- Pojazdy
- Pojazdy Carefleet
- Komputery, biuro, telekomunikacja
-
Maszyny i urządzenia
Chłodnictwo, klimatyzacja, wentylacjaMaszyny i sprzęt budowlanyMaszyny rolnicze i leśneMebleNaprawa i diagnostyka pojazdówObróbka drewnaObróbka metaluObróbka tworzyw sztucznychPakowaniePoligrafia i maszyny papierniczePrzetwórstwo i produkcja spożywczaSprzęt gastronomiczny i piekarniczyTkaniny, skóra, obuwieTransport wewnętrzny i magazynowanieZdrowie i urodaPozostałe
Zakończona
FLIEGL SDS01 /CoilMulda/ 2020r.
339363
Opis przedmiotu
Oferty
Zdjęcia
Marka, Model: | FLIEGL SDS01 /CoilMulda/ | Data pierwszej rejestracji w kraju: | 2020-06-15 | |
Rok produkcji: | 2020 | Data pierwszej rejestracji za granicą: | - | |
Kolor: | czarny | Masa całkowita: | 39000 | |
Liczba osi: | 3 | Masa własna: | 6350 | |
VIN: | WFDFLT33902025322 | Dopuszczalna masa całkowita: | 35000kg | |
Nr rejestracyjny: | DL5758P | Data następnego badania technicznego: | 2024-06-12 | |
Ładowność: | 28650kg |
Informacje dodatkowe
Podwozie stwierdzono: Numer identyfikacyjny [VIN] naczepy umieszczony na prawej podłużnicy ramy w części przedniej.
Tabliczka znamionowa naczepy umieszczona na ścianie przedniej w części prawej.
Rama naczepy – zabrudzona, pojedyncze ogniska korozji na elementach ramy.
Osie i zawieszenie – kompletne, uszkodzeń mechanicznych nie stwierdzono, elementy osi i zawieszeń zabrudzone, miejscowo skorodowane.
Koła jezdne stalowe (6szt.) – ogniska korozji obręczy kół.
Koło zapasowe – brak.
Układ hamulcowy – układ kompletny, powiększone zużycie elementów ciernych układu, funkcjonowania układu nie sprawdzono.
Układ pneumatyczny – układ kompletny, funkcjonowania układu nie sprawdzono.
Układ elektryczny – układ kompletny, funkcjonowania układu nie sprawdzono.
Nadwozie stwierdzono:
Skrzynia ładunkowa:
Ściana przednia pełnej wysokości.
Drzwi tylne lewe i prawe pełnej wysokości.
Opończa kurtynowa, dach suwany, zestaw taśm do mocowania ładunku, kłonice (6szt.), skrzynka narzędziowa.
Wymiary wewnętrzne: długość – 13600mm, szer. – 2500mm, wys.– 2750mm.
Ściana przednia – zarysowania, obtarcia powłoki lakierowej od strony wewnętrznej.
Drzwi tylne – wgniecenia miejscowe, zarysowania, obtarcia poszycia wewnętrznego i zewnętrznego drzwi.
Opończa – zabrudzona, miejscowe zarysowania i obtarcia opończy, miejscowe przecięcie na ścianie prawej opończy w części tylnej.
Stelaż opończy – obtarcia powłoki lakierowej na elementach stelaża.
Zastawki ścian bocznych aluminiowe – 36szt. /miejscowe wgniecenia i obtarcia/.
Zastawki ścian bocznych drewniane – 11szt.
Podłoga – zarysowania i obtarcia powierzchni płyty podłogi.
Osprzęt i wyposażenie: Wyposażenie pojazdu: oś SAF x 3, zawieszenie pneumatyczne, oś I podnoszona, zawór zawieszenia, hamulce tarczowe, ABS, EBS, podpory przednie naczepy, tarcza koła stalowa (6szt.), skrzynka narzędziowa, zbiornik wody, zaczep koła zapasowego (2szt.), osłona p.najazdowa boczna lewa i prawa, belka p.najazdowa tylna, klin pod koła (2szt.), lakier ramy czarny. Ponadto stwierdzono:
Dokumentacja eksploatacyjna naczepy – brak.
Skrzynka narzędziowa – miejscowo pęknięta.
Lampa zespolona tylna lewa – pęknięty klosz lampy.
Wyposażenie narzędziowe – brak.
oś I lewa - prod: Dunlop SP 247 rozm: 385/65 R22.5 zuż: ok. 25%
oś I prawa - prod: Dunlop SP 247 rozm: 385/65 R22.5 zuż: ok. 25%
oś II lewa - prod: Continental Conti Hybrid HT3 rozm: 385/65 R22.5 zuż: ok. 80%
oś II prawa - prod: Continental Conti Hybrid HT3 rozm: 385/65 R22.5 zuż: ok. 80%
oś III lewa - prod: Dunlop SP 247 rozm: 385/65 R22.5 zuż: ok. 25%
oś III prawa - prod: Dunlop SP 247 rozm: 385/65 R22.5 zuż: ok. 25%
koło zapasowe - brak - prod: x rozm: x zuż: x
1. Naczepa, wymaga usunięcia uszkodzeń, niesprawności i usterek wykazanych w Ocenie.
2. Wartość przedmiotowego pojazdu w dniu badania określono w oparciu o notowania Info-Ekspert III – 2024”; uwzględniając: rok produkcji pojazdu, datę pierwszej rejestracji, stwierdzony stan techniczny, braki w ukompletowaniu, przewidywany koszt naprawy, poziom utrzymania, brak danych o serwisowaniu pojazdu, pochodzenie pojazdu, regionalną sytuację rynkową, lokalną sytuację rynkową, stan ogumienia.
3. Według CEPiK badania techniczne pojazdu ważne do – 12.06.2024r.