Zakończona

SCHMITZ S01 2010r.

Identyfikator aukcji
207057

Aukcje EFL

Magnice 55-040, Europejska 2

1

Zapytaj o produkt

Aktualna cena (bez VAT): 18 400,00 zł
  • Opis przedmiotu

  • Oferty

  • Zdjęcia

NACZEPA SCHMITZ
Marka, Model: SCHMITZ S01   Data pierwszej rejestracji w kraju: 2016-10-17
Rok produkcji: 2010   Data pierwszej rejestracji za granicą: 2010-06-11
Kolor: -   Masa całkowita: -
Liczba osi: 3   Masa własna: 6688
VIN: WSM00000003123577   Dopuszczalna masa całkowita: 36000kg
Nr rejestracyjny: PGN63F7   Data następnego badania technicznego: 2019-10-06
Ładowność: 29312kg      

Informacje dodatkowe

Podwozie:

Tabliczka znamionowa pojazdu – umieszczona w narożniku dolnym prawym ściany przedniej naczepy.
Numer identyfikacyjny VIN – umieszczony na poprzecznicy przedniej ramy naczepy z prawej strony.
Rama – uszkodzeń elementów ramy w warunkach oględzin parkingowych nie stwierdzono, korozja miejscowa elementów ramy, elementy ramy zabrudzone eksploatacyjnie.
Osie i zawieszenia – kompletne, uszkodzeń nie stwierdzono, korozja miejscowa osi i zawieszeń, ślady płynu roboczego przy uszczelnieniach amortyzatorów, osie i zawieszenia zabrudzone eksploatacyjnie.
Układ hamulcowy – powiększone zużycie tarcz i nakładek hamulcowych kół, skorodowane zaciski hamulcowe, funkcjonowania układu hamulcowego nie sprawdzono.
Instalacja pneumatyczna – kompletna, korozja miejscowa zbiorników powietrza, cylindrów pneumatycznych układu hamulcowego, funkcjonowania instalacji nie sprawdzono.
Instalacja elektryczna – kompletna, funkcjonowania instalacji nie sprawdzono.
Podpory przednie naczepy – skorodowane miejscowo elementy podpór.
Skrzynia na palety – wgniecenia miejscowe wzmocnień skrzyni, wgnieciona ściana przednia i tylna oraz dolna i górna skrzyni, rozdarta miejscowo ściana przednia skrzyni, wgnieciona, pogięta pokrywa boczna lewa i prawa, rozdarta miejscowo pokrywa boczna prawa, korozja miejscowa wzmocnień i poszyć skrzyni.
Belka tylna p.najazdowa – wgnieciona miejscowo, obtarcia miejscowe powłoki lakierowej, korozja miejscowa belki.
Odboje tylne – porozdzierane odboje skrajne.
Błotnik koła prawego osi trzeciej – brak fartucha p.błotnego.
Tarcza stalowa koła szt.6 + tarcza koła zapasowego szt. 2 – korozja miejscowa tarcz.
Koło zapasowe (385/65R22,5) – bez powietrza.


Nadwozie:

Skrzynia ładunkowa: ściana przednia – wgniecione poszycie zewnętrzne w cz. dolnej, wgniecenia miejscowe poszycia wewnętrznego ściany ; drzwi lewe i prawe – wgniecenia miejscowe poszyć wewnętrznych, obtarcia miejscowe powłok lakierowych poszyć zewnętrznych, napisy firmowe na poszyciach zewnętrznych drzwi, poprzecierane uszczelki ; podłoga – przytarcia miejscowe płyt podłogi.
Stelaż opończy – kompletny, wgniecenia miejscowe elementów stelaża, obtarcia miejscowe powłok lakierowych, korozja miejscowa, funkcjonowania dachu rozsuwanego i kurtyn nie sprawdzano.
Opończa skrzyni ładunkowej – przecięcia, rozerwania i przetarcia miejscowe poszyć opończy, ślady podklejania naprawczego uszkodzeń, napisy firmowe na poszyciach ścian bocznych opończy.
Zastawy alu ścian bocznych (łaty) szt23 – część zastaw wgnieciona.
Zastawa drewniana ściany bocznej (łata) szt.1 – popękana.


Wyposażenie:

Osprzęt i wyposażenie: stwierdzono: zawieszenie pneumatyczne, osie Schmitz x 3, ABS, EBS, hamulce tarczowe, zawór zawieszenia, podpory przednie naczepy, skrzynia ładunkowa kurtynowa /wym. wewnętrzne: dług. 13620mm. ; wys. 2760mm. ; szer. 2480mm./, drzwi tyłu nadwozia pełnej wysokości, ściana przednia skrzyni pełnej wysokości, podłoga p.poślizgowa, dach rozsuwany, stelaż i opończa skrzyni z linką, zastawy alu ścian bocznych (23), zastawy drewniane ścian bocznych (1), poprzeczki do mocowania ładunków (2), pasy z naciągami do mocowania ładunków (13), podkładki plastikowe kątowe pod ładunki (25), skrzynia na palety, kosz koła zapasowego (2), skrzynka narzędziowa (1), skrzynka na gaśnicę (2), belka tylna p.najazdowa, drabinka tylna, kliny pod koła (1), kolor ramy ciemno szary, kolor opończy niebieski.
Dokumentacja eksploatacyjna naczepy: dokumentacja serwisowa, instrukcje obsługi, inna dokumentacja – pojazd nie wyposażony.
Dowód rejestracyjny pojazdu – pojazd wyposażony.
Wyposażenie narzędziowe – naczepa nie wyposażona.


Ogumienie:

koło lewe oś I - prod: Dunlop SP246 rozm: 385/65R22,5 zuż: ok. 70%
koło prawe oś I - prod: Dunlop SP246 rozm: 385/65R22,5 zuż: ok. 75%
koło lewe oś II - prod: Fulda Ecotonn rozm: 385/65R22,5 zuż: ok. 70%
koło prawe oś II - prod: Goodyear Fuelmax T rozm: 385/65R22,5 zuż: ok. 85%
koło lewe oś III - prod: Dunlop SP246 rozm: 385/65R22,5 zuż: ok. 70%
koło prawe oś III - prod: Dunlop SP246 rozm: 385/65R22,5 zuż: ok. 80%
koło zapasowe (1) - prod: Michelin XTE3 rozm: 385/65R22,5 zuż: ok. 95%
koło zapasowe (2) - prod: Michelin rozm: 315/70R22,5 zuż: ok. 70%


Uwagi:

Niniejsza opinia nie jest ekspertyzą stanu technicznego ani gwarancją niezawodności zespołów i podzespołów pojazdu, została sporządzona wyłącznie na podstawie oględzin w warunkach istniejących w miejscu badania. Opinia określa wyłącznie szacunkową wartość rynkową pojazdu i może być wykorzystana tylko przez zlecającego. Sporządzający opinię zastrzega się, że nie ponosi odpowiedzialności za wady ukryte pojazdu, wady prawne, błędy w dokumentacji pojazdu i błędy montażu. Opinia została sporządzona bezstronnie.