- Pojazdy
- Pojazdy Carefleet
- Komputery, biuro, telekomunikacja
-
Maszyny i urządzenia
Chłodnictwo, klimatyzacja, wentylacjaMaszyny i sprzęt budowlanyMaszyny rolnicze i leśneMebleNaprawa i diagnostyka pojazdówObróbka drewnaObróbka metaluObróbka tworzyw sztucznychPakowaniePoligrafia i maszyny papierniczePrzetwórstwo i produkcja spożywczaSprzęt gastronomiczny i piekarniczyTkaniny, skóra, obuwieTransport wewnętrzny i magazynowanieZdrowie i urodaPozostałe
Zakończona
KOGEL S24-1 2016r.
339382
Opis przedmiotu
Oferty
Zdjęcia
Marka, Model: | KOGEL S24-1 | Data pierwszej rejestracji w kraju: | 2021-03-31 | |
Rok produkcji: | 2016 | Data pierwszej rejestracji za granicą: | 2016-05-02 | |
Kolor: | srebrny | Masa całkowita: | 39000 | |
Liczba osi: | 3 | Masa własna: | 6852 | |
VIN: | WK0S0002400192895 | Dopuszczalna masa całkowita: | 36000kg | |
Nr rejestracyjny: | PNTML65 | Data następnego badania technicznego: | 2024-03-24 | |
Ładowność: | 29148kg |
Informacje dodatkowe
Podwozie stwierdzono: Numer identyfikacyjny [VIN] naczepy umieszczony na przedniej poprzecznicy ramy w części prawej.
Tabliczka znamionowa naczepy umieszczona na ścianie przedniej w części prawej.
Rama naczepy – miejscowe obtarcia powłoki lakierowej, miejscowe ogniska korozji na elementach ramy.
Osie i zawieszenie – kompletne, uszkodzeń mechanicznych nie stwierdzono, elementy osi i zawieszeń zabrudzone, miejscowe ogniska korozji.
Koła jezdne (6szt.) – miejscowe ogniska korozji obręczy kół.
Koło zapasowe – brak.
Układ hamulcowy – układ kompletny, powiększone zużycie elementów ciernych układu, miejscowe ogniska korozji na elementach układu, funkcjonowania układu nie sprawdzono.
Układ pneumatyczny – funkcjonowania układu nie sprawdzono.
Układ elektryczny – układ kompletny, funkcjonowania układu nie sprawdzono.
Nadwozie stwierdzono:
Skrzynia ładunkowa:
Ściana przednia pełnej wysokości.
Drzwi tylne lewe i prawe pełnej wysokości.
Opończa kurtynowa, dach suwany.
Wymiary wewnętrzne: długość – 13600mm, szer. – 2500mm, wys.– 3000mm.
Ściana przednia – liczne obtarcia od strony wewnętrznej.
Drzwi tylne – liczne zarysowania i obtarcia poszycia wewnętrznego drzwi, miejscowe zarysowania i obtarcia poszycia zewnętrznego drzwi.
Opończa – zabrudzona, zarysowania, obtarcia, miejscowe przecięcia /sklejone/ opończy, miejscowe przecięcia dachu opończy.
Stelaż opończy – ubytki powłoki lakierowej, miejscowe ogniska korozji na elementach stelaża.
Zastawki ścian bocznych drewniane – 19szt.
Podłoga – zarysowania i obtarcia powierzchni płyty podłogi.
Osprzęt i wyposażenie: Wyposażenie pojazdu: oś SAF x 3, zawieszenie pneumatyczne, oś I podnoszona, zawór zawieszenia, hamulce tarczowe, ABS, EBS, rama pojazdu stalowa, tarcza koła stalowa (6szt.), belka p.najazdowa tylna, osłona p.najazdowa boczna lewa i prawa, zbiornik wody, uchwyt koła zapasowego (2szt.), podpory przednie naczepy, lakier ramy czarny. Ponadto stwierdzono:
Dokumentacja eksploatacyjna naczepy (książka gwarancyjna i instrukcja obsługi pojazdu) – brak.
Belka p.najazdowa tylna – ubytki powłoki lakierowej, ogniska korozji.
Osłona p.najazdowa boczna lewa i prawa – wgniecenia, ubytki powłoki lakierowej, ogniska korozji.
Zbiornik wody – niekompletny korek wlewu.
Błotnik prawy osi III – pęknięty.
Wyposażenie narzędziowe – brak.
oś I lewa - prod: Westlake rozm: 435/50 R19.5 zuż: ok. 90%
oś I prawa - prod: LongMarch LM168 rozm: 435/50 R19.5 zuż: ok. 80%
oś II lewa - prod: Westlake rozm: 435/50 R19.5 zuż: ok. 90%
oś II prawa - prod: LongMarch LM168 rozm: 435/50 R19.5 zuż: ok. 80%
oś III lewa - prod: LongMarch LM168 rozm: 435/50 R19.5 zuż: ok. 90%
oś III prawa - prod: Bridgestone R166 rozm: 435/50 R19.5 zuż: ok. 90%
koło zapasowe - brak - prod: x rozm: x zuż: x
1. Naczepa, wymaga usunięcia uszkodzeń, niesprawności i usterek wykazanych w Ocenie.
2. Wartość przedmiotowego pojazdu w dniu badania określono w oparciu o notowania Info-Ekspert II – 2024”; uwzględniając: rok produkcji pojazdu, datę pierwszej rejestracji, stwierdzony stan techniczny, braki w ukompletowaniu, przewidywany koszt naprawy, poziom utrzymania, brak danych o serwisowaniu pojazdu, pochodzenie pojazdu, regionalną sytuację rynkową, lokalną sytuację rynkową, stan ogumienia.
3. Według CEPiK badania techniczne pojazdu ważne do – 24.03.2024r.