Zakończona

Wózek widlowy TOYOTA 8FG15, nr fab. 8FG18-14477 2008r.

Identyfikator aukcji
193598

Aukcje EFL

Magnice 55-040, Europejska 2

0

Zapytaj o produkt

Aktualna cena (bez VAT): 25 500,00 zł
  • Opis przedmiotu

  • Oferty

  • Zdjęcia

Wózek widlowy TOYOTA 8FG15, nr fab. 8FG18-14477
Producent: TOYOTA 8FG15   Numer fabryczny: 8FG18-14477
Rok produkcji: 2008      

Informacje dodatkowe

Charakterystyka techniczna:

DANE TECHNICZNE ŚRODKA TECHNICZNEGO:

Rodzaj maszyny: wózek widłowy
Marka maszyny: TOYOTA
Oznaczenie: 8FG15
Numer fabryczny: 8FG18-14477
Rok prod.: 2008
Wskazania licznika (mtg): 6223,4
Masa własna (kg): 2800
Udźwig znamionowy (kg): 1500
Udźwig rzeczywisty (kg): 1350
Wys. podnosz. (m.): 4,70
Wys. garażowa wózka (m): 2,15
Rodzaj silnika: zapłon iskrowy+instalacja zasilania lekkim paliwem LPG

SKRÓCONY OPIS TECHNICZNY MASZYNY:

Wózek widłowy spalinowy.
Instalacja zasilania lekkim paliwem LPG.
Kabina kierowcy typu otwartego (klatka bezpieczeństwa).
Maszt wózka trzystopniowy (bez przesuwu poprzecznego wideł).
Widły o dług. 1200mm..
Silnik spalinowy Toyota
Lampa oświetlenia roboczego przednia (2).
Lampy kierunkowskazów przednie.
Lampy zespolone tylne.
Lusterko zewnętrzne prawe.


Opis stanu i przeznaczenia:

OPIS STANU TECHNICZNEGO:


DANE IDENTYFIKACYJNE MASZYNY:
Tabliczka znamionowa wózka – umieszczona na ścianie przedniej maszyny.
Numer identyfikacyjny – umieszczony na ścianie przedniej maszyny w cz. dolnej.



SILNIK, stwierdzono:
Poziom płynów eksploatacyjnych silnika w normie.
Silnik uruchomiono z własnego akumulatora i własnej butli z lekkim paliwem LPG.
Rozruch silnika łatwy.
Parametry pracy silnika w normie.
Układ smarowania – ślady oleju przy uszczelnieniach silnika (zapocenia), olej rozrzedzony, zanieczyszczony produktami spalania.
Instalacja zasilania lekkim paliwem LPG – wymaga wykonania czynności obsługowych oraz sprawdzenia w warunkach serwisu.
Układ wydechowy – skorodowane eksploatacyjnie elementy układu.
Silnik, osprzęt silnika, komora silnikowa – zabrudzone, pokryte miejscowo warstwą płynów eksploatacyjnych i pyłów.

UKŁAD PRZENIESIENIA NAPĘDU, stwierdzono
Układ przeniesienia napędu – kompletny, ślady oleju obudowie skrzyni biegów.
Funkcjonowanie układu przeniesienia napędu sprawdzono w zakresie jazdy w warunkach parkingowych, maszyną nieobciążoną, nieprawidłowości w funkcjonowaniu nie stwierdzono.

UKŁAD KIEROWNICZY I HAMULCOWY, stwierdzono:
Układ kierowniczy – kompletny, ślady płynu roboczego przy uszczelnieniach cylindra hydraulicznego układu, powiększone luzy na przegubach drążka kierowniczego.
Układ hamulcowy – kompletny.

RAMA MASZYNY, KABINA OPERATORA, OSŁONY, stwierdzono:
Rama – elementy ramy i korpusu wózka miejscowo skorodowane, obtarcia miejscowe powłok lakierowych..
Kabina operatora – miejscowe obtarcia powłok lakierowych, miejscowe korozja.
Pokrywa komory zespołu napędowego – obtarcia miejscowe powłoki lakierowej.
Obciążnik tylny wózka – obtarcia miejscowe powłoki lakierowej.


ZESPÓŁ MASZTU, stwierdzono:
Zespół masztu – powiększone zużycie na powierzchniach ślizgowych szyn masztu, powiększone zużycie rolek szyn masztu, powiększone luzy na połączeniach sworzniowych siłowników przechyłu masztu.
Płyta wideł i widły – uszkodzeń mechanicznych płyty nie stwierdzono, przytarcia wideł od spodu.
Funkcjonowanie zespołu masztu sprawdzono w zakresie ruchów masztu z widłami bez obciążenia.

UKŁAD HYDRAULIKI SIŁOWEJ, stwierdzono:
Pompa układu, zespół rozdzielaczy hydraulicznych, cylinder hydrauliczny podnoszenia, cylindry hydrauliczne przechyłu wideł – ślady płynu roboczego przy uszczelnieniach (zapocenia).
Funkcjonowanie układu sprawdzono bez obciążenia wideł, nieprawidłowości w funkcjonowaniu nie stwierdzono.



OSPRZĘT I WYPOSAZENIE, stwierdzono:

? Dokumentacja techniczna wózka: dokumentacja serwisowa, instrukcja obsługi, inna dokumentacja – maszyna nie wyposażona.
? Dokumentacja dozorowa wózka – maszyna nie wyposażona.
? Kluczyk stacyjki – jedna sztuka.
? Butla z lekkim paliwem LPG – maszyna wyposażona.
? Wyposażenie narzędziowe – wózek nie wyposażony.


OGUMIENIE, stwierdzono:

Koło lewe osi I Samson 6.50 – 10 stopniu zużycia ok. 60%.
Koło prawe osi I Samson 6.50 – 10 stopniu zużycia ok. 60%.
Koło lewe osi II Samson 5.00 – 8 stopniu zużycia ok. 90%.
Koło prawe osi II Samson 5.00 – 8 stopniu zużycia ok. 90%.

UWAGI:
1. Maszyna wymaga usunięcia usterek wykazanych w Ocenie.
2. Całkowitego czasu pracy maszyny nie weryfikowano i podano na podstawie licznika motogodzin maszyny.
3. Roku produkcji maszyny nie weryfikowano i podano na podstawie tabliczki znamionowej maszyny i przedstawionych dokumentów.
4. Dalsza weryfikacja stanu technicznego maszyny możliwa w warunkach serwisu.

Zastrzeżenia ograniczające:
1. Powyższe oszacowanie określa wartość rynkową przedmiotu wyceny dla potrzeb sprzedaży
maszyny. Oszacowana wartość jest wartością netto.
2. Wartość przedmiotu wyceny została oszacowana na dzień sporządzania wyceny.
3. Niniejsze opracowanie nie może być wykorzystane do żadnego innego celu niż określony w treści
wyceny i nie może być publikowane w całości w jakimkolwiek dokumencie bez zgody wykonawcy
i bez uzgodnienia z nim formy treści takiej publikacji.
4. Rzeczoznawca nie bierze na siebie odpowiedzialności za wady ukryte, fizyczne lub prawne i
ewentualne skutki wynikające z dalszego użytkowania przedmiotu wyceny, a także za skutki
wykorzystania samej wyceny.
5. Wykonawca nie ponosi także odpowiedzialności za ewentualne wady wyceny powstałe w wyniku
oparcia się na stanie przedmiotu wyceny wynikającym z przedstawionych mu przez użytkownika
informacji, jeśli brak było podstaw do kwestionowania ich zgodności ze stanem rzeczywistym lub
też ustalenie stanu rzeczywistego przez wykonawcę było niemożliwe lub znacznie utrudnione.
6. Niniejsze oszacowanie wartości nie jest ekspertyzą stanu technicznego i za taką nie może być
uznawane.
7.Powyższa wycena wartości w szczególności nie może być traktowana jako gwarancja sprzedaży
przedmiotu wyceny za oszacowaną wartość.
8. Nie badano tytułu użytkowania ani tytułu własności wycenianych obiektów, w tym ewentualnego
istnienia ograniczonych praw rzeczowych.