Zakończona

SCHMITZ SKO24 2011r.

Identyfikator aukcji
207055

Aukcje EFL

Magnice 55-040, Europejska 2

0

Zapytaj o produkt

Aktualna cena (bez VAT): 71 000,00 zł
  • Opis przedmiotu

  • Oferty

  • Zdjęcia

  • Dokumenty

NACZEPA SCHMITZ
Marka, Model: SCHMITZ SKO24   Data pierwszej rejestracji w kraju: 2017-08-22
Rok produkcji: 2011   Data pierwszej rejestracji za granicą: 2011-06-11
Kolor: biały   Masa całkowita: -
Liczba osi: 3   Masa własna: 11000
VIN: WSM00000005098081   Dopuszczalna masa całkowita: 35000kg
Nr rejestracyjny: WZ5828R   Data następnego badania technicznego: 2019-10-04
Ładowność: 24000kg      

Informacje dodatkowe

Podwozie:

Tabliczka znamionowa naczepy – umieszczona w narożniku przednim dolnym ściany przedniej pojazdu.
Numer identyfikacyjny VIN naczepy – umieszczony na podłużnicy prawej ramy naczepy za osią pierwszą.
Rama – uszkodzeń elementów ramy nie stwierdzono, obtarcia miejscowe powłok lakierowych, korozja miejscowa elementów ramy, elementy ramy zabrudzone eksploatacyjnie.
Osie i zawieszenie – kompletne, uszkodzeń mechanicznych nie stwierdzono, skorodowane amortyzatory, ślady płynu roboczego przy uszczelnieniach amortyzatorów, obtarcia miejscowe powłok lakierowych, korozja miejscowa, osie i zawieszenia zabrudzone eksploatacyjnie.
Układ hamulcowy – kompletny, powiększone zużycie tarcz i nakładek hamulcowych kół, skorodowane zaciski hamulcowe, funkcjonowania układu hamulcowego nie sprawdzono.
Instalacja pneumatyczna – kompletna, korozja miejscowa zbiorników powietrza i cylindrów pneumatycznych układu hamulcowego. funkcjonowania instalacji nie sprawdzono.
Instalacja elektryczna – kompletna, popękany klosz lampy zespolonej tylnej prawej, funkcjonowania instalacji nie sprawdzono.
Skrzynia na palety: pokrywa boczna lewa – wgniecione, przełamane wzmocnienia pokrywy, wgniecione, pogięte poszycie pokrywy ; pokrywa boczna prawa – wgniecione, pogięte poszycie pokrywy ; skrzynia – wgniecione wzmocnienia skrzyni. Wgnieciona, pogięte poszycie ściany dolnej skrzyni, korozja miejscowa wzmocnień i poszyć skrzyni ; osłona przednia prawa skrzyni – wgnieciona, poobcierana.
Podpory przednie – skorodowane miejscowo elementy podpór.
Belka tylna p.najazdowa – wgnieciona, obtarcia miejscowe powłoki lakierowej, brak osłony narożnej prawej.
Belka tylna, wspornik tylnych lamp zespolonych wgnieciona, miejscowa korozja.
Odboje tylne – niekomp-letne odboje środkowe, pozadzierane odboje skrajne.
Tarcza stalowa koła szt. 7 – korozja miejscowa tarcz kół.


Nadwozie:

Nadwozie chłodni: poszycia zewnętrzne – wgniecenie miejscowe poszycia zewnętrznego ściany bocznej prawej w cz. przedniej i ściany bocznej lewej w cz. tylnej, zarysowania miejscowe powłoki lakierowych poszyć zewnętrznych ścian ; poszycia wewnętrzne – wgniecenia i zarysowania miejscowe poszyć wewnętrznych ścian bocznych, sufitu i drzwi tylnych ; dach nadwozia – uszkodzeń mechanicznych płyt dachu nie stwierdzono, spękania miejscowe mas uszczelniających płyt dachu ; drzwi tylne lewe i prawe – obtarcia i zarysowania miejscowe powłok lakierowych poszyć zewnętrznych, brak kluczyka zamka drzwi, zagniecenia miejscowe uszczelek w cz. dolnej.
Skrzynia agregatu chłodniczego – wgniecenia miejscowe poszyć skrzyni, obtarcia drzwi skrzyni, korozja miejscowa wzmocnień skrzyni, obtarcia miejscowe powłok lakierowych
Zespół agregatu chłodniczego z silnikiem wysokoprężnym – brak tabliczki znamionowej zespołu agregatu, rozruch silnika spalinowego łatwy, agregat chłodniczy funkcjonuje.
Zespół rejestratora graficznego parametrów chłodzenia – brak.
Wyświetlacz agregatu:
Wskazania całkowitego czasu silnika spalinowego 13268mtg.

UWAGA: Zaleca się sprawdzenie zespołu agregatu w warunkach serwisu.


Wyposażenie:

Osprzęt i wyposażenie: stwierdzono: zawieszenie pneumatyczne, osie Schmitz x 3, hamulce tarczowe, ABS, EBS, zawór zawieszenia, nadwozie chłodni, wymiary wewnętrzne nadwozia /dług. 13300mm. ; szer. 2480mm. wys. 2620mm./, agregat chłodniczy Carrier Maxima 1200 z silnikiem spalinowym, podłoga nadwozia p.poślizgowa, kosz na dwa koła zapasowe, skrzynia na palety, belka tylna p.najazdowa, skrzynka narzędziowa (2), drabinka tylna, kolor ramy ciemno szary, kolor nadwozia biały.
Dokumentacja eksploatacyjna naczepy: książka serwisowa, instrukcja obsługi pojazdu, inna dokumentacja – pojazd nie wyposażony.
Dokumentacja techniczna nadwozia chłodni i zespołu agregatu chłodniczego – pojazd nie wyposażony.
Dowód rejestracyjny pojazdu – brak.
Zaświadczenie NR KT.I.5410.I.43466.2019.KA (potwierdzającedane zawarte w dowodzie rejestracyjnym) – pojazd wyposażony.
Certyfikat (tabliczki): 1.ATP/FRC /D/ D-GL 1523 9432 ; Equipment nr 5098081 ; Valid Until 05/2018 ; 2. ATP/FRC /PL/ PL/PP 1529/2018 ; Equipment nr WSM00000005098081 ; Valid Until 06/2021
Wyposażenie narzędziowe – naczepa nie wyposażona.


Ogumienie:

koło lewe oś I - prod: Tigar Road Agip rozm: 385/65R22,5 zuż: ok. 85%
koło prawe oś I - prod: Tigar Road Agip rozm: 385/65R22,5 zuż: ok. 85%
koło lewe oś II - prod: Taurus TOP2000P rozm: 385/65R22,5 zuż: ok. 100%
koło prawe oś II - prod: Taurus TOP2000P rozm: 385/65R22,5 zuż: ok. 100%
koło lewe oś III - prod: Tigar Road Agip rozm: 385/65R22,5 zuż: ok. 90%
koło prawe oś III - prod: Tigar Road Agip rozm: 385/65R22,5 zuż: ok. 90%
koło zapasowe - prod: Dunlop rozm: 315/70R22,5 zuż: ok. 90%


Uwagi:

Uwaga !!! Naczepa została odzyskana bez dowodu rejestracyjnego. Posiadamy zaświadczenie z wydziału komunikacji potwierdzające dane z nieodzyskanego dokumentu.

Niniejsza opinia nie jest ekspertyzą stanu technicznego ani gwarancją niezawodności zespołów i podzespołów pojazdu, została sporządzona wyłącznie na podstawie oględzin w warunkach istniejących w miejscu badania. Opinia określa wyłącznie szacunkową wartość rynkową pojazdu i może być wykorzystana tylko przez zlecającego. Sporządzający opinię zastrzega się, że nie ponosi odpowiedzialności za wady ukryte pojazdu, wady prawne, błędy w dokumentacji pojazdu i błędy montażu. Opinia została sporządzona bezstronnie.