- Pojazdy
- Pojazdy Carefleet
- Komputery, biuro, telekomunikacja
-
Maszyny i urządzenia
Chłodnictwo, klimatyzacja, wentylacjaMaszyny i sprzęt budowlanyMaszyny rolnicze i leśneMebleNaprawa i diagnostyka pojazdówObróbka drewnaObróbka metaluObróbka tworzyw sztucznychPakowaniePoligrafia i maszyny papierniczePrzetwórstwo i produkcja spożywczaSprzęt gastronomiczny i piekarniczyTkaniny, skóra, obuwieTransport wewnętrzny i magazynowanieZdrowie i urodaPozostałe
Zakończona
WIELTON NS-3 2018r.
357007
Opis przedmiotu
Oferty
Zdjęcia
Marka, Model: | WIELTON NS-3 | Data pierwszej rejestracji w kraju: | 2018-08-22 | |
Rok produkcji: | 2018 | Data pierwszej rejestracji za granicą: | - | |
Kolor: | srebrny | Masa całkowita: | 39000 | |
Liczba osi: | 3 | Masa własna: | 6980 | |
VIN: | SUDNS300000072545 | Dopuszczalna masa całkowita: | 36000kg | |
Nr rejestracyjny: | RZ430CP | Data następnego badania technicznego: | 2024-07-19 | |
Ładowność: | 29020kg |
Informacje dodatkowe
Podwozie stwierdzono: Numer identyfikacyjny [VIN] naczepy umieszczony na prawej podłużnicy ramy w części przedniej.
Tabliczka znamionowa naczepy umieszczona na prawej podłużnicy ramy w części przedniej.
Rama naczepy – zabrudzona, pojedyncze ogniska korozji na elementach ramy.
Osie i zawieszenie – kompletne, uszkodzeń mechanicznych nie stwierdzono, elementy osi i zawieszeń zabrudzone, miejscowe ogniska korozji.
Koła jezdne (7szt.) – obtarcia powłoki lakierowej; liczne ogniska korozji obręczy koła zapasowego; przecięcie na boku opony prawej osi II.
Układ hamulcowy – układ kompletny, powiększone zużycie elementów ciernych układu, pojedyncze ogniska korozji na elementach układu, funkcjonowania układu nie sprawdzono.
Układ pneumatyczny – funkcjonowania układu nie sprawdzono.
Układ elektryczny – układ kompletny, funkcjonowania układu nie sprawdzono.
Skrzynia ładunkowa:
Ściana przednia pełnej wysokości.
Drzwi tylne lewe i prawe pełnej wysokości.
Opończa kurtynowa, dach suwany, zestaw taśm do mocowania ładunku.
Wymiary wewnętrzne: długość – 13600mm, szer. – 2500mm, wys.– 2900mm.
Ściana przednia – miejscowe obtarcia od strony wewnętrznej.
Drzwi tylne – miejscowe zarysowania i obtarcia powłoki lakierowej od strony zewnętrznej i wewnętrznej.
Opończa – zabrudzona, miejscowe zarysowania i obtarcia, miejscowe przetarcia, miejscowe przecięcia opończy ściany lewej i ściany prawej.
Stelaż opończy – miejscowe obtarcia powłoki lakierowej, miejscowe ogniska korozji na elementach stelaża.
Zastawki ścian bocznych aluminiowe – 23szt. /obtarte, część zgięta/.
Podłoga – zarysowania i obtarcia powierzchni płyty podłogi.
Na skrzyni ładunkowej opona CROSSWIND 295/60 R22.5, stopień zużycia 90%.
Osprzęt i wyposażenie: Wyposażenie pojazdu: oś BPW x 3, zawieszenie pneumatyczne, zawór zawieszenia, hamulce tarczowe, ABS, EBS, rama pojazdu stalowa, tarcza koła stalowa (7szt.), belka p.najazdowa tylna, osłona p.najazdowa boczna lewa i prawa, skrzynka narzędziowa (2szt.), podpory przednie naczepy, uchwyt koła zapasowego, lakier ramy czarny. Ponadto stwierdzono:
Dokumentacja eksploatacyjna naczepy (książka gwarancyjna i instrukcja obsługi pojazdu) – brak.
Błotnik koła prawego osi II – pęknięty.
Wyposażenie narzędziowe – brak.
oś I lewa - prod: LingLong T820 rozm: 445/45 R19.5 zuż: ok. 80%
oś I prawa - prod: LingLong T820 rozm: 445/45 R19.5 zuż: ok. 80%
oś II lewa - prod: Sailun STL1 rozm: 445/45 R19.5 zuż: ok. 50%
oś II prawa - prod: Crosswind CWT10E rozm: 445/45 R19.5 zuż: 100%
oś III lewa - prod: Michelin XTA2 rozm: 445/45 R19.5 zuż: ok. 90%
oś III prawa - prod: Kumho KLT03 rozm: 445/45 R19.5 zuż: ok. 90%
koło zapasowe - prod: Bridgestone R166 II rozm: 435/50 R19.5 zuż: ok. 30%
1. Naczepa, wymaga usunięcia uszkodzeń, niesprawności i usterek wykazanych w Ocenie.
2. Wartość przedmiotowego pojazdu w dniu badania określono w oparciu o notowania Info-Ekspert IV – 2024”; uwzględniając: rok produkcji pojazdu, datę pierwszej rejestracji, stwierdzony stan techniczny, braki w ukompletowaniu, przewidywany koszt naprawy, poziom utrzymania, brak danych o serwisowaniu pojazdu, pochodzenie pojazdu, regionalną sytuację rynkową, lokalną sytuację rynkową, stan ogumienia.
3. Według CEPiK badania techniczne pojazdu ważne do – 19.07.2024r.