Zakończona

FIAT / TRANS-POZ DUCATO MAXI 2.3MJ 2015r.

Identyfikator aukcji
206473

Aukcje EFL

Magnice 55-040, Europejska 2

1

Zapytaj o produkt

Aktualna cena (bez VAT): 23 300,00 zł
  • Opis przedmiotu

  • Oferty

  • Zdjęcia

FIAT DUCATO
Marka, Model, Wersja wyposażenia: FIAT / TRANS-POZ DUCATO MAXI 2.3MJ   Typ nadwozia: Skrzyniowy
Rok produkcji: 2015   VIN: ZFA25000002969034
Rodzaj paliwa: Olej napędowy   Nr rejestracyjny: PO5N863
Przebieg odczytany: 508881km   Data pierwszej rejestracji w kraju: 2015-12-30
Kolor: BIAŁY   Data pierwszej rejestracji za granicą: -
Silnik: 2287ccm (Moc 148KM)   Masa całkowita: 3500
Skrzynia biegów: Manualna   Masa własna: 2500
Liczba drzwi: 2   Dopuszczalna masa całkowita: 3500kg
Rodzaj pojazdu: Samochód ciężarowy   Data następnego badania technicznego: 2020-01-25
Liczba miejsc: 3      

Informacje dodatkowe

Silnik:

Układ smarowania - poziom oleju na wskaźniku kontrolnym – powyżej min. Poziom cieczy w zbiorniku wyrównawczym układu chłodzenia – powyżej min. W zbiorniczku wyrównawczym widoczne są ślady oleju silnikowego. Stwierdzono wycieki oleju spod uszczelnień silnika oraz wycieki oleju napędowego z układu wtryskowego. Zwiększona głośność pracy silnika oraz osprzętu. Uaktywniony alert silnika. Diagnostyka komputerowa wykazała błąd P2100 : ,,usterka siłownika przepustnicy”. Silnik nie rozwija pełnej mocy. Stwierdzono intensywne zadymienie spalin przy wyższych prędkościach obrotowych silnika. Instalacja elektryczna silnika - uszkodzone zapięcia kostek elektrycznych. Akumulator - rozładowany. Zestaw chłodnic - zagięty. Komora silnika zabrudzona eksploatacyjnie. Zaleca się sprawdzenie pracy silnika w warunkach warsztatowych oraz drogowych.


Podwozie:

Rozstaw osi - ok 4100mm. Układ kierowniczy – działanie układu w normie, zalecane sprawdzenie geometrii i luzów układu w warunkach stanowiskowych. Zawieszenie przednie i tylne – powiększone luzy na elementach ruchowych. Tuleje resorów kwalifikują się do wymiany. Układ hamulcowy – działanie układu w normie. Układ wydechowy – skorodowany. Zaleca się sprawdzenie układów podwozia pojazdu w warunkach drogowych. Nadkole przednie prawe - brak.


Nadwozie:

Barwa kabiny - biała. Zderzak przedni – uszkodzone uchwyty montażowe, liczne wgniecenia i zarysowania po stronie lewej, dolna część zderzaka zamontowana za pomocą opasek zaciskowych, brak pokrywy wnęki na zaczep holowniczy. Prawa nakładka zderzaka – zamocowana za pomocą wkrętów. Osłona chłodnicy - uszkodzone uchwyty montażowe, liczne zarysowania. Wzmocnienia czołowe - zagięte, połamane elementy boczne. Szyba czołowa – liczne zarysowania, punktowy odprysk z pęknięciem, drobne odpryski na powierzchni zewnętrznej. Pokrywa komory silnika – liczne odpryski powłoki lakierowej, uszkodzenia powłoki lakierowej z ogniskiem korozji na krawędzi pokrywy w części prawej. Reflektor lewy i prawy - głębokie zarysowania w części tylnej. Błotnik prawy – liczne wgniecenia i uszkodzenia powłoki lakierowej w części przedniej. Słupek A prawy - uszkodzenia powłoki lakierowej w części górnej. Drzwi prawe – drobne zarysowania powłoki lakierowej. Lusterko prawe – pęknięta obudowa oraz klosz kierunkowskazu. Spoiler prawy kabiny – wkręcone niefabryczne wkręty. Zderzak tylny – zagięcie po stronie prawej, drobne zarysowania. Światło obrysowe lewe tylne - uszkodzony uchwyt montażowy. Spoiler lewy kabiny – wkręcone niefabryczne wkręty, pęknięcia tworzywa w części dolnej. Próg lewy - zarysowania i wytarcia powłoki lakierowej we wnęce drzwi. Drzwi lewe – ubytki powłoki lakierowej w części górnej, punktowe odpryski i zarysowania powłoki lakierowej. Lusterko lewe – pęknięta obudowa, brak dolnego wkładu lustra. Nakładka ochronna pod wlewem paliwa – przykręcona za pomocą niefabrycznych wkrętów. Błotnik lewy – uszkodzenia powłoki lakierowej w części górnej. Nakładka błotnika lewego - uszkodzone uchwyty montażowe. Dach – drobne zarysowania. Zmierzona grubość powłoki lakierowej zewnętrznych metalowych elementów kabiny: od 80-108µm.
Zabudowa ładunkowa, stwierdzono: Zabudowa skrzyniowa z opończą. Dach – regulowany. Poprzeczka wzmacniająca stelaż dachu - wygięta i zdemontowana. Opończa – miejscowe rozerwania, liczne zarysowania. Miejscowe zagięcia burt. Zastawki aluminiowe – 10szt. Wyłożenie podłogi – zabrudzone z licznymi zarysowaniami i obtarciami powierzchni płyty podłogi.. Zabudowa wyposażona w trzy skrzynki narzędziowe Stabilo. Brak kluczy do zamków skrzynek narzędziowych. Wymiary przestrzeni ładunkowej: długość ok 4900mm, szerokość ok 2200mm, wysokość ok 2300mm. Kabina sypialna Lamikal z jedną leżanką. Okno lewe kabiny sypialnej - zaklejone taśmą, uszkodzony uchwyt do otwierania/zamykania.


Układ przeniesienia napędu:

Skrzynia biegów – manualna 6 biegowa. Stwierdzono wycieki oleju spod uszczelnień skrzyni biegów. Utrudnione włączanie drugiego biegu. Napęd na oś przednią. Zaleca się sprawdzenie układów przeniesienia napędu w warunkach warsztatowych i wykonanie przeglądu. Obręcze kół - stalowe 4 sztuki. W pojeździe nie stwierdzono koła zapasowego.


Wnętrze:

Deska rozdzielcza i poszycia tapicerskie wnętrza pojazdu – liczne zarysowania z ubytkami tworzywa. Uszkodzone uchwyty montażowe dolnej części konsoli środkowej. Osłona słupka A lewego - uszkodzone uchwyty montażowe. Półka górna - uszkodzone uchwyty montażowe. Koło kierownicy i drążek zmiany biegów – wytarcia materiału. Zaślepka pola numerowego - brak. Poszycia tapicerskie foteli – miejscowo zabrudzone. Układ klimatyzacji wymaga sprawdzenia szczelności, uzupełnienia czynnika roboczego oraz oczyszczenia parownika i układu dolotowego powietrza do wnętrza. Ogrzewanie postojowe - uruchamia się, uszkodzony przewód grzewczy do kabiny sypialnej. Wyposażenie narzędziowe – brak. Nawigacja - nie uruchamia się.


Wyposażenie:

- Szyby przednie sterowane elektrycznie
- CB radio President Teddy
- Radioodtwarzacz fabryczny z nawigacją.


Wyposażenie dodatkowe:

ABS, ASR, Dywaniki (gumowe), Hak, Immobilizer, Kierownica wielofunkcyjna, Kierownica skórzana, Klimatyzacja (automatyczna), Komputer pokładowy, Lusterka boczne sterowane elektrycznie, Ogrzewanie postojowe, Poduszka kierowcy, Światła do jazdy dziennej, System antypoślizgowy, Tempomat, Wspomaganie układu kierowniczego, Zamek centralny (zdalnie sterowany), Kabina sypialna


Ogumienie:

Oś I lewa - prod: NOKIAN WR C VAN rozm: 205/65/R16C zuż: 75%
Oś I prawa - prod: NOKIAN WR C VAN rozm: 205/65/R16C zuż: 75%
Oś II lewa - prod: NOKIAN WR C VAN rozm: 205/65/R16C zuż: 65%
Oś II prawa - prod: NOKIAN WR C VAN rozm: 205/65/R16C zuż: 65%


Uwagi:

1. Brak książki serwisowej.
2. Brak wpisu "HAK" w dowodzie rejestracyjnym.