUELMAX T rozm: 435/50 R19.5 zuż: ok. 100%
oś II lewa - prod: Goodyear FUELMAX T rozm: 435/50 R19.5 zuż: ok. 100%
oś II prawa - prod: Goodyear FUELMAX T rozm: 435/50 R19.5 zuż: ok. 100%
oś III lewa - prod: Goodyear Marathon LHT II rozm: 435/50 R19.5 zuż: ok. 100%
oś III prawa - prod: DoubleCoin RT910 rozm: 435/50 R19.5 zuż: ok. 100%
koło zapasowe - prod: Krone KR711 rozm: 435/50 R19.5 zuż: ok. 90%
„UWAGA!!! Naczepa ciężarowa sprzedawany przez współwłaściciela, firmę EFL Finance S.A. z siedzibą we Wrocławiu. Nowy nabywca otrzyma fakturę VAT i umowę przewłaszczenia.”
1. Naczepa, wymaga usunięcia uszkodzeń, niesprawności i usterek wykazanych w Ocenie.
2. Wartość przedmiotowego pojazdu w dniu badania określono w oparciu o notowania Info-Ekspert IV – 2024”; uwzględniając: rok produkcji pojazdu, datę pierwszej rejestracji, stwierdzony stan techniczny, braki w ukompletowaniu, przewidywany koszt naprawy, poziom utrzymania, brak danych o serwisowaniu pojazdu, pochodzenie pojazdu, regionalną sytuację rynkową, lokalną sytuację rynkową, stan ogumienia.
3. Według CEPiK badania techniczne pojazdu ważne do – 06.11.2024r.
Kod oferty | Oferta | Data |
---|---|---|
87361 | 65 000,00 zł | 2024.04.24 10:52:57.1645 |