Zakończona

IVECO AS 440ST/P LNG 2019r.

Identyfikator aukcji
357010

Aukcje EFL

Magnice 55-040, Europejska 2

0

Zapytaj o produkt

Aktualna cena (bez VAT): 64 300,00 zł
  • Opis przedmiotu

  • Oferty

  • Zdjęcia

IVECO AS440ST/P LNG
Marka, Model: IVECO AS 440ST/P LNG   Data pierwszej rejestracji w kraju: 2019-11-20
Rok produkcji: 2019   Data pierwszej rejestracji za granicą: -
Przebieg odczytany: 524099km   Liczba kluczy: 3
Silnik: 12900ccm (Moc 460KM/338KW)   Czy jest instrukcja obługi: Tak
Skrzynia biegów: Automatyczna   Czy jest książka przeglądów: Nie
Liczba osi: 2   Masa całkowita: 20000
Liczba miejsc: 2   Masa własna: 7952
Typ nadwozia: Ciągnik siodłowy   Data następnego badania technicznego: 2024-09-08
VIN: WJMM62AT6KC415892   Układ i liczba cylindrów: R/6
Nr rejestracyjny: PNT73460   Przebieg szacowany: -
Norma EURO: 6   Rodzaj zawieszenia: Z regulacją wysokości (mechaniczne i pneumatyczne)
Ładowność: -      

Informacje dodatkowe

Silnik:

Rozruch silnika łatwy. Parametry pracy silnika w normie. Silnik pojazdu zasilany gazem LNG. Silnik, osprzęt silnika – zabrudzone. Uaktywniony alert układu LDWS na wyświetlaczu deski rozdzielczej.
Dokumentacja Transportowego Dozoru Technicznego instalacji LNG – pojazd wyposażony.


Podwozie:

Układ kierowniczy – funkcjonowanie układu w warunkach parkingowych prawidłowe. Układ hamulcowy – powiększone zużycie elementów ciernych układu, funkcjonowanie układu w warunkach parkingowych prawidłowe. Rama pojazdu – miejscowe ogniska korozji na elementach ramy.


Nadwozie:

Kabina kierowcy: Miejscowe zarysowania i obtarcia powłoki lakierowej poszyć zewnętrznych kabiny; naklejki firmowe. Grubość powłoki lakierowej elementów zewnętrznego poszycia kabiny od 0,063 do 0,078mm. Ściana tylna kabiny – wgniecenia miejscowe, obtarcia powłoki lakierowej. Drzwi prawe – obtarcia powłoki lakierowej. Spojler boczny kabiny prawy – pęknięty. Stopień kabiny lewy – obtarcia powłoki lakierowej. Stopień kabiny prawy – pęknięty. Lusterko prawe – obtarta obudowa. Błotnik koła przedniego prawy – obtarcia powłoki lakierowej.


Układ przeniesienia napędu:

Skrzynia biegów automatyczna, napęd na oś tylną. Elementy układu przeniesienia napędu w warunkach parkingowych funkcjonują prawidłowo, układ sterowania elektrycznego skrzyni biegów wymaga sprawdzenia w warunkach stanowiskowych. Tarcza koła aluminiowa (6szt.) – miejscowe obtarcia. Koło zapasowe – pojazd niewyposażony.


Wnętrze:

Poszycia tapicerskie kabiny kierowcy – zabrudzone, miejscowo rozerwana tapicerka leżanki dolnej. Poszycia plastikowe kabiny kierowcy – zabrudzone, miejscowe zarysowania i obtarcia powierzchni poszyć. Deska rozdzielcza – brak dwóch włączników sterujących. Fotel kierowcy – niekompletne włączniki sterujące. Układ klimatyzacji – układ wymaga przeglądu w serwisie.


Wyposażenie:

Wyposażenie pojazdu: immobiliser, zamek centralny, skrzynia biegów automatyczna, zawieszenie przednie resory, zawieszenie tylne pneumatyczne, hamulce przód tarczowe, hamulce tył tarczowe, ABS, ESP, wspomaganie układu kierowniczego, układ regulacji obrotów silnika, blokada mechanizmu różnicowego, zbiornik gazu LNG x 2, retarder, spojler górny i boczne kabiny, osłona p.słoneczna zewnętrzna, światła p.mgielne, światła do jazdy dziennej, tachograf elektroniczny, wyświetlacz wielofunkcyjny, szyby drzwi sterowane elektrycznie, lusterka zewnętrzne podgrzewane i sterowane elektrycznie, luk dachu sterowany elektrycznie, roleta szyby przedniej regulowana mechanicznie, roleta szyby drzwi lewych i prawych regulowana mechanicznie, RO „fabryczny”, radio CB „PRESIDENT”, system „IVECONNECT”, system nawigacji /brak karty pamięci/, klimatyzacja aut., ogrzewanie postojowe, fotel kierowcy regulowany, fotel kierowcy podgrzewany i wentylowany, leżanka kierowcy x 2, lodówka, kierownica pokryta skórą, tempomat aktywny (ACC), system kontroli zmiany pasa ruchu (LDWS), lakier kabiny kierowcy biały uni.
Dokumentacja eksploatacyjna pojazdu: książka przeglądów serwisowych – brak, instrukcja obsługi pojazdu – pojazd wyposażony.
Kluczyk stacyjki i zamków drzwi kabiny – trzy sztuki.
Zderzak przedni – zarysowania i obtarcia powłoki lakierowej; pęknięty spojler dolny zderzaka.
Błotnik koła tylnego lewy i prawy – pęknięty środkowy segment błotnika.
Wyposażenie narzędziowe – pojazd ukompletowany.


Ogumienie:

oś I lewa - prod: Dębica DRS2 rozm: 315/70 R22.5 zuż: ok. 80%
oś I prawa - prod: Dębica DRS2 rozm: 315/70 R22.5 zuż: ok. 80%
oś II lewa zew. - prod: Sava ORJAK 5 rozm: 315/70 R22.5 zuż: ok. 100%
oś II lewa wew. - prod: Sava ORJAK 5 rozm: 315/70 R22.5 zuż: ok. 100%
oś II prawa zew. - prod: Sava ORJAK 5 rozm: 315/70 R22.5 zuż: ok. 100%
oś II prawa wew. - prod: Sava ORJAK 5 rozm: 315/70 R22.5 zuż: ok. 100%
koło zapasowe - brak - prod: x rozm: x zuż: x


Uwagi:

1. Pojazd wymaga usunięcia uszkodzeń, niesprawności i usterek wykazanych w Ocenie.
2. Nie weryfikowano przebiegu pojazdu. Przebieg przyjęto na podstawie wskazań drogomierza.
3. Wartość przedmiotowego pojazdu w dniu badania określono w oparciu o notowania Eurotaxglass’s VI – 2024”, uwzględniając: rok produkcji pojazdu, datę pierwszej rejestracji, stwierdzony stan techniczny, braki w ukompletowaniu, przewidywany koszt naprawy, poziom utrzymania, pochodzenie pojazdu, regionalną sytuację rynkową, lokalną sytuację rynkową, stan ogumienia oraz dane sprzedażowe udostępnione przez zleceniodawcę.
4. Według CEPiK badania techniczne pojazdu ważne do – 08.09.2024r.