Zakończona

MAN TGX 18.470 LL SA 2022r.

Identyfikator aukcji
326321

Aukcje EFL

Magnice 55-040, Europejska 2

0

Zapytaj o produkt

Aktualna cena (bez VAT): 292 200,00 zł
  • Opis przedmiotu

  • Oferty

  • Zdjęcia

MAN TGX
Marka, Model: MAN TGX 18.470 LL SA   Data pierwszej rejestracji w kraju: 2022-01-27
Rok produkcji: 2022   Data pierwszej rejestracji za granicą: -
Przebieg odczytany: 180239km   Liczba kluczy: 1
Silnik: 12419ccm (Moc 470KM/346KW)   Czy jest instrukcja obługi: Tak
Skrzynia biegów: Automatyczna   Czy jest książka przeglądów: Tak
Liczba osi: 2   Masa całkowita: 18000
Liczba miejsc: 2   Masa własna: 8027
Typ nadwozia: Ciągnik siodłowy   Data następnego badania technicznego: 2024-01-20
VIN: WMA13KZZ9NP184848   Układ i liczba cylindrów: R/6
Nr rejestracyjny: DL1847G   Przebieg szacowany: -
Norma EURO: 6   Rodzaj zawieszenia: Z regulacją wysokości (pneumatyczne)
Ładowność: -      

Informacje dodatkowe

Silnik:

Rozruch silnika łatwy. Parametry pracy silnika w normie. Silnik, osprzęt silnika – zabrudzone eksploatacyjnie. Wyświetlacz deski rozdzielczej – uaktywniony alert serwisu.


Podwozie:

Układ kierowniczy – funkcjonowanie układu w warunkach parkingowych prawidłowe. Układ hamulcowy – funkcjonowanie układu w warunkach parkingowych prawidłowe. Rama pojazdu – uszkodzeń na elementach ramy nie stwierdzono.


Nadwozie:

Kabina kierowcy: Drobne zarysowania i obtarcia powłoki lakierowej poszyć zewnętrznych kabiny. Grubość powłoki lakierowej elementów zewnętrznego poszycia kabiny od 0,097 do 0,110mm. Stopień lewy kabiny – pęknięty.


Układ przeniesienia napędu:

Skrzynia biegów automatyczna, napęd na oś tylną. Elementy układu przeniesienia napędu w warunkach parkingowych funkcjonują prawidłowo, układ sterowania elektrycznego skrzyni biegów wymaga sprawdzenia w warunkach stanowiskowych. Obręcz koła stalowa (6szt.). Koło zapasowe – pojazd niewyposażony.


Wnętrze:

Poszycia tapicerskie kabiny kierowcy – zabrudzone eksploatacyjnie. Poszycia plastikowe kabiny kierowcy – zabrudzone eksploatacyjnie, drobne zarysowania i obtarcia powierzchni poszyć. Układ klimatyzacji – układ wymaga przeglądu w serwisie.


Wyposażenie:

Wyposażenie pojazdu: immobiliser, zamek centralny, skrzynia biegów automatyczna, zawieszenie przednie pneumatyczne, zawieszenie tylne pneumatyczne, hamulce przód tarczowe, ABS, ESP, wspomaganie układu kierowniczego, układ regulacji obrotów silnika, tempomat aktywny, blokada mechanizmu różnicowego, zbiornik paliwa x 2, spoilery boczne i górny kabiny, lampy przednie LED, światła do jazdy dziennej, światła p.mgielne, tachograf elektroniczny, wyświetlacz wielofunkcyjny, szyby drzwi sterowane elektrycznie, lusterka zewnętrzne podgrzewane i sterowane elektrycznie, luk dachu regulowany mechanicznie, roleta szyby drzwi lewych regulowana mechanicznie, radio CB „PRESIDENT”, RO „fabryczny”, klimatyzacja aut., ogrzewanie postojowe, fotel kierowcy regulowany, fotel kierowcy podgrzewany, leżanka kierowcy x 2, lodówka, kierownica pokryta skórą, system kontroli zmiany pasa ruchu, system automatycznego hamowania awaryjnego, lakier kabiny kierowcy biały uni.
Dokumentacja eksploatacyjna pojazdu: książka przeglądów serwisowych – pojazd wyposażony, brak wpisów o przeglądach; instrukcja obsługi pojazdu – pojazd wyposażony.
Kluczyk stacyjki i zamków drzwi kabiny – jedna sztuka.
Błotnik koła tylnego lewy – pęknięty środkowy segment zderzaka.
Wyposażenie narzędziowe – brak.


Ogumienie:

oś I lewa - prod: Continental Conti EcoPlus HS3 rozm: 315/60 R22.5 zuż: ok. 70%
oś I prawa - prod: Continental Conti EcoPlus HS3 rozm: 315/60 R22.5 zuż: ok. 70%
oś II lewa zew. - prod: Continental Conti EcoPlus HD3 rozm: 295/60 R22.5 zuż: ok. 40%
oś II lewa wew. - prod: Continental Conti EcoPlus HD3 rozm: 295/60 R22.5 zuż: ok. 40%
oś II prawa zew. - prod: Continental Conti EcoPlus HD3 rozm: 295/60 R22.5 zuż: ok. 40%
oś II prawa wew. - prod: Continental Conti EcoPlus HD3 rozm: 295/60 R22.5 zuż: ok. 40%
koło zapasowe - brak - prod: x rozm: x zuż: x


Uwagi:

1. Pojazd wymaga usunięcia uszkodzeń, niesprawności i usterek wykazanych w Ocenie.
2. Nie weryfikowano przebiegu pojazdu. Przebieg przyjęto na podstawie wskazań drogomierza.
3. Certyfikatu normy spalin nie przedstawiono; normę spalin [Euro 6] wpisano na podstawie informacji uzyskanych od Autoryzowanego Przedstawiciela Producenta.
4. Wartość przedmiotowego pojazdu w dniu badania określono w oparciu o notowania Eurotaxglass’s IX – 2023”, uwzględniając: rok produkcji pojazdu, datę pierwszej rejestracji, przebieg, stwierdzony stan techniczny, braki w ukompletowaniu, przewidywany koszt naprawy, poziom utrzymania, pochodzenie pojazdu, regionalną sytuację rynkową, lokalną sytuację rynkową, stan ogumienia.
5. Według CEPiK badania techniczne pojazdu ważne do – 20.01.2024r.