Zakończona

BOCKER AHK 27/1200 2006r.

Identyfikator aukcji
286952

Aukcje EFL

Magnice 55-040, Europejska 2

2

Zapytaj o produkt

Aktualna cena (bez VAT): 161 600,00 zł
  • Opis przedmiotu

  • Oferty

  • Zdjęcia

PRZYCZEPA BOECKER ŻURAW
Marka, Model: BOCKER AHK 27/1200   Data pierwszej rejestracji w kraju: 2020-02-19
Rok produkcji: 2006   Data pierwszej rejestracji za granicą: 2006-03-16
Kolor: -   Masa całkowita: -
Liczba osi: 2   Masa własna: 3500
VIN: WBK2000005W032362   Dopuszczalna masa całkowita: 3500kg
Nr rejestracyjny: PL84266   Data następnego badania technicznego: 2021-02-17
Ładowność: -      

Informacje dodatkowe

Podwozie:

Tabliczka znamionowa przyczepy – umieszczona na podłużnicy prawej ramy przyczepy w cz. przedniej.
Numer identyfikacyjny – umieszczony w cz. górnej ramy przyczepy w cz. przedniej.
Rama – uszkodzeń mechanicznych w warunkach oględzin parkingowych nie stwierdzono, obtarcia miejscowe powłok ochronnych, korozja miejscowa, elementy ramy zabrudzone eksploatacyjnie.
Osie i zawieszenia – kompletne, uszkodzeń mechanicznych nie stwierdzono, elementy zawieszeń zabrudzone eksploatacyjnie.
Układ hydrauliczny napędu kół osi pierwszej (manewrowy) – skorodowane obudowy silników hydraulicznych, skorodowane miejscowo koła zębate silników hydraulicznych i koła zębate napędu kół przyczepy.
Dyszel przyczepy – kompletny, uszkodzeń nie stwierdzono, obtarcia miejscowe powłok ochronnych dyszla.
Zespół koła podporowego dyszka przyczepy – kompletny.
Instalacja elektryczna i oświetlenie – uszkodzona lampa oświetlenia pozycyjnego przednia lewa i tylna prawa (montowane na podporach wysuwanych), funkcjonowania instalacji nie sprawdzono.
Układ hamulcowy – niekompletne cięgła hamulca postojowego, rozerwany mieszek gumowy hamulca najazdowego, funkcjonowania układu nie sprawdzono.
Błotnik kół strona lewa – popękany, wgnieciony.
Koło zapasowe – przyczepa nie wyposażona.


Nadwozie:

Dane techniczne żurawia:
Maksymalna długość wysuwu (m): 20,0
Długość robocza wysięgnika (m): 27,0
Wysokość wysuwu (m): 4,3 – 7,0
Kąt maksymalny ramienia teleskopu (stopnie): 85
Prędkość haka (m/min.): 40,0
Podpory obustronne (m / m): 5,40 x 5,40
Rotacja wysięgnika (stopnie): (+) / (-) 310
Podpory jednostronne (m / m): 7,30 x 3,70
Długość pojazdu z żurawiem (m): 9,00
Szerokość pojazdu z żurawiem (m): 2,70
Wysokość pojazdu z żurawiem (m): 2,60
Tabela udźwigów:
3,5m – 1400kg
5,8m – 1200kg
7,6m – 800kg
10,4m – 600kg
13,0m – 400kg
17,0m – 300kg
18,6m – 250kg
24,3m – 100kg
Wciągarka linowa (typ SW 15-BC ; nr 3005805 ; rok budowy 2005)

Wyposażenie żurawia:
Chwytak do dachówki (Producent Metall Dass ; udźwig maksymalny 360kg ; masa własna 42kg)
Stół połaciowy (wymiary 1360mm x 760mm).
Widły do łat (długość 3,00m).
Sterownik radiowy operatora żurawia (Bocker 106244)
Ładowarka akumulatora sterownika (+ dodatkowy akumulator sterownika+ instrukcja sterownika).


Żuraw dwuramienny teleskopowy – żuraw kompletny, uszkodzeń w warunkach oględzin na placu składowym nie stwierdzono, obtarcia miejscowe powłok lakierowych, korozja miejscowa elementów żurawia.
Silnik spalinowy żurawia (Honda ; typ GX630 ; oznaczenie 1HNVS-6712AK ; zapłon iskrowy ; dwucylindrowy ; układ cylindrów typu V ; poj. skokowa 671ccm) – silnik bez śladów wycieków oleju, skorodowane elementy układu wydechowego, parametry pracy silnika w normie, silnik i osprzęt silnika zabrudzone eksploatacyjnie..
Deska rozdzielcza żurawia – brak kluczyka stacyjki, wskazania czasu pracy urządzenia 1436h.
Wciągarka linowa – kompletna, stan liny i elementów wciągarki dobry.
Chwytak do dachówki – zgięty wałek siatki chwytaka, brak jednego zacisku siatki.
Stół połaciowy – kompletny.
Widły do łat – brak jednego sworznia ramienia wideł.
Sterownik radiowy, ładowarka akumulatora sterownika – kompletne.


Wyposażenie:

Osprzęt i wyposażenie: stwierdzono: przyczepa dwuosiowa typu tandem, osie BPW x 2, zawieszenie drążki i wahacze, hamulce bębnowe, hamulec najazdowy, hamulec postojowy, silniki hydrauliczne napędu kół osi pierwszej (system manewrowy), koło podporowe dyszla, zaczep kulowy, dyszel regulowany, podpory boczne (przód i tył lewa i prawa), oświetlenie zewnętrzne.
Dokumentacja eksploatacyjna przyczepy: Dokumentacja serwisowa i obsługowa, Instrukcja obsługi, inna dokumentacja/ – przyczepa nie wyposażona.
Dokumentacja eksploatacyjna i dozorowa dźwigu dekarskiego: EG Konformitaetserklaerung (deklaracja zgodności w języku obcym), Opis techniczny, Rysunki zestawieniowe, Schematy instalacji hydraulicznej i elektrycznej, Instrukcja eksploatacji – urządzenie wyposażone ; Protokół UDT – termin ważności do 01.2022r.
Dowód rejestracyjny pojazdu – pojazd wyposażony.
Kluczyki stacyjki dźwigu – urządzenie nie wyposażone.
Wyposażenie narzędziowe – przyczepa i urządzenie nie wyposażone.


Ogumienie:

koło lewe oś I - prod: Toyo H08 rozm: 185/75R16C 104/102S zuż: ok. 35%
koło prawe oś I - prod: Toyo H08 rozm: 185/75R16C 104/102S zuż: ok. 35%
koło lewe oś II - prod: Toyo H08 rozm: 185/75R16C 104/102S zuż: ok. 35%
koło prawe oś II - prod: Toyo H08 rozm: 185/75R16C 104/102S zuż: ok. 35%
koło zapasowe - prod: /pojazd nie wyposażony w koło zapasowe/ rozm: x zuż: x


Uwagi:

Zastrzeżenia ograniczające:
1. Powyższe oszacowanie określa wartość rynkową przedmiotu wyceny dla potrzeb sprzedaży
maszyny. Oszacowana wartość jest wartością netto.
2. Wartość przedmiotu wyceny została oszacowana na dzień sporządzania wyceny.
3. Niniejsze opracowanie nie może być wykorzystane do żadnego innego celu niż określony w treści
wyceny i nie może być publikowane w całości w jakimkolwiek dokumencie bez zgody wykonawcy
i bez uzgodnienia z nim formy treści takiej publikacji.
4. Rzeczoznawca nie bierze na siebie odpowiedzialności za wady ukryte, fizyczne lub prawne i
ewentualne skutki wynikające z dalszego użytkowania przedmiotu wyceny, a także za skutki
wykorzystania samej wyceny.
5. Wykonawca nie ponosi także odpowiedzialności za ewentualne wady wyceny powstałe w wyniku
oparcia się na stanie przedmiotu wyceny wynikającym z przedstawionych mu przez użytkownika
informacji, jeśli brak było podstaw do kwestionowania ich zgodności ze stanem rzeczywistym lub
też ustalenie stanu rzeczywistego przez wykonawcę było niemożliwe lub znacznie utrudnione.
6. Niniejsze oszacowanie wartości nie jest ekspertyzą stanu technicznego i za taką nie może być
uznawane.
7.Powyższa wycena wartości w szczególności nie może być traktowana jako gwarancja sprzedaży
przedmiotu wyceny za oszacowaną wartość.
8. Nie badano tytułu użytkowania ani tytułu własności wycenianych obiektów, w tym ewentualnego
istnienia ograniczonych praw rzeczowych.